لباس بومی و محلی جنوبی

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

مینی اسکارف

در رابطه با توضیح مینی اسکارف که امروزه بسیار ترند شده است و پوشش فرد را بسیار زیبا و متفاوت می‌کند باید گفت که به روسری‌هایی با سایز‌های کوچک مینی اسکارف می‌گویند. اگر به دنبال دانستن سایز این روسری‌ها هستید باید بگوییم که معمولا سایز آنها 75 سانت در 75 سانت و به شکل مربع است. از مینی اسکارف‌ها در گذشته نیز استفاده می‌شده است و امروزه نیز دوباره بر روی کار آمده‌اند.

درباره‌‌ی هر آنچه که مد و ترند می‌شود باید گفت که قطعا بعضی افراد هستند که از آن پیروی و بعضی افراد هم هستند که علاقه‌ای به پیروی از آن مد را ندارند، در رابطه با استفاده از مینی اسکارف هم این موضوع وجود دارد یعنی افرادی از لیسی به عنوان روسری استفاده می‌کنند و استایلی زیبا و خاص با آن می‌زنند و برخی افراد دیگر عقیده دارند این روسری‌های مناسب کودکان است. این عقیده و تصور صحت ندارد زیرا که بسیاری از افراد حتی در غرب نیز از این لیسی ها استفاده می‌کنند. در تمام سنین این روسری‌های قواره کوچک طرفدار دارند، هم خانم‌های جوان و هم سنین بالاتر با ست‌کردن لیسی ، استایل‌های زیبایی می‌زنند.

همان‌طور که در معرفی انواع لباس زنانه خواندید و اطلاع دارید اکسسوری‌ها از جمله شال و روسری در ظاهر و تیپ شما بسیار اهمیت دارند، استفاده از مینی اسکارف هم ظاهر و استایلی خاص برای شما ایجاد می‌کند و همان‌طور هم گفتیم بسیار ترند شده است و طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. با ست کردن مینی اسکارف انواع مختلفی از استایل‌ها را می‌توانید داشته باشید، رسمی، کلاسیک، کژوال و اسپرت همه و همه با لیسی امکان پذیر است.

 نکته‌ی قابل توجه در رابطه با این روسری‌های قواره کوچک آن است که بسیار در طرح و رنگ متنوع هستند. در نتیجه تمام افراد می‌توانند به راحتی با هر رنگ لباسی که بر تن دارند مینی اسکارفی را خریداری و ستی زیبا با آن بزنند. از طرح و مدل‌های معروف لیسی هم می‌توان به طرح‌های توپی خالدار، پیچازی، باربری، توری گلدار بابونه و … اشاره کرد.

ست کردن مینی اسکارف

در فصل‌های سرد معمولا بیشتر افراد به سمت رنگ‌های گرم مانند قرمز یا نارنجی می‌روند و به طور کل استایل‌هایی با تناژ رنگی گرم را می‌زنند.

اگر در این فصول کاپشنی ساده خریداری کرده‌اید که یک رنگ خنثی هم دارد ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما ست کردن روسری با این استایل را امتحان کنید. در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از مینی اسکارف‌های بدون طرح هستید، پالتوهای طرح‌دار با این استایل ترکیب بسیار زیبایی را رقم خواهند زد.

کاربرد مینی اسکارف‌ها

کاربرد اصلی مینی اسکارف‌ها این است که به عنوان روسری استفاده شوند اما همان‌طور که گفته شد برخی افراد ممکن است علاقه‌مند باشند از شال ها استفاده‌ای جز روسری داشته باشند به عنوان مثال از شال ها برای دستمال گردن یا دستمال سر استفاده کنند. ست کردن مینی اسکارف: شاید علاقه‌مند باشید یک یا هدبند با استفاده از مینی اسکارف برای خود درست کنید که برای این کار تنها کافی است مینی اسکارف را از وسط تا کنید.

 یکی از کاربرد‌های دستمال سری که با استفاده از شال درست شده است این است که به عنوان ماسک جلوی صورتتان قرار بگیرد هم به استایل شما زیبایی خاصی می‌بخشد هم از تابش نور خورشید به صورتتان محافظت می‌کند‌. در گرما محافظ صورت شما از نور خورشید است و در سرما محافظ صورت شما از سرما.

از کاربردهای دیگر ست کردن شال می‌توان به  باندانا به عنوان دستمال کیف نیز اشاره کرد که افرادی که به دنبال استایل‌های خاص هستند این شیوه بسیار مناسبشان است. با زدن گره­‌های زیبا، یک اکسسوری خاص می‌توانند ایجاد می‌کنند.

برخی افراد حتی برای جمع کردن و بستن موهایشان هم از شال ها استفاده می‌کنند که اینکار ظاهری بسیار زیبا و فوق‌العاده به فرد می‌بخشد.

تا به اینجا متوجه شدید که این ترند کاربردهای زیادی دارد و کاربردش تنها برای روسری نیست.

ست کردن لیسی با مانتوهای مختلف و گوناگون هم به راحتی امکان پذیر است. اگر فردی هستید که علاقه‌مند به استفاده از مانتوهایی با یقه‌های شلوغ دارید، ست کردن مینی اسکارف با این استایل و این مدل از مانتوها به‌شدت پیشنهاد می‌شود‌. اگر برای این مدل از مانتوها از روسری‌های بزرگ استفاده کنید تمام طرح و نقش یقه‌ی مانتوی شما زیر روسری بزرگتان پنهان خواهد شد. پس ست کردن شال با این مدل از مانتوها حتما تجربه کنید.

ست کردن لیسی : لیسی ها به راحتی با مانتوهای کتی، پالتوها، شومیزها و حتی پیراهن­های سنتی قابل ست شدن هستند. مینی اسکارف باعث می‌شود شما ظاهر و استایلی قدیمی و نوستالژیک پیدا کنید.

استایل زدن با مینی اسکارف‌ها به مانند لباس های شیک سنتی که در مطالب قبلی خواندید باعث زیباتر شدن شما می شود و در کل ست کردن با لیسی بسیار مناسب عکاسی فانتزی و ساخت یک عکس خوب برای پست کردن در صفحات شخصی است. مخصوصا در حال حاضر که این نوع سبک بسیار ترند شده است.

ست کردن مینی اسکارف

ست کردن مینی اسکارف یکی از دغدغه‌های افرادی شده‌ است که هم به روسری‌های قواره کوچک علاقه دارند و هم مشکل ست کردن لیسی ها را دارند. ما در ادامه چندین مورد از ست کردن شال با استایل‌های مختلف را به عنوان پیشنهاد برایتان ذکر کرده‌ایم‌

شومیز جلو باز و ست کردن مینی اسکارف

ست کردن شال  با شومیز جلوباز و شلوار مام استایل پیلی دار همراه با صندل یک ترکیب فوق‌العاده است که حتما باید برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. این استایل آن‌قدر خاص و زیباست که حتی با کتونی هم می‌توانید همین ست را امتحان کنید‌.

ترکیب لیسی همراه با شومیز و استفاده از بادی به عنوان یک زیر سارافونی، مثل انواع لباس جنوبی که قبل تر خوانید استایلی کاملا تابستانی و خنک برای شما می‌تواند به همراه داشته باشد.

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

ست مینی اسکارف با مانتو کتی

 اگر دنبال یک استایل رسمی و در عین حال اسپرت هستید ست لیسی با مانتوکتی همراه با شلوار جین را امتحان‌کنید. این استایل بی نظیر است.

ست کردن شال با مانتو کتی باعث می‌شود مدل و طرح مانتوی شما به خوبی دیده شود.

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

ست مینی اسکارف با مانتو کوتاه جلو بسته

 

 

اگر بخواهیم یک استایل دیگر با روسری را پیشنهاد دهیم قطعا باید بگوییم که ست کردن روسری با مانتو کوتاه جلو بسته و شلوار بگ همراه با یک کتونی را حتما امتحان‌کنید.

اگر دنبال یک استایل دخترانه و زیبا هستید ست لیسی با مانتو کوتاه عروسکی به شدت مناسب شماست.

ست کردن روسری با مانتو کوتاه و شلوار بگ یک استایل اسپرت برای شما می‌سازند. این استایل بسیار زیبا و خاص و متفاوت است.

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

مینی اسکارف همراه با کت و شلوار

اگر می‌خواهید به مجلسی رسمی بروید و نمی‌دانید که چه استایلی داشته باشید باید به شما بگوییم که امتحان کردن شال با کت و شلوار راسته و کفش پاشنه بلند را در اولویت قرار دهید، پشیمان نمی‌شوید. این ترکیب و استایل هیچ زمان قدیمی نمی‌شود و همیشه جذاب و زیباست.

ست مینی اسکارف با کت و شلوار بگ

اگر به دنبال یک استایل خاص و متفاوت هستید پیشنهاد ما به شما ست کردن شال با کت و شلوار بگی، با کتونی یا صندل است. این یک استایل به روز است که در عین حال بسیار خاص نیز هست. با گره‌های متفاوتی که با روسری می‌توان ایجاد کرد استایل خود را خلاقانه‌تر هم کنید‌.

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

ست مینی اسکارف با مانتو سنتی

امروزه ترکیب استایل‌های سنتی و مدرنیته بسیار ترند شده است در نتیجه ست کردن شال با مانتو سنتی و طرح دار همراه شلوار مام فیت و کفش اسلیپ یک ترکیب و استایل فوق العاده به روز و زیباست‌. ست کردن مینی اسکارف هایی با طرح گل رز یا ترمه در کنار معرفی لباس های مجلسی سنتی و ایرانی که قبلا خواندید، استایل‌های کاملا خاص و جذابی برایتان می‌توانند به ارمغان بیاورند.

آموزش گام به گام ست کردن مینی اسکارف

کلام آخر

مینی اسکارف یکی از بروز ترین و زیباترین پوشش‌های سر در مناطق مختلف دنیا است. البته تنها در کشور ما ایران از این روسری به‌عنوان پوشش سر استفاده می‌شود از کاربرد‌های دیگر روسری مینی اسکارف می توان به دستمال سر، دستمال گردن اشاره کرد. روسری‌های بی بی اسکارف به دلیل آسان بودن در استفاده و سلایق مشتریان دارای سایزبندی‌های متفاوتی هستند که پر استفاده ترین آن‌ها شامل سایز ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی‌متر می‌شود.

روسری‌های بی بی اسکارف برای کسانی که پوشش طرح‌دار همراه با یقه‌های شلوغ دارند، بهترین گزینه ممکن به حساب می‌آید. در حالت کلی روسری‌های بی بی اسکارف دارای جنس نخ، حریر، ابریشم، ساتن و غیره هستند که هر یک از آن‌ها برای موقعیت خاص گزینه مناسبی است.

مدل های شال بر حسب جنس کدام‌اند؟

مینی اسکارف ساتن - روسری نخی - مینی اسکارف توری و...

مینی اسکارف را به چه شکلی می‌توانیم با دیگر لباس ها ست کنیم؟

شما می توانید روسری مینی اسکارف را در بسیاری از استایل ها مانند استایل رسمی به کار ببرید. هیچ محدودیتی برای استفاده از این مدل روسری با کت و شلوار، شومیز یا پیراهن زنانه وجود ندارد.

شال هایی در چه رنگ هایی وجود دارند؟

مینی اسکارف ها را می توانید در أنواع رنگ ها در مزون سلست پیدا و خریداری کنید و در کل مینی اسکارف های رنگ بندی زیبایی دارند.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *