لباس بومی و محلی جنوبی, لباس عمده و تک, معرفی پیراهن

راهنمای کامل برای خرید لباس از قشم

خرید لباس از قشم

راهتمای کامل برای خرید لباس از قشم

خرید لباس از قشم یکی از مهم ترین فواید قشم که خیلی ساله که تو قشم زندگی میکنم تقریبا 24 سال از روزی که به دنیا اومدم تو قشم بودم و جزیره بسیار زیبا و قشنگی هستش هر چند تا همین چند سال پیش از ویژگی های اصلیش استفاده نمیکردیم که آبش بود.چیزی که من از بچگی تا به امروز در قشم میدیدم خرید و فروش بود، قشم جزیره ی تجاری بود و خرید لباس از قشم یکی از نیاز های مسافران بود که به همین دلیل به مسافرت می آمدند. یعنی خیلی از افراد برای دیدن مکان های زیبای قشم می آمدند و باید خرید خونه، لباس، تایر یا خیلی چیزهایی دیگه به صورت کلی تو قشم که میای باید یه چیزی بخری.

حالا هر ساله داره این افراد بیشتر میشه که به قشم مسافرت میکنند برای خرید لباس و کفش چون تولیدی های موجود در تهران کیفیتی که در قشم موجود است را نمیتوانند تولید کنند به این دلیل که قشم راه های ارتباطی بسیار زیادی را دارد و بیشتر کفش ها و لباس هایشان به صورت وارداتی است و قیمت بسیار مناسبی دارد که کیفیتش هم بسیار عالی هستش.برای خرید لباس از قشم میتوانید به جاهای مختلفی بروید ولی بسیار شلوغ هستند و در زمستان به دلیل مسافرت های زیاد و اینکه هوا خوبه همه ی مسافر ها به قشم هجوم میاورند و خیلی شلوع میشه ولی خرید لباس از قشم یکی از لذت هایی است که باید تجربه کنید.

حالا شاید دارید میپرسید از کجا برم خرید کنم بابا پدرمو در اوردی اینفدر حرف زدی، باشه این متن ها رو از نظر شخصی خودم مینوسم و اگر مد نظرتون نبود من رو ببخشید دیگه.

پاساژ های عالی برای خرید لیاس از قشم زیاد هستند مانند ستاره، بازار قدیم، سیتی سنتر 1 و 2 که جزو بهترین پاساژ های موجود در جزیره قشم هستند در درگهان نیز پاساژ های خیلی زیادی است در واقع میشه گفت درگهان مرکز اصلی خرید لباس از قشم است.

خرید لباس از قشم

خرید لباس از بازار قدیم قشم:

بازار قدیم اولین پاساژ به وجود امده در جزیره قشم هستش که در بافت قدیمی قشم ایجاد شده و بسیار مغازه های زیادی دارد و فضای جالبی دارد بیشتر مردم قشم برای خرید به انجا میروند چون همه چیز آنحا پیدا میشه لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، شکلات فروشی، لباس فروشی و کفش فروشی، فروش کنسول خانگی این پاساژ عالی هستش برای خرید سریع البته باید بگم که فضای بازار قدیمی یجوری هستش که شاید گم بشید.

ولی واقغا ارزشش رو داره به این پاساژ سر بزنید لباس هایی که اونجا است زیاد خوب نیست شاید بتونید جنس خوب پیدا کنید ولی قیمتاش خیلی خوبه کلا اونجا زیاد کیفیت خوبی نداره لباساش و کقشاش ولی قیمتاش مناسبه که میتونید بخرید به قولی کارتونو راه میندازه چون خرید لباس از قشم کار سختی هستش ولی باز هم جاهای زیادی است که میتونید بهش سر بزنید.

چیزایی که باید از بازار قدیم بخرید : بازار قدیم رو همینجوری ازش رد نشید رفتید اونجا حتما به شیریی فروشیاش سر بزنید منظورم شیرینی سرا نیست اونجا برید متوجه میشید مغازه های کوچیکی هستش که انواع چیزای خارجی رو داره که قیمتشم نسبت به شهر های دیگه خیلی مناسب تره و میتونید راحت بهترین شیرنیا یا هر چی بخواید که خوردنی هستش رو پیدا کنید. بهترین چیزایی که خودم خریدم پودر انبه بوده و کنسرو 5 کیلویی اناناس و شکلات مارس و مترو هستش خدایی دیونش میشید.

پاساژ ستاره بهترین مکان برای خرید لباس از قشم ؟

خوب رسیدیم به ستاره دارم از قدیمی ها میام سمت جدیدا، خوب پاساژ ستاره بعد از فردوسی ساخته شد قبل فردوسی هم بازار قدیم ولی حزو خوباست. بازار ستاره برای خرید لباس از قشم بد نیست حقیقتش ولی آنجنان چیزی نداره خقیقتا بخوام بگم دیگه مغازه ی دیگه نیست چه برسه بخوای چیزی توش پیدا کنی ولی میتونید توش خوراکی و کیف و لوازم آرایشی پیدا کنید ما همیشه بچه بودیم میرفتیم اونجا ولی دیگه الان هم بزرگ شدیم هم اونجا خیلی زشت شده. ولی باز هم برای مسافر بد نیست یکبار برید اونجا همون اول که رفتید میتونید تلوزیوتونو بخرید و برید گالری شقایق لوازم بهداشتیتونم بخرید.

چیزایی که باید از پاساژ ستاره بخرید : رفتید اونجا سعی کنید از در اصلی زیاد دور نشید چون به سمت تاریکی میرید و هیچ چیز اونجا دیگه پیدا نمیشه ولی همین که گفتم برای خرید خوراکی و لوازم بهداشتی خوبه لوازم خونگی نخرید اونجا دوستان عزیز برید از بندرعباس بگیرید قشم دیگه لوازم خونگی ارزون نداره مرد اون زمان مرررررد.

پاساژ فردوسی خرید خسته از قشم  :

خب این یکی دیگه خیلی ضعیف میشه متاسفانه جزو پیرترین پاساژ قشم هستش ما مغازه داشتیم اون موقع که جون داشت ولی الان دیگه با مرده فرقی نداره به نظرم اینجا چون نزدیکه ستارست رفتن بهش خالی از لطف نیست برید اونجا یه چندتا چیز پیدا میشه ولی راستش نه اونقدر خیلی کم هستش ولی اگه هم رفتید اونجا میتونید چندتا خوراکی بخرید و لباس و دوچرخه ولی به نظرم اونجا رفتید یدونه کباب ترکی از جلوی فردوسی بگیرید زیاد خوشمزه نیستش ولی آدماش باحالن یکیشون همکلاسیم بود، کار خدارو ببین.خیلی درباره لباس های زیبای قشمی و بندری صحبت کردم که میتونید برید تو این وبلاگ بهترین کانال تلگرام برای خرید عمده فروشی در جزیره قشم بخونید ولی یکی از لباس های خوشکلی که دیدم تو همین فردوسی بود که خیلی وقت پیش بستش.

خرید لباس از قشم

خالا میرسیم به اصل داستان 

خرید لباس از قشم پاساژ سیتی سنتر 1 و 2

این دوتا خیلی خوبن راستشو بخواید همه چی توشون پیدا میشه تنوع هم زیاد برای کسایی که میان قشم برای مسافرت میخوان یکم خرید کنن میتونن به سیتی سنترا برن چون همه چی هست مثلا خوراکی خارجی انواع و اقسامش و لوازم خانگی راستش توش کمه ولی بد نیست اگه لوازم خانگی میخواید برید بازار قدیم اونجا تنوعش زیاد تره و اینکه لباس، لباس خیلی زیاده توش و کیفیت هاشون اکثرا عالی هستن که پیشنهاد میکنم حتما خرید کنید از این پاساژ چون تحربه اصلی خرید لباس از قشم به معتای نیمه واقغی میتونید اینجا تجربه کنید.

سیتی سنتر یک رو میخوام براتون دربارش توضیح بدم که عالیه برای خرید لباس از قشم جلوی سیتی سنتر که میرید پر از فروش بیلیته برای کشتی تفریحی هستش که همونجا میتونید درباره کشتی دریایی ها تحقیق کنید و از هر کدومشون سوال کنید ولی همشون خوبن کشتی تفریحی تو قشم خیلی طرفدار داره حالا شما میتونید برید پایینش موسیقی زنده داره که برای کسایی که طرفدار موسیقی زنده هستن عالیه! اگر هم دنبال آرامش هستید میتونید برید بالاش اگه اشتباه نکنم قلیون و غذا و نوشیدنی دارن میتونید سفارش بدید خیلی راحت هستش.

وارد سیتی سنتر که میشید سمت راستتون شکلات فروشی هستش جلو سمت چپ شما لوازم آرایشی هستش که بهترین کیفیت ها رو میتونید تو سیتی سنتر یک و دو پیدا کنید کیفیت و قیمتاشون عالیه اگه بخوام درباره قسمت های دیگش بگم طبقه همکف و اول ترکیب از همه چیز هست لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم بهداشتی برای نظافت خانه، لوازم برقی خانه، کاور گوشی و دیگر چیز ها که خودتون برید بهتره همشو لو ندم.

طبقه سوم سینی یک فودکورتاش هستن و شهربازی که برای زمانی که خریداتون رو انجام دادید خیلی خوبه برید یکم ریلکس کنید و بزار بچه هاتون بازی کنن و یک شام یا ناهاری میل کنید (اگه بچه ندارید میتونید خودتون ریلکس کنید! همیشگی) شهربازی سیتی سنتر خیلی جالبه همه چیز هم داره از بولینگ گرفته تا کنسول و وسایل برای بازی برای تمام سنین که پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید بالاخره خرید لباس از قشم سختی های خودشو و لذتشم داره دیگه. فست فود های سیتی سنتر هم عالین هم شام هست هم ناهار با تنوع بسیار بالا مثلا سوخاری دارن، پیترا و غذاهای دریایی که حتما خوشتون میاد. برای خرید لباس از قشم به ستیی سنتر 1 یا 2 برید که تنوع عالی دارن.

حالا بریم سراغ سیتی سنتر 2، اینجا یکم کوچیکنر از سیتی سنتر از 1 هستش ولی برای خرید لباس از قشم جای بسیار عالی هستش. طبقه همکف اگر به لاین اف برید همه لباس های ورزشی و کفش ورزشی تا لباس های اسپورت و پیراهن مردانه که طرفدار بسیاری هم دار میتوانید پیدا کنید طبقه اول هم لباس فروشی بسیاری هستش ولی بیشترلوازم برقی برای خونه هستش که کیفیت عالی دارند البته برای خرید وسایل خونه بنظرم برید بازار قدیم بهتره که قیمت مناسب تری هم دارند.

درباره پاساژ های خوب قشم حرف زدیم که به نظرم خودم راهنماهی کامل و عالی بود براتون راستش الان فکر کردم دوتا پاساژ دیگه هم هست ولی اصلا فایده نداره بخواید برید اونجا چون خیلی کم شده تنوعشون که وقتتون رو هدر کردن هست برید اونجا ولی میتونید برید یه سر ریز بزنید پاساژ پردیس یکیش هست که اکثر مغازه های بالا شده انبار پایینش بد نیست میتونید یکم بگردید یکی از دوستام مغازه فروش لوازم ماهواره ای داره اونجا از این محصولات که تو ماهواره تبلیغ میکردن یدونه بخر دوتا ببر! اگه رفتید اونجا سلام من رو بهش برسونید.

برای خرید لباس از قشم به پاساژ کنار ستاره یعنی خلیج فارس هم میتونید سر بزنید اون هم بد نیست برای خرید لباس ولی بیشتر برای لوازم خونه هتسش خیلی چیز های جالبی داره لباس های سنتی هم اونجا شاید پیدا کنید ولی من از شما یک سوال دارم اگه شما میخواید برید لباس بخرید چرا از سایت راحت سفارش نمیدید اگر میخواید بگردید اون مسالاش فرق میکنه ولی خیلی راحته با یک کلیک از مزون سلست خرید کنید. البته توضیح دادیم درباره خرید لباس های قشمی و سنتی تو این وبلاگ راهنمای خرید لباس بندری زنانه با طرح‌ها و مدل‌های روز حتما سربزنید نظرتون رو بگید.

خرید لباس از قشم

خرید لباس از قشم چه تفاوتی فوایدی دارد؟

اینجا خیلی درباره خرید لباس از قشم صحبت کردم ولی خوب خواستم کمک کنم همین الان خوابم گرفت خدایی این همه نوشتم ولی خواستم به مسافرای که میان اینجا یک کمک کوچیکی کرده باشم امیدوارم راضی باشید خیلی هم خودمونی نوشتم که راحت باشید ولی من و خواهرم کارمون لباس هستش که علاقه بود خیلی ها هم علاقه دارند به لباس های سبک خاص و چون قشم به لباس های با کیفیت و خارجی معروف هست خیلی از افراد میان اینجا خرید خودشونو انجام میدن ولی تو این موضوع من درباره عمده فروش ها حرف نزدم که اون ها خیلی مهم هستن برای اونایی که دنبال عمده هستند البته باید بگم خیلی درباره خرید عمده لباس از قشم صحبت کردم که میتونید به وبلاگ راهنمای خرید پوشاک زنانه از قشم در اینستاگرام مزون سلست سر بزنید و این وبلاگ رو بخوانید.

اونایی که دنبال خرید لباس از قشم هستند و دنبال تفریح هم هستند میتونند این پاساژ ها رو بگردند اگر هم میخواید خرید عمده بزنید که فرق میکنه اون موضوعش چون باید ببرمتون درگهان چون اونجا همه میان عمده میخرن و اونا تنوع کارها و همینطور قیمت ها بسیار زیاد هستش که مزون سلست هم به عمده فروشان درگهان همیشه داره لباس میفروشه و رفتید میتونید ببینید.

نتیجه گیری :

در آخر باید بگم خرید لباس از قشم خیلی ایده خوبی هستش چون کیفیت های بسیار بالایی در اینجا موجود میشوند ولی جدیدا دیدم که تو تهران پیراهن 5 هزار تومنی و کفش 50 هزار تومنی درست میکنن که خدا میدونه چیجوری اینارو درست میکنن بعد مقایسه میکنن با چیزایی که تو قشم هستش خوب اره اون کفش چندسال شاید برات کار کنه ولی مطمعن باش سرطان پا میگیری سال دوم و اون پیراهن که شبیه پر میمونه و اصلا از پارچه که چه عرض کنم از پلاستیک و پنج درصد نخ درست شده رو با پیراهن های تو قشم مقایسه نکنید تورو خدا این فروشگاه های توی اینستا که با 150 تومن بهتون شلوار میدن رو نمیتونید با شلوار یک میلیونی مقایسه کنید.

دیگه خلاصه قضاوت دست شماست من بنده خدا قصدم راهنمایی برای خرید لباس از قشم بود که براتون کلی نوشتم حتما چک کنید این وبلاگ رو برای دوستاتونم بفرستید.

سوالات متداول

بهترین پاساژ قشم برای خرید لباس به صورت تکی کدام است؟

یکی از بهترین پاساژ ها برای خرید لباس از قشم به صورت تک پاساژ سیتی سنتر یک هستش که تنوع بسیار عالی و کیفیت های خوبی دارد که میتونید هر استایلی دوست داشتید رو اونجا پیدا کنید.

چرا باید لباس هایمان را از قشم بخریم تفاوت در چیست ؟

چون قشم یک جزیره هستش و به راحتی میتوانند محصولات را با هزینه کمتر به این مکان بفرستند و از قدیم به جایگاهیی تبدیل شده برای خرید لباس های خارجی که واقعا تنوع بالا و کیفیت خیلی خوبی دارند.

برای خرید لباس بازار قدیم بهتر است یا سیتی سنتر یک و دو؟

خب، تفاوت هایی داره که باید خودتون تصمیم بگیرید کدوم رو انتخاب کنید مثلا اگر دنبال لباس های ساده و قیمت مناسب ترید میتونید برید به بازار قدیم ولی برای تنوع و قیمت بیشتر میتونید به سیتی سنتر یک یا دو قشم سر بزنید.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *