لباس بومی و محلی جنوبی

معرفی انواع موهرهای رنگارنگ

معرفی انواع موهرهای رنگارنگ

پاییز و زمستان از فصل‌های زیبا و سرد سال هستند که برای لذت بردن از این زیبایی و اذیت نشدن در این سرما نیاز است که لباس‌های گرم‌تری بپوشیم که میزان گرمای هر لباس به نوع پارچه استفاده شده در دوختش بستگی دارد که این پارچه‌ها برخی از لباس‌ها را مناسب فصل پاییز و برخی دیگر لباس‌ها را مناسب فصل زمستان می‌کنند .

یکی از پارچه‌های مناسب و بسیار پرطرفدار در این فصل‌های سرد پارچه‌های موهر هستند که گرمای مطلوبی را برای شما فراهم خواهند کرد این نوع پارچه در عین تأمین گرما جنسی لطیف و ظریف و بسیار سبک و بادوام هستند .

معرفی انواع موهرهای رنگارنگ

پارچه موهر

پارچه‌های موهر از موهای نرم و لطیف خرگوش هاب آنقره و پشم بزهای آنقره تولید می‌شوند که ریسندگی آنها بسیار سخت است و همین موضوع یکی از دلایل کم‌تر بودن الیاف موهر از پشم است .

پارچه‌های موهر با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در موارد بسیار مختلفی قابلیت استفاده را دارند لازم به ذکر است که از آنها در تولید شال و روسری، لباس‌های بافتنی، عروسک بافی، رو مبلی‌ها و حتی در برخی پتوها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از دلایل محبوبیت این پارچه‌ها پرز ندادن آن است .

پارچه‌های موهر دارای شرایط نگهداری خاصی هستند برای مثال در حین شستن نباید انها را در ماشین‌های لباس شویی بیندازید و بهترین نوع شستشوی آن‌ها استفاده از دست است و بعد از شستن نباید آن‌ها را روی بند آویزان کنید و بهترین راه استفاده از چوب لباسی‌ها است .

پارچه‌های موهر از دوام بالایی برخوردار هستند و لباس‌هایی از جنس این پارچه برای شما تا سال‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت هچنین گاها از این نوع پارچه ها در مینی اسکارف ها هم استفاده می شود و شما میتوانید از مزون سلست خرید مینی اسکارف به قیمت عمده داشته باشید

از دیگر خصوصیات پارچه‌های موهر نرم و لطیف بودن آنهاست که دلیل این لطافت موهای بسیار لطیفی است که این پارچه از آنها تولید می‌شود، پارچه‌های موهر علاوه بر نرمی و لطافت با توجه به این که ضخیم هستند و حجم زیادی دارند اما در عین حال بسیار سبک هستند و ثبات رنگی بسیار زیادی دارند و همچنین خاصیت رنگ پذیری این نوع از  پارچه بسیار زیاد است .

از خصوصیاتی که باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی این سبک از پارچه را شناسایی کنید و تشخیص دهید بافت کج راه و پشمی آن است که بر زیبایی این پارچه می‌افزاید .

از خصوصیات مهم این پارچه می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر چروک شدن اشاره کرد که شاید بتوان گفت به نوعی یکی از بهترین خصوصیات آن نیز به شمار می‌رود .

این نوع از پارچه به علت کرکی بودنش یکی از بهترین گزینه‌های مورد استفاده در فصل سر سال است که گرما را بیشتر نگه خواهد داشت .

یکی از رایج‌ترین آیتم‌هایی که در تولید آن از پارچه‌های موهر استفاده می‌شود شال و روسری‌های موهر است که در زیباترین طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی هر ساله دارند اما به علت ضخیم بودن پارچه اش بیشتر شال‌هایی که این جنس را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند .

شال‌های موهر به علت زیبایی و درخشندگی و مقاومت و در عین حال سبکی که دارند یکی از بهترین انتخاب‌های بانوان برای  پوشیدن روزمره در فصل سرما هستند اما نکته قابل توجه این است که این شال‌ها تنها برای بانوان طراحی نشده و آقایان نیز می‌توانند از این شال‌های گرم و زیبا در فصل پاییز و زمستان به عنوان یک شال گردن زیبا برای تکمیل کردن استایلتان استفاده کنید که ظاهری آراسته و شیک را به شما می‌بخشد .

شال‌های موهر به علت تنوع زیادی که در طرح و رنگ‌های خود دارند به راحت با هر نوع استایلی قابلیت ست شدن را دارند، بیشتر شال‌های موهر در نوع تک رنگ، چهارخانه، طرح در قسمت پایینی و … هستند که این تنوع زیاد در طرح‌ها باعث می‌شود با هر چیزی ترکیب شوند و زیباترین استایل‌ها را برای شما بسازند ‌.

علاوه بر شال‌های موهر روسری‌های موهر نیز یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای فصل‌های سرد هستند که می‌توانید روسری‌های قواره بزرگ موهر را آزادانه بپوشید و از گرمای مطلوبی که در هوای سرد به شما می‌دهد لذت ببرید و همچنین زیباترین استایل‌ها را توسط روسری و یا شال‌های موهر برای خود بسازید .

اگر قصد خرید زیباترین شال و روسری‌های موهر را و یا در کل خرید لباس عمده در هر نوع از طرح و رنگ و با قیمت مناسب و همچنین تنوع بسیار بالا را دارید پیشنهاد ما به شما سلست است، سایت سلست از معتبرترین سایت‌های فروش اینترنتی لباس بانوان می‌باشد که شما می‌توانید با اطمینان خاطر خریدهای خود را در این سایت ثبت و انها را در هر کجا که بخواهید تحویل بگیرید .

شال‌ها و روسری‌های موهر علاوه بر زیبایی خاص و چشم نوازی که دارند از ایستایی بسیار خوبی بر روس سر برخوردار هستند و از روی سر به هیچ عنوان لیز نمی‌خورند که این یکی دیگر از مزیت‌های بسیار عالی آن است و می‌توان گفت با استفاده از شال‌های موهر شنا دیگر دغدغه ست شدن روسری‌های و یا شال‌هایتان با لباس‌های خود را نخواهید داشت.

معرفی انواع موهرهای رنگارنگ

به طور کلی می‌توان گفت که این شال و روسری‌ها با هر نوع استایلی قابلیت ست شدن را دارند و به راحتی با انواع لباس‌های مجلسی، اسپرت و مهمانی ست خواهند شد اما نکته قابل توجه در انتخاب این شال‌ها مانند تمام لباس‌های دیگر این است که باید به هارمونی رنگ‌ها توجه کرد که ترکیب بسیار زیبایی را در استایلتان به وجود خواهد آورد .

شاید برای شما سوال باشد که از بین شال و یا روسری‌های موهر کدام یک گرم‌تر و یا مناسب‌تر هستند اما چیزی که باید به آن توجه کنید که موضوع اصلی  سلیقه شما برای تکمیل استایلتان است و شال و یا روسری‌ها از نظر گرم بودن تفاوت خاصی ندارند و هر دو گزینه بسیار نرم و لطیف و سبک هستند، می‌توانید این شال و روسری‌ها را هم به صورت تکی استفاده کنید و هم می‌توانید آن‌ها را به عنوان شال گردن استفاده کنید و یا آن‌ها را بر روی روسری‌های نازک‌تر خود بپوشید این ترکیب‌های بسیار زیبا لذت ببرید .

اگر شما هم مانند دیگر بانوان دغدغه ست کردن شال و روسری‌های خود با لباس‌هایتان را در فصل سرما دارید و همچنین به فکر این هستید که  شال و یا روسری بخرید که در عین گرم بودن جنس با دوام و با کیفیتی داشته باشد بهترین انتخاب برای شما جنس موهر خواهد بود، خرید لباس از قشم که شامل خرید شال موهر با جنسی بسیار عالی و با کیفیت بسیار بالا یکی از مزیت‌های خرید از سایت سلست می‌باشد که تمام آیتم‌ها و فاکتورهای مد نظر شما در حین خرید را به یکباره و یکجا برای شما فراهم کرده است تا خریدی خوب و به صرفه داشته باشید .

معرفی انواع موهرهای رنگارنگ

سخن پایانی

فصل سرما در عین حال که زیباست نیاز به آیتم‌هایی دارد که از شما در برابر سرما محافظت کند که بتوانید از  زیبایی‌های این فصل لذت ببرید .

لباس‌های گرم از مهم‌ترین نیازهای شما در این فصل است که این گرما توسط نوع پارچه انتخابی  شما می‌تواند کم و یا زیاد شود .

پارچه‌های موهر با بافتی ظریف و زیبا در عین دوام و کیفیت بالا از گرمای مناسبی برخوردار هستند اما علاوه بر این ها نباید از سبک بودن و ایستایی بسیار عالی این پارچه قافل شد .

لطافت بسیار بالای پارچه‌های موهر به علت استفاده از پشم‌های بسیار نرم خرگوش‌های آنقرد و بزهای آنقرد است اما این پارچه‌ها ریسندگی بسیار سختی دارند که همین سخت بودن از دلایل کم‌تر بودن پارچه‌هایی به این جنس نسبت به پارچه‌های پشمی است .

از پرطرفدار ترین آیتم‌های لباس‌های پاییزه و زمستانه که پارچه ای از جنس موهر دارند شال و روسری‌های موهر هستند که از روی سر لیز نخواهند خورد و به راحتی با انواع لباس‌ها و استایل‌های شما قابلیت هماهنگ شدن و ترکیب را دارند شال و روسری‌های موهر دارای تنوع در طرح و رنگ بسیار زیادی هستند که این تنوع رنگ به رنگ پذیری بسیار بالای پارچه‌های موهر دارد .

به طور کلی می‌توان گفت که این شال و روسری‌ها با هر نوع استایلی قابلیت ست شدن را دارند و به راحتی با انواع لباس‌های مجلسی، اسپرت و مهمانی ست خواهند شد اما نکته قابل توجه در انتخاب این شال‌ها مانند تمام لباس‌های دیگر این است که باید به هارمونی رنگ‌ها توجه کرد که ترکیب بسیار زیبایی را در استایلتان به وجود خواهد آورد .

ما در سایت سلست که از معتبرترین سایت‌های فروش لباس اینترنتی است زیباترین شال و روسری‌های موهر را برای شما فراهم کردیم که از کیفیت بسیار بالا و تنوع زیادی برخوردار هستند و لازم به ذکر است که شما می‌توانید شال و روسری مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید می‌توانید با ثبت سفارش در این سایت شال و روسری‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و در هر کجا که بخواهید تحویل بگیرید و پوشیدن یه شال و یا روسری با کیفیت و گرم در فصل سرما لذت ببرید .

شرایط نگهداری از پارچه‌های موهر چیست؟

پارچه‌های موهر پارچه‌هایی لطیف و ظریف هستند و شستن آنها در لباس شویی باعث خراب شدنشان می‌شود و بلید با دست شسته شوند و در هنگام خشک شدن نباید بر روی بندها آویزان شوند و نباید انها را به مدت طولانی در آب خیس کرد .

شال و روسری‌های موهر مناسب چه فصلی هستند؟

شال و روسری‌های موهر به خاطر جنس گرمی که دارند مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هستند و همچنین دارای ایستایی بالایی هستند و چروک نمی‌شوند و از روی سر لیز نخواهند خورد .

شال و روسری‌ها با کیفیت موهر را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین و با کیفیت ترین لباس‌ها و شال و روسری‌های موهر را می‌توانید با مراجعه به سایت سلست خریداری کنید و از پوشیدن آنها لذت ببرید .

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *