لباس بومی و محلی جنوبی

چگونه در سفر به قشم بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

چگونه در سفر به قشم بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

در برخی از شب های زمستان نسیم خنکی در قشم می وزد، بنابراین پوشیدن یک لباس نازک و کوچک خالی از لطف نیست سعی کنید تمام پیراهن هایی که انتخاب می کنید نخی و سبک باشند با انتخاب لباس های سبک از گرما در امان خواهید بود و حمل آن راحت تر خواهد بود در قشم هرگز سراغ پیراهن های تنگ نروید و نکته دیگر این است که قبل از سفر به قشم می توانید به راحتی لباس مورد نظر خود را از فروشگاه سلست با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

به خصوص در سال های اخیر علاقه مردم به خرید لباس از قشم و هرمزگان بیشتر شده است اما مثل همیشه این سوال پیش می آید که چه بپوشیم؟ برای سفر به گرم ترین منطقه ایران! در این مقاله به بررسی لباس و استایل مناسب برای سفر به جنوب می پردازیم.

چگونه در سفر به قشم بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

 بهترین انتخاب لباس و استایل مناسب برای سفر به قشم

بهترین زمان برای سفر به جنوب به دما بستگی دارد بالاخره آنجا گرم است و تابستان طولانی است و لباس های نازک بهترین انتخاب محصول و مدل برای سفر به جنوب است در واقع می توان گفت که اوایل پاییز تا اواخر بهار فصل مناسبی برای سفر به جنوب است اما اگر می خواهید ارزان تر سفر کنید، می توانید تابستان را انتخاب کنید و خرید لباس عمده از قشم داشته باشید.

لباسی که در جاده می پوشید به ماشین و شهری که انتخاب می کنید بستگی دارد مثلا شهر مورد نظر شما فرودگاه دارد یا خیر؟ یا مثلا در جزیره هرمز فرودگاهی وجود ندارد و راه رسیدن به آن از هرمز و بندرعباس می گذرد اما قشم و بندرعباس فرودگاه های مخصوص به خود را دارند و اگر بخواهید به جزیره هرمز برسید باید در عرض 30 دقیقه سوار اتوبوس های دریایی شوید.

اما در هر صورت بهتر است پیراهن های نخی، خنک، گشاد و رنگ های روشن همراه داشته باشید که از مناسب ترین پیراهن ها و استایل ها برای سفر به جنوب هستند برای یک سفر راحت به جنوب، بهتر است تی شرت های گشاد و راحت بپوشید که سفر را برای شما راحت کند در زمستان، پوشیدن یک سویشرت و کت گرم خالی از لطف نیست با این حال، گاهی اوقات ممکن است در شب سرما بخورید.

از لباس های نخی و سبک با الیاف طبیعی استفاده کنید زیرا لباس های تنگ، خشک و تیره به شما احساس ناراحتی می دهد برای راحتی سفر، همیشه باید رطوبت هوا را در نظر بگیرید حتی می توانید برای خرید از آنجا لباس کمتری با خود ببرید.

کفش مناسب برای لباس و استایل مناسب برای سفر به جنوب

هوای جنوب گرم است و خیلی عرق می کنید بنابراین، پوشیدن کتانی در واقع برای خودتان سخت است بهترین انتخابی که می توانید برای کفش هایی داشته باشید که با لباس و استایل شما در سفر به جنوب هماهنگ باشد، کفش های صندل و اسپرت است.

مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد و باید پیاده روی زیادی داشته باشید بنابراین اگر سخت گیر نباشید بد نیست کفش های ورزشی مخصوص پیاده روی داشته باشید همچنین داشتن یک جفت صندل و دمپایی مناسب استایل و آب و هوای شماست به خصوص زمانی که می خواهید در ساحل قدم بزنید، انتخاب لباس و مدل مناسب برای سفر به سمت جنوب بسیار مهم است.

شلوار مناسب برای سفر به جنوب

شلوار جین انتخاب اشتباهی از شلوار برای قشم و سایر مناطق جنوبی کشور است این به این دلیل است که شما بیش از حد معمول عرق می کنید و احساس گرما می کنید همانطور که در ابتدا گفتیم، شلوارهای رنگ روشن و نخی گزینه های خوبی برای سفر به جنوب هستند همچنین شلوارهای گشاد یا به اصطلاح دامن های شلوار رنگارنگ وسایل مناسبی هستند که می توانید برای مدت طولانی آن را بپوشید و با آن در ساحل احساس راحتی کنید.

لباس های ساحلی

پیراهن های ساحلی انتخاب خوبی برای سفر به مکان های ساحلی و هوای گرم و مرطوب هستند زیرا با آنها احساس راحتی می کنید و به راحتی می توانید کفش و صندلی خود را با آنها ست کنید.

دامن های بهاره برای سفر به جنوب مناسب هستند

از دیگر انتخاب های شما می توان به دامن اشاره کرد دامن های بهاری مناسب در فروشگاه پوشاک سلست برای سفر به جنوب در مدل های رنگارنگ، نخی و بلند با تی شرت یا پیراهن های بهاره می توانند فضای فوق العاده ای را در اندام آن ها ایجاد کنند خوبی این دامن ها این است که با کفش های شما هماهنگ می شوند و استایل جنوبی زیبایی ایجاد می کنند.

شال بهاره در رنگبندی و سایزبندی های مختلف

همانطور که بارها در عکس های سفر به جنوب دیده اید، می توانید موهای خود را با کمک یک روسری بهار جمع کنید تا سبک حجاب شما زیباتر شود و از عرق کردن گردنتان جلوگیری کند که برای مدل های مختف شال و خرید مینی اسکارف می توانید محصولات سایت سلست را مشاهده کنید.

استایل مناسب برای سفر به جنوب و اقامت در هتل

وقتی در هتل می خوابید حتما به شومیز نیاز دارید به هر حال، شما تمام روز را پرواز کرده اید و تنها برای خوابیدن و در نهایت صرف صبحانه به هتل خود برگشته اید و در عکس زیر اقلام پیشنهادی و استایل مناسب برای سفر به جنوب را خواهید دید انتخاب مانتو برای خواب با خود شماست اما ما بر اساس سلیقه و عادات شخصی شما تاپ، شورت، تیشرت، گرمکن و غیره  را پیشنهاد می کنیم.

بهترین محصولات مناسب برای سفر به جزیره

در مورد پیراهن های مسافرتی باید بدانید که زیاد بودن لباس ها در سفر فقط انرژی شما را در مدیریت آن هدر می دهد نکته بعدی انتخاب پارچه است.

چند لباس تابستانی یا پاییزی این بهتر است برای جلوگیری از عرق کردن در گرمای غیرقابل پیش بینی جزیره، شلوار جین را با خود نبرید شلوار جین نیز پس از شستن به مدت طولانی خشک می شودشلوار نخی یا کتان بهترین انتخاب است.

محصول های مورد علاقه خود را با خود ببرید تا در صورت اضافه بار به راحتی آنها را دور بیندازید همچنین اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، بهتر است حداقل لباس را با خود ببرید و لباس مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید.

پیراهن هایی را بردارید که به راحتی در آب خیس می شوند و در آفتاب به سرعت خشک می شوند اگر عاشق شنا هستید، لباس شنای خود را فراموش نکنید.

چیزهایی هایی که نباید در سفر بپوشید

هرگز سعی نکنید لباس هایی بپوشید که شما را خسته می کند زیرا ناراحت کننده هستند مانند شلوار جین تنگ، اگرچه شیک به نظر می رسد، اما به هیچ وجه مناسب سفر نیست سرهمی در سفر با هواپیما انتخاب خوبی نیست، به جای شلوار کتان فانتزی که کمی گشاد است و جیب های زیادی دارد برای شما مناسب تر خواهد بود بنابراین لباس هایی با پارچه های خشن نپوشید، زیرا بعد از چند ساعت شما را آزار می دهد همچنین کفش پاشنه بلند در کیف مسافرتی شما الزامی نیست سعی کنید از عطرهای قوی برای مدت طولانی در داخل خانه استفاده نکنید، زیرا ممکن است شما و دیگران را آزار دهند.

چگونه در سفر به قشم بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

در قشم چی بپوشیم؟!

شلوار گشاد (به نام شلوار دامن) و شلوار سمبادی می توانید آن را برای مدت طولانی بپوشید و یکی از بهترین وسایل برای تعطیلات ساحلی است زیرا با استفاده از یک کمربند کنتراست یا با بستن کمربند به شلوار می توانید آن را کمی متفاوت بپوشید.

انتخاب کفش به اندازه لباس مهم است زیرا با پوشیدن کفش های نامناسب، احتمال ایجاد تاول در پاهای شما از گرما و راه رفتن زیاد است بنابراین کفش و صندل کتان را به کفش چرمی ترجیح دهید در جزیره هرمز از کفش های رنگ روشن استفاده نکنید زیرا خاک هرمز قرمز است و ممکن است کفش های شما را لکه دار کند استفاده از کفش های بسته و تیره ترجیح داده می شود.

انتخاب شلوار جین در این سفر اصلا عاقلانه نیست سعی کنید شلوارهای گشاد و نخی را در چمدان خود قرار دهید لذا یکی از توصیه هایی که شاید خیلی از شما ندانید، مخصوصا کسانی که برای اولین بار به قشم می روند، این است که سعی کنید با چمدان خالی سفر کنید! بله تعجب نکنید، بهتر است در سفر به جزیره حداقل لباس همراه داشته باشید و هر آنچه را که نیاز دارید از آنجا خریداری کنید زیرا درگهان مرکز خرید ارزان و مناسبی است.

پیشنهاد ما به شما در این بخش استفاده از ست شومیز بیسیک است که در فروشگاه ما موجود می باشد که در ادامه این مطلب در مورد این ست جذاب بیشتر توضیح می دهیم.

ست شومیز بیسیک

زیبایی در سادگیست این حرف یکی از تاثیر گذارترین سخنان دنیای مد است به این دلیل هر چه یک محصول ساده تر باشد بیشتر زیبایی شما را نشان میدهد و به شما کمک میکند که بیشتر خودتان باشید و ازیبایی سادگی لذت ببرید مزون سلست در اینستاگرام همین راستا سعی کرده است با ترکیب لباس های زیبای سنتی با مدرنیته محصولاتی بسیار ساده و زیبا را به وجود بیاورد.

پیراهن و شلوار بسیک که از پارچه لنین بسیار خنک دوخته شده و در اوج سادگی زیبایی خیره کننده ای دارد و راحتی این محصول به شما این اجازه را میدهد که به راحتی در همه ی مناسبت ها آن را بپوشید و در چشم همگان باشید.

راحتی این پیراهن فری سایز شما را شگفت زده میکند این پیراهن بدلیل نوع و سایزش میتواند هم پسرانه باشد هم دخترانه و همگی میتوانند آن را بپوشند خیلی از بانوان این محصول را سفارش داده اند و بسیار استقبال کردند و همینطور شلوار بگ این محصول بسیار راحت و ساده است که در این رنگ های به راحتی میتوان با دیگر محصولات مزون سلست آن را ست کنید و یا میتوانید آن را با استیل اسپرت و کقش های اسپرت بپوشید.

پارچه ی استفاده شده در این محصول از جنس لنین بسیار نازک است که نظر هر کسی را به دلیل سادگی و راحتی اش جلب می کند و همه میتوانند از این ست استفاده کنند و لذت ببرند این محصول سنتی نیست بلکه محصولی مدرن است که بدلیل استقبال و درخواتس شما عزیزان طراحی و موجود شده است.

تمامی محصولات مزون سلست توسط بانوان زحمتکش قشمی دوخته و ساخته می شوند و شما با خرید و سفارش از مزون سلست در واقع از به ما کمک میکنید تا از این عزیزان حمایت کنیم تا این عزیزان که سرپرست خانواده نیز هستند به خلق کردن محصولات زیبا و استفاده از مهارتشان را داشته باشند

چگونه در سفر به قشم بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین لباس برای سفر خود به قشم می توانید از فروشگاه پوشاک سلست دیدن کنید و لباس مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه نماید.

فصل حراج در قشم چه زمانی است؟

در فصل تابستان که ورود گردشگران به جزیره قشم آرام‌تر است، حراج اجناس نیز آغاز می‌شود.

ارزان ترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟

با توجه به کم بودن تعداد مسافران در فصل تابستان، هزینه اقامت در قشم نیز ارزان ترین است در نتیجه با پرداخت هزینه کمتر می توانید در این جزیره اقامت کنید.

بهترین مرکز خرید فروشگاه آنلاین در قشم کدام است؟

فروشگاه پوشاک سلست.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *