لباس بومی و محلی جنوبی

مدل های لباس زنانه خنک برای قشم

مدل های لباس زنانه خنک برای قشم

لباس های ظریف بهترین انتخاب لباس و مدل برای سفر به جنوب است که در فروشگاه اینترنتی سلست به راحتی می توانید تهیه کنید بنابراین بهترین زمان برای سفر به جنوب به دما بستگی دارد زیرا آنجا گرم است و تابستان طولانی است و لباس های نازک بهترین انتخاب لباس و مدل برای سفر به جنوب است در واقع می توان گفت که اوایل پاییز تا اواخر بهار فصل مناسبی برای سفر به جنوب و خرید لباس ساحلی است اما اگر می خواهید ارزان تر سفر کنید، می توانید تابستان را انتخاب کنید.

لباسی که در جاده می پوشید به ماشین و شهری که انتخاب می کنید بستگی دارد مثلا شهر مورد نظر شما فرودگاه دارد یا خیر؟ مثلا در جزیره هرمز فرودگاهی وجود ندارد و راه رسیدن به آن از قشم و بندرعباس می گذرد اما قشم و بندرعباس فرودگاه های مخصوص به خود را دارند و اگر بخواهید به جزیره هرمز برسید باید در عرض 30 دقیقه سوار اتوبوس های دریایی شوید.

مدل های لباس زنانه خنک برای قشم

اما در هر صورت بهتر است لباس های نخی، خنک، گشاد و رنگ های روشن همراه داشته باشید که از مناسب ترین لباس ها و استایل ها برای سفر به جنوب هستند برای یک سفر راحت به جنوب، بهتر است لباس های گشاد و راحت بپوشید که سفر را برای شما راحت کند در زمستان، پوشیدن یک سویشرت و کت گرم خالی از لطف نیست با این حال گاهی اوقات ممکن است در شب سرما باشد.

از لباس های نخی و سبک با الیاف طبیعی استفاده کنید زیرا لباس های تنگ، خشک و تیره به شما احساس ناراحتی می کند برای راحتی سفر، همیشه باید رطوبت هوا را در نظر بگیرید حتی می توانید برای خرید از آنجا لباس کمتری با خود ببرید.

کفش خنک برای لباس و استایل مناسب برای سفر به جنوب

هوای جنوب گرم است و خیلی عرق می کنید بنابراین، پوشیدن کتانی در واقع برای خودتان سخت است بهترین انتخابی که می توانید برای کفش هایی داشته باشید که با لباس و استایل شما در سفر به جنوب هماهنگ باشد، کفش های ورزشی و راحتی بهترین انتخاب هستند.

همچنین مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد و باید پیاده روی زیادی داشته باشید بنابراین اگر سخت گیر نباشید بد نیست کفش ورزشی مخصوص پیاده روی داشته باشیم همچنین داشتن یک جفت صندل و دمپایی مناسب استایل و آب و هوای شماست به خصوص زمانی که می خواهید در ساحل قدم بزنید، انتخاب لباس و مدل مناسب برای سفر به سمت جنوب بسیار مهم است که به راحتی می توانید از فروشگاه اینترنتی سلست تهیه کنید.

 

لباس زنانه برای سفر به جنوب

شلوار جین انتخاب اشتباهی از شلوار برای قشم و سایر مناطق جنوبی کشور است این به این دلیل است که شما بیش از حد معمول عرق می کنید و احساس گرما می کنید همانطور که در ابتدا گفتیم، شلوارهای رنگ روشن و نخی گزینه های خوبی برای سفر به جنوب هستند همچنین شلوارهای گشاد یا به اصطلاح دامن های شلوار رنگارنگ گزینه های مناسبی هستند که می توانید برای مدت طولانی آن را بپوشید و با آن در ساحل احساس راحتی کنید. پیشنهاد ما  در این بخش برای شما خرید ست های موجود در سایت سلست است که به دلیل وجود شلوار های مناسبی که در این ست ها موجود است شما را در سفر به بهترین نوع پوشش می دهد.

 پیراهن های ساحلی

پیراهن های ساحلی انتخاب خوبی برای سفر به مکان های ساحلی و هوای گرم و مرطوب هستند زیرا با آنها احساس راحتی می کنید و به راحتی می توانید کفش و صندلی خود را با آنها ست کنید.

دامن های بهاره برای سفر به جنوب مناسب است

از دیگر انتخاب های شما می توان به دامن اشاره کرد دامن های بهاری مناسب برای سفر به جنوب در مدل های رنگارنگ، نخی و بلند با تی شرت یا پیراهن های بهاره هستند که می توانند فضای فوق العاده ای را در اندام شما ایجاد کنند خوبی این دامن ها این است که با کفش های شما هماهنگ می شوند و استایل جنوبی زیبایی ایجاد می کنند.

شال بهاره

همانطور که بارها در عکس های سفر به جنوب دیده اید، می توانید موهای خود را با کمک خرید مینی اسکارف از مزون سلست  جمع کنید تا سبک حجاب شما زیباتر شود و از عرق کردن گردنتان جلوگیری کند پس برای انتخاب بهترین لباس های بهاره قشم می توانید وارد سایت فروشگاهی سلست شوید و انتخاب خود را انجام دهید.

کلاه حصیری مناسب برای قشم

داشتن کلاه حصیری زیبا خالی از لطف نیست حتی اگر عادت به سر گذاشتن کلاه ندارید، می توانید با آن عکس های زیبایی بگیرید اگر از عینک استفاده می کنید، می توانید از کلاه برای محافظت از چشمان خود استفاده کنید.

یک کیف کوچک و لباس سبک برای جنوب مناسب است

برای حمل تلفن، کارت و پول به کیف های کوچکی مانند کیف پاسپورت نیاز دارید جنوب به خصوص قشم مملو از پاساژها، بازارها و مراکز خرید است بنابراین حمل وسایل حجیم اشتباه است و بهتر است فقط پول نقد و کارت های مورد نیاز خود را با این کیف همراه داشته باشید که به راحتی می توانید با لباس های قشمی خود ست کنید.

لباس مناسب برای سفر به جنوب و اقامت در هتل

وقتی در هتل می خوابید حتما به لباس نیاز دارید به هر حال، شما تمام روز را پرواز کرده اید و تنها برای خوابیدن و در نهایت صرف صبحانه به هتل خود برگشته اید و در عکس زیر اقلام پیشنهادی لباس و استایل مناسب برای سفر به جنوب را خواهید دید همچنین انتخاب لباس برای خواب با خود شماست اما ما بر اساس سلیقه و عادات شخصی شما تاپ، شورت، تیشرت، گرمکن و غیره را پیشنهاد می کنیم.

تعویض لباس

در هوای گرم باید لباس زیرتان را عوض کنید چون کثیف است و شبانه روزی سفر کنید برای جلوگیری از بوی نامطبوع بدن، بهتر است حداقل دو دست همراه خود داشته باشید همچنین داشتن مام و اسپری یکی از الزامات سفر شما به جنوب است همانطور که بارها اشاره کرده ایم از عطرهای قوی استفاده نکنید امیدوارم نکات بالا به شما کمک کند تا سفری راحت و لذت بخش داشته باشید اگر تجربه سفر به جنوب را داشتید، متوجه چه مواردی شده اید؟ تجربیات خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران از آنها بهره ببرند.

برای سفر به جنوب چه مانتو و لباسی بپوشیم؟

با فرا رسیدن بهار و تعطیلات، همه ما در حال و هوای جنوبی هستیم در سفر به جنوب اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم نوع پوشش است همه ما می دانیم که این روزها هوای جنوب در حال گرم شدن است، بنابراین باید لباس هایی انتخاب کرد که بتواند چندین ساعت گرما و رطوبت آنجا را تحمل کند، پس لباس های خنک و رنگ روشن بپوشید که به راحتی می توانید از فروشگاه سلست تهیه نماید.

در این مطلب سعی کرده ایم ست لباس، مانتو و شال برای سفر به جنوب را در اختیار شما قرار دهیم تا برای سفر خود ایده بگیرید اگر انتخاب شلوار برای سفرتان سخت است، می توانید برای انتخاب نوع شلوار مناسب برای مانتو روی لینک زیر کلیک کنید: مدل های شلوار دخترانه و زنانه در سه نوع شلوار جین پارچه ای و اسپرت در فروشگاه سلست وجود دارد.

مدل های لباس زنانه خنک برای قشم

مانتوهای سريالنتی و موهیر

از بین مانتوهای جنوب و محارن دلیل انتخاب میتونه به دلیل جنس و بافت خنک و سبک بودن و یا رنگ و ظرافت سنتی باشه در واقع مانتوهای موهیر حال و هوای جنوب را به ما می دهد و به نوعی با پوشیدن آن به فرهنگ جنوب نزدیک می شویم.

لباس تابستانی مناسب چیست؟

با پوشیدن لباس های گشاد، کتان و نخی مناسب تابستان، استفاده از کلاه، چتر و عینک آفتابی معمولی، مصرف آب به اندازه نیاز بدن و پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ساعات گرم روز یعنی از ساعت 11 صبح  تا ساعت 15 می توانید از عوارض کوتاه مدت آفتاب سوختگی در تابستان جلوگیری کنید پس بهتر است برای خرید لباس از قشم که خنکی مناسب ارائه دهد وارد سایت فروشگاهی سلست شوید و انتخاب خود را ثبت نماید.

لباس تابستانی مناسب برای مردان و زنان چیست؟

لباس های نخی، نخی و کتان در رنگ های روشن و گشاد، بهترین انتخاب برای فصل تابستان است پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان افراد را در معرض انواع بیماری های باکتریایی و قارچی به ویژه کودکان و سالمندان با پوست حساس قرار می دهد.

دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی می گوید: مهمترین عاملی که در تابستان بر پوست تأثیر می گذارد، اشعه خورشید و گرمای ناشی از آن است که منجر به تعریق و از دست دادن آب بدن می شود بنابراین با پوشیدن لباس‌های مناسب و گشاد از کتان و نخ، استفاده از کلاه، چتر و عینک آفتابی معمولی، مصرف آب کافی و پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در گرم‌ترین ساعات روز، یعنی از ساعت 11 صبح تا 3 بامداد: 00 بعد از ظهر می تواند از اثرات کوتاه مدت آفتاب سوختگی در تابستان جلوگیری کند.

اگر با لباس های نامناسب فصل به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار بگیریم و آب ننوشیم دچار آفتاب سوختگی و گرمازدگی می شویم در چنین مواقعی بدن در اثر تعریق زیاد آب از دست می دهد و تعادل آب و مواد شیمیایی در بدن به هم می خورد که در صورت ادامه و عدم مصرف منجر به مرگ می شود.

بهترین راه برای مقابله با گرمازدگی ناشی از گرمای تابستان نوشیدن آب خنک و پرهیز از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید است افرادی که قصد آفتاب گرفتن (یعنی برنزه شدن) دارند باید کم کم خود را در معرض اشعه آفتاب قرار دهند تا بدنشان به مرور زمان به آن عادت کند و دچار آفتاب سوختگی و لک و تیرگی پوست نشود.

تعریق بیش از حد یکی از عوامل افزایش بیماری های قارچی و میکروبی است و علت شیوع این بیماری ها در تابستان که بدن خیس است نیز همین است بنابراین پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان افراد را در معرض انواع بیماری های باکتریایی و قارچی به ویژه کودکان و سالمندان با پوست حساس قرار می دهد.

استفاده از کلاه لبه دار مخصوصا در فصل تابستان برای کودکان ضروری است و بسیاری از والدین به اشتباه فرزندان خود را می پوشانند و بدن آنها را در معرض نور خورشید قرار می دهند آفتاب سوختگی در دوران کودکی، به ویژه در افراد با پوست روشن، در بزرگسالی عواقب جبران ناپذیری از جمله خال، لک و حتی سرطان پوست دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت خرید لباس های خنک زنانه قشمی میتوانید وارد سایت فروشگاهی سلست شوید و یا با مشاورین مجموعه ما تماس حاصل نماید.

مدل های لباس زنانه خنک برای قشم

سخن پایانی

لباس های ظریف بهترین انتخاب لباس و مدل برای سفر به جنوب است که در فروشگاه اینترنتی سلست به راحتی می توانید تهیه کنید بنابراین بهترین زمان برای سفر به جنوب به دما بستگی دارد زیرا آنجا گرم است و تابستان طولانی است و لباس های نازک بهترین انتخاب لباس و مدل برای سفر به جنوب است.

برای خرید لباس زنانه قشمی کجا را پیشنهاد میدهید؟

فروشگاه اینترنتی سلست.

آیا محصولات شما دارای رنگ بندی است؟

بله دارای انواع رنگ بندی و سایزبندی.

بهترین لباس خنک زنانه کدام است؟

لباس های ظریف تابستانه.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *