لباس بومی و محلی جنوبی

در سفر به قشم چی بخرم؟

در سفر به قشم چی بخرم؟

یکی از جالب ترین بخش های سفر، بازدیدها و مراکز خرید است شما می توانید مراکز خرید و بازارهای مختلف را در هر شهر و منطقه مشاهده کنید همچنین کالاهای مختلفی بخرید و آنها را به شهرها برسانید اگر از طریق تور این جزیره از این جزیره زیبا بازدید می کنید حتما از مراکز خرید جزیره دیدن کنید و خرید لباس ّ جذاب این فرصت طلایی را از دست ندهید زیرا این امکان وجود دارد که به مردم اجازه دهید بهترین محصولات در مراکز خرید در جزیره قشم باشند مارک های مختلف را با قیمت مناسب خریداری کنید در این پست ما می خواهیم بهترین مراکز خرید در قشم را به شما ارائه دهیم، بنابراین به ما بپیوندید تا به این مراکز خرید نگاهی بیندازید.

اما یکی از مواردی که همه ما در طول سفر به آن فکر می کنیم و دوست داریم هر چه زودتر آن را تهیه کنیم خرید لباس از قشم است.

در سفر به قشم چی بخرم؟

مراکز خرید قشم

بازار بندر قشم

این بازار بسیار مهم سالها به طور سنتی فعالیت می کند می توانید 5 دقیقه با ماشین رانندگی کنید، از  جزیره و از بازار معروف آن بازدید کنید یکی از مهمترین محصولات موجود در قشم که شما می توانید آن را خریداری کنید ، لباس و کفش است قیمت این بازار بسیار اقتصادی است و این بازار یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند این بازار در درگهان واقع شده است و شما به راحتی می توانید از این بازار زیبا بازدید کنید همچنین می توانید با سر زدن به سایت سلست انتخاب های بهتری داشته باشید و خرج سفر خود را کم کنید.

مرکز خرید دلفین قشم

یکی از مهمترین مراکز خرید در جزیره مرکز خرید دلفین است شما به راحتی می توانید انواع لباس، لوازم آرایشی، عطرها، کیسه ها، کفش ها، لوازم خانگی، وسایل لوکس، لوازم آشپزخانه، گل و گیاهان را خریداری کنید و همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه تجاری یک رستوران و یک کافه است نکته مهم در این مجموعه تجاری این است که دمای داخلی دلفین ها جالب و بسیار لذت بخش است و این به شما امکان می دهد تا مدت طولانی از این کار بازدید کنید.

برای رسیدن به مراکز خرید دلفین، باید به درب بروید و از مرکز خرید Palm در خیابان بازدید کنید اگر به دنبال خرید حرفه ای و اقتصادی در جزیره هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید دلفین دیدن کنید مدیریت این گروه سعی کرده است محیطی را ایجاد کند که مردم بتوانند تمام خریدهای خود را در یک مکان از مرکز خرید دلفین ها انجام دهند.

خرید پوشاک ارزان در قشم

اگر قصد خرید لباس ساحلی ارزان را دارید پیشنهاد می کنیم به جای رفتن به مراکز خرید به بازارها بروید به طور کلی در مراکز خرید کالاهای گران قیمت را می بینید اما می توانید محصولات خود را در بازار به ویژه بازار بندر با هزینه و اقتصاد پیدا کنید برای کسانی که به دنبال خرید پوشاک گران قیمت هستند مراکز خرید گزینه خوبی است.

از کجا درخرید کنیم؟

یکی از مهمترین سؤالات برای هر مجموعه بازار یا مرکز خرید است در حقیقت، انحصاری بودن یک محصول در برخی از مراکز بازار سهام را رقم زده است و شما می توانید محصول خود را در این بازارهای قیمت بالا با قیمت های مناسب خریداری کنید در این پست ما سعی کردیم محصولاتی را که می توانید هنگام ارائه هر بازار اصلی خریداری کنید به شما ارائه دهیم با این حال اگر قصد خرید یک محصول خصوصی را دارید پیشنهاد می کنیم از افراد محلی بخواهید تا از بهترین مکان برای خرید محصول خود بتوانید خوب و ارزان بخرید هر دو مرکز خرید قشم دارای بخش های مختلفی هستند و در هر قسمت از این بخش ها محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید به عنوان سوغاتی از این جزیره به شهر خود بیاورید.شما می توانید با مراجعه به سایت سلست بهترین محصول حال حاضر بازاررا با مقایسه با دیگران خریداری کنید.

برای خرید جدیدترین پوشاک زنانه این جزیره می توانید وارد فروشگاه سلست شوید.

سوغات این جزیره

معمولا بسیاری از مسافران دوست دارند به این جزیره سفر کنند زیرا دارای سوغات ویژه ای است بنابراین سوغات قشم را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سوغات خوراکی و سایر سوغات اگر می خواهید در بلیط این جزیره سوغاتی برای خود و اقوام تهیه کنید باید در مورد یک یا چند گزینه فکر کنید:

نان ، کیک هیلر، خرما و ادویه جات در سوغات این جزیره و صنایع دستی مانند گلدوزی، گریس، بافندگی و غیره  که از بهترین سوغات های معروف این شهر زیبا و دیدنی می باشد.

در سفر به قشم چی بخرم؟

لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر می خواهید لوازم آرایشی یا عطرهای خوب بخرید، حتما به فروشگاه های عطر مانند Star Passage بروید در مرکز بازار ستاره، انواع عطرها و لوازم آرایشی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب پیدا می کنید البته سعی کنید راه هایی را برای شناسایی کالاهای واقعی و جعلی بیاموزید تا بتوانید خرید را بهتر امتحان کنید.

انواع پوشاک ارزان از بازار

یکی از کالاهایی که بسیاری از مسافران علاقه مند به خرید هستند پوشاک و لباس های مختلفی است بنابراین تعداد کمی از افراد می توانند مسافر را به این جزیره پیدا کنند و از فروشگاه های لباس او خریداری نکنند بسیاری از مراکز شهر را می توان به راحتی در مکان های مختلف یافت و مارک های زیادی برای کیف ، کفش و لباس در سفر به هرمز وجود دارد.

بنابراین خرید ازاین جزیره به حدی مهم است که بسیاری از مردم هدف اصلی سفر به قشم را می دانند و ممکن است بیش از یک روز را سپری کنند لوازم خانگی، ساعت، جواهرات، ظروف مس و غذاهای محلی در این جزیره موارد دیگری هستند که طرفداران زیادی دارند.

لوازم خانگی

محصول دیگری که بسیاری از افراد از این جزیره خریداری می کنند، انواع لوازم خانگی است در قشم لوازم خانگی خوبی را با قیمت مناسب پیدا می کنید انواع مختلفی از وسایل خانگی در بسیاری از مراکز خرید مانند بازار درگهان، مجتمع گلف فارسی و مرکز خرید در ماه رمضان وجود دارد ماشین های لباسشویی، جاروبرقی ، لوازم برقی آشپزخانه، تلویزیون و غیره از لوازم خانگی های معروف در سفر به قشم هستند.

اگر با بلیط هواپیمای زیبا تهران به قشم سفر می کنید، حتما وقت خود را صرف بازارهای لوکس این جزیره کنید معمولا در مراکز خرید و بازارها، برخی از کالاها یا محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب پیدا می کنید بهتر است قبل از مسافرت کالاهای خود را جستجو کنید و هنگام بازدید از فروشگاه ها، خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید در این حالت ما به تعداد کالاهایی که می توانید از درگهان خریداری کنید اشاره کردیم.

مکان های برای خرید لباس

هنگام خرید لباس آنچه لازم نیست این است که مراکز خرید و بازارها را پیدا کنید این جزیره فقط پر از جاذبه های طبیعی ، مرکز ترانزیت و خرید است در این بخش بهترین گزینه های لباس را از ارائه خواهیم داد.

مرکز شهر 

برای خرید لباس از  اگر به دنبال چهارراه برای فروش کالاهای لوکس و مدرن هستید به مرکز شهر 1 و 2 بروید بنابراین مراکز خرید تجاری در مقابل یکدیگر وجود دارد و به یک پل هوایی در طبقه آخر وصل می شود City Center 1 و 2 بسیار شبیه به مراکز خرید در شهرهای بزرگ ایران است که کیفیت بالایی را ارائه می دهند و البته کالاهای گران قیمت.

حضور یک باغ تفریحی در طبقه آخر مرکز شهر فرصتی عالی برای کودکان برای سرگرمی در هنگام خرید فراهم می کند همچنین، فست فود و رستوران ها در این مکان ها گزینه مناسبی برای تجدید و تسکین خستگی هستند.

بهترین زمان برای خرید از قشم

قشم جزیره ای پر از زیبایی و جاذبه هایی است که در هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد بنابراین اگر برای چیزی غیر از خرید به این جزیره بروید، فصول سرد مانند پاییز و زمستان بهترین زمان هستند اما اگر هدف اصلی شما خرید از این جزیره است، در تابستان و در اواخر بهار گرما بخرید و در این زمان به این جزیره بروید من 4 دلیل این توصیه دارم:

البته ، هنگام خرید از قشم، مهمترین چیز برای ما خرید لباس عمده با قیمت مناسب است در تابستان به دلیل گرمای زیاد و کاهش قابل توجه گردشگران، قیمت ها بسیار پایین است و قدرت خرید شما را افزایش می دهد جشنواره های تابستانی و تخفیف های این فصل یکی دیگر از خریدهای این جزیره در تابستان است.

تأثیر گرما و پایین آمدن گردشگران و مسافران فرصت خرید از سفر به قشم را بسیار بالا می برد بنابراین فرصت مناسب برای خرید حیاط خلوت از بازار این جزیره از دست ندهید!

یکی دیگر از دلایل انتخاب تابستان به عنوان بهترین زمان برای خرید از  سفر به قشم این است که قیمت بلیط هواپیما، قطار و حتی هتل ها حداقل را کاهش می دهند در حقیقت، تمام هزینه های شما در تابستان کاهش می یابد و پول بیشتری برای خرید در جیب شما کاهش می یابد.

در سفر به قشم چی بخرم؟

سخن پایانی

یکی از جالب ترین بخش های سفر، بازدیدها و مراکز خرید است شما می توانید مراکز خرید و بازارهای مختلف را در هر شهر و منطقه مشاهده کنید همچنین کالاهای مختلفی بخرید و آنها را به شهرها برسانید اگر از طریق تور قشم از این جزیره زیبا بازدید می کنید حتما از مراکز خرید جزیره دیدن کنید.

قشم جزیره ای پر از زیبایی و جاذبه هایی است که در هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد بنابراین اگر برای چیزی غیر از خرید به قشم بروید، فصول سرد مانند پاییز و زمستان بهترین زمان هستند اما اگر هدف اصلی شما خرید از قشم است، در تابستان و در اواخر بهار گرما بخرید و در این زمان به قشم بروید.

بهترین خرید قشم چیست؟

این بستگی به نوع لباس و کیفیت مورد نظر شما دارد اما بهترین پیشنهادات برای خرید از قشم و City Center 1 و 2 دو دلفین ، بازار قدیمی قشم ، بازار Palm و مرکز خرید Star قشم هستند همچنین برای خرید راحت تر شما می توانید از فروشگاه همه چی تمام سلست خرید کنید.

بازارهای محلی در قشم چیست؟

بازار قدیمی قشم و بازار قدیمی درگهان.

هنگام خرید از قشم باید به چه چیزی توجه داشت؟

اولین مواردی را که به دنبال آن هستیم تعیین کنید و به بازار می رویم 2 قبل از بازدید از بازار اطلاعات محصول را تکمیل کنید 3 اضافه کردن و نظارت بر خریدها را در نظر بگیرید 4 قیمت ها را مقایسه و بدانید 5 صورتحساب را دریافت کرده و اطلاعات را در خریدهای اصلی ذخیره کنید 5 شرایط جایگزین و مرجع را بررسی کنید.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *