لباس بومی و محلی جنوبی

لباسی که حتما باید در سفر های جنوبی خود داشته باشیم

لباسی که حتما باید در سفر های جنوبی خود داشته باشیم

لباس و استایل مناسب برای سفر به جنوب کشور همیشه عنصر مهمی است که مردم برای سفر انتخاب می کنند به خصوص در سال های اخیر علاقه مردم به بندرعباس، قشم و هرمزگان بیشتر شده است اما مثل همیشه این سوال پیش می آید که چرا؟ برای سفر به گرم ترین منطقه ایران باید بپوشم! در این مقاله به بررسی البسه و استایل مناسب برای خرید لباس از قشم و سفر به جنوب می پردازیم.

البته برای مشاهده بیشتر محصولات پوشاک قشمی می توانید وارد فروشگاه سلست شوید و از تنوع کار ما دیدن کنید و لذت ببرید.

لباسی که حتما باید در سفر های جنوبی خود داشته باشیم

لباس ساحلی

طبق معمول، پیراهن‌های ساحلی، پیراهن‌های تابستانی کوتاه یا بلند رنگارنگ ابریشم، نخی یا قلاب‌بافی هستند که می‌توانید با صندل و کلاه آفتاب‌گیر روی لباس شنا در ساحل بپوشید.

فروشگاه سلست قصد دارد تا اگر قصد سفر به سواحل زیبای شمال یا جنوب را دارید، انواع مدل های ساحلی را به شما معرفی کند تا اطلاعات خود را نسبت به این لباس که در دنیا بسیار پرطرفدار است افزایش دهید.

سبک کلاسیک ساحلی

سبک کلاسیک ساحلی شامل: البسه های راه راه سیاه و سفید برای زنان است که می توان آن ها را با کفش های پاشنه تخت ست کرد البسه های کلاسیک ساحلی برای زنان استایلی زیبا و بسیار جذاب ایجاد می کند همچنین پوشیدن پیراهن های ساده همیشه خسته کننده نیست و می تواند اولین قدم برای ایجاد یک استایل ساده و در عین حال شیک باشد و مواد و رنگ های خنثی به جذابیت سبک مینیمالیستی کمک می کنند و در آخر صندل های متالیک براق و کیف شانه ای چرمی را امتحان کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.

شما می توانید برای خرید لباس شیک مجلسی به سایت مزون سلست سر بزنید و انواع پیراهن های خوش رنگ را ببنید و از بین آنها لباس باب میل خود را انتخاب کنید.

سبک ساحلی بوهمیایی

در سبک ساحلی بوهمی، ویژگی ها و عناصر زیر قابل مشاهده است:

  • پروژه های کشمیر
  • رنگ های روشن
  • پیراهن های بلند ساحلی
  • مواد، چاپ و بافت های مختلف را با هم مخلوط کنید
  • با این سبک می توانید از اکسسوری هایی مانند صندل و عینک آفتابی استفاده کنید

سبک ساحلی شیک

اگر ترجیح می دهید استایلی شیک داشته باشید، این پیراهن ساحلی دکمه دار، که دور مچ پا بسته شده است، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد این نوع پیراهن ساحلی بسیار راحت پوشیده می شود و با فرم های مختلف بدن کار می کند استفاده از یک اکسسوری متفاوت مانند گردنبند ظاهری متفاوت و زیبا به شما می بخشد.

پیراهن ساحلی استوایی

هیچ بهانه ای بهتر از یک تعطیلات ساحلی برای پوشیدن یک پیراهن ساحلی استوایی وجود ندارد پیراهن ساحلی خود را با طرحی از برگ های نخل، گل و پرندگان با یک جفت اسپادری پهن یا حتی صندل های پنجه باز ست کنید همچنین برای تنوع بیشتر محصولات می توانید وارد فروشگاه پوشاک سلست شوید.

پیراهن سرهمی یا سارنگی ساحلی

چندی پیش بود که کت و شلوارها در مرکز روند مد قرار گرفتند و اکنون ما آنها را در همه برندهای مد می بینیم جدیدترین سارنگی شیک و گشاد، جایگزین مناسبی برای لباس های ساحلی در این فصل شده است همه برای رفتن به ساحل به دنبال لباس های ساده، مجانی و باحال هستند لذ در بین مدل های مد لباس ساحلی زنانه، سارنگی ساحلی، با ویژگی سادگی و آزادی، استایل های جذاب و متفاوت نظر مردم را ایجاد می کند.

سرهمی فقط به این نوع محدود نمی شود، بلکه انواع دیگر آن را می توان به عنوان لباس رسمی و مهمانی استفاده کرد اکنون که با انواع لباس های ساحلی آشنا شدید، به راحتی می توانید ساحلی را متناسب با استایل خود در پوشاک سلست انتخاب کنید.

برای خرید لباس ساحلی می توانید به فروشگاه لباس سلست مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

ویژگی های مهم لباس ساحلی در جنوب

ضرورت انتخاب پیراهن ساحلی مناسب فقط به این نیست که زیبا به نظر برسید همه ما حداقل یک یا دو بار در سال برای تفریح ​​به ساحل می رویم در این صورت انتخاب یک پیراهن ساحلی مناسب می تواند به ما کمک کند تا در ساحل احساس راحتی کنیم که گذراندن وقت در ساحل را برای ما لذت بخش تر می کند به طور خلاصه، انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در ساحل علاوه بر ظاهر زیبا، راحتی را برای شما فراهم می کند.

لباسی که حتما باید در سفر های جنوبی خود داشته باشیم

چند تا از بهترین  پیراهن های ساحلی موجود در فروشگاه سلست

پیراهن نارنگ

پیراهن نارنگ یکی دیگر از محصلات جدید مردن مزون سلست است که هنوز نیومده طرفداران بسیاری را پیدا کرده است سادگی و زیبایی دو تا از فول های اصلی در ساخت این پیراهن است ما همواره سعی داشته ایم که بتوانیم در اوج سادگی زیباترین لباس ها را بسازیم این پیراهن به دلیل اشتراک حس سادگی با مانتوی سیاهو این نام را گرفته است که پیشتر گفته بودیم سیاهو سالانه به کمک مردم جشنواره نارنگی راه اندازی می کنند که مسئولان کشور نیز در آن شرکت میکنند و بهترین تولید کننده ی بهترین میوه ها به خصوص نارنگی است.

جنس پارچه ی استفاده شده در این پیراهن از جنس نخ است و بسیار نازک و خنک است که مخصوص تابستان است در این صورت به شما کمک میکند که به راحتی بتوانید در جاهای که خنک یا نیاز به یک لباس راحت دارید استفاده کنید مانند دانشگاه، محل کار، یا دیگر مکان ها ولی شما میتوانید این پیراهن را در مجالس نیز بپوشید و با دیگر لباس های خود آن را ست کنید.

یکی دیگر از مشغله هایی که ذهن بانوان را درگیر کرده است سایز لباس هایشان است که این محصول فری سایز بوده و بدلیل ترکیب رنگ های زیبایش و وجود خط های سفید که در میان رنگ زرد گماشته شده است شما را کشیده تر و لاغر تر نشان میدهد و این موضوع میتوانید به استایل کردن این پیراهن خیلی کمک میکند که حتی میتوانید به صندل ها و مینی اسکارف های مزون سلست ست کنید.

تمامی محصولات مزون سلست دست ساز بوده و توسط بانوان بومی قشم که حرفه ی زیادی در دوخت لباس های سنتی دارند ساخته می شوئ و به کمک شما ما سعی کرده ایم قیمت ها را ثابت نگه داریم تا بتوانیم به این بانون زحمتکش که سرپرست خانواده نیز هستند کمک کنیم.

پیراهن چهل تیکه

پیراهن های زیبایی در مزون سلست موجود است اما این محصول جدید ما بسیار حس متفاوت و جالبی را به شما میدهد به این دلیل که این پیراهن از رنگی بسیار زیبا و تکه های بسیار قشنگی درست شده است که بسیار چشم نواز و دوست داشتنی است در طراحی این لباس بسیار دقت به ترکیب رنگ و طرج های روی آن شده است این ترکیب رنگ بر میگردد به انتخاب و احترام به طبیعت است رنگ این پیراهن ترکیبی از رنگ لجنی و آبی رنگ دریا است که ترکیبی بسیار زیبا است و شما میتوانید با دیکر محصولات مزون سلست آن را ست کنید

این پیراهن اسم به زبان بومی به معنای قایق است و این پیراهن در ارتباط خود با سنت های بندری سعی کرده اسم خود را از وسیله ای برای طی کردن مسیر دریا استفاده کند که درواقع تشبیه این است که شما میتوانید با این پیراهن دریا را طی کنید اما در واقع همه این انتخاب و طراحی لباس به احترام طبیعت است.

جنس پارچه این پیراهن از کرپ بوده و بسیار خنک و راحت است و به شما این امکان میدهد به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید و در هر جایی که میخواید این پیراهن زیبا را بپوشید چه در مهمانی چه در خانه شما با این پیراهن میدرخشید.

قد این پیراهن 130 بوده که برای اکثر خانوم های قد متوسط 170 سانت بسیار مناسب بوده و زیبایی شما را دوچندان میکند سایز این پیراهن نیز فری سایز بوده و بانوان تا سایز 46 به راحتی میتوانند این پیراهن را به تن کنند.

پیراهن ساحلی باید چه جنسی داشته باشد؟

راستش را بخواهید مهم ترین نکته ای که در انتخاب لباس ساحلی باید به آن توجه کنید جنس آن است جنس لباس باید به گونه ای باشد که در مدت کوتاهی خشک شود علاوه بر این، اگر لباس‌های خیس به بدن‌تان می‌چسبند، برای شما درد ایجاد می‌کنند، بهتر است با در نظر گرفتن احتمال این مشکل، یک لایه لباس زیر بپوشید لباس هایی که افراد برای پوشیدن زیر پیراهن های ساحلی خود انتخاب می کنند، معمولا بسیار نازک و از جنس نخ هستند مواد البسه زیر نیز باید به سرعت خشک شود تی شرت های خیس به بدن شما می‌چسبند و گرما را به دام می‌اندازند، که می‌تواند باعث شود احساس گرما کنید به طور کلی پوشیدن پوشش های سنگین در ساحل می تواند ظاهر شما را خراب کند.

آستین کوتاه یا آستین بلند؟

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک پیراهن ساحلی باید بدون آستین، آستین کوتاه یا آستین بلند باشد، برای برخی دشوار است به خاطر داشته باشید که در روزهای ساحلی، راحتی حرف اول را می زند و چیزهای دیگر حرف دوم را می زند به طور کلی، بیشتر افراد ترجیح می دهند این روز را با مانتو هایی با آستین کوتاه یا بدون آستین بگذرانند، اما پوشیدن آستین بلند به هیچ وجه با موج سواری در ساحل منافاتی ندارد توصیه ما این است که در صورت انتخاب تی شرت آستین گرد برای رفتن به ساحل، یک لایه البسه برای پوشیدن به همراه داشته باشید.

مدل های مختلف لباس ساحلی

صرف نظر از کلیاتی که در مورد جنس پارچه و سایز آستینی که برای سفرهای ساحلی انتخاب می کنید، ذکر شده است، می توانید برای هر بار که به ساحل می روید، با ترکیب سبک های مختلف لباس، استایل های مختلفی را انتخاب کنید آشنایی با سبک های مختلف و نحوه ست کردن پیراهن های ساحلی فرصت مهمی را در اختیار شما قرار می دهد این بدان معنی است که شما می توانید با توجه به شرایط مختلف استایل های مختلفی را انتخاب کنید و در نتیجه تمام قوانین خوب تی شرت پوشیدن را رعایت کنید.

معرفی کامل سبک کلاسیک

اگر پیراهن ساحلی انتخابی شما در حالت استراحت ظاهری سیاه و سفید یا راه راه دارد، می توانید از آن در استایل ساحلی کلاسیک استفاده کنید یقه این لباس عموما در ترکیب های مردانه و زنانه باز است پیراهن های ساحلی به کار رفته در این مجموعه ها بیشتر از ناحیه کمر مناسب هستند به این ترتیب پیراهن های استفاده شده در این مجموعه کلاسیک استایل خود را در تمام مدتی که در ساحل می گذرانید حفظ خواهند کرد.

مردان با ست کردن این پیراهن ها با کتانی های سبک می توانند شیک و مدرن به نظر برسند از سوی دیگر، خانم‌ها می‌توانند با اضافه کردن کفش‌های پاشنه بلند تابستانی و صندل‌های تخت به استایل کلاسیک ساحلی، ظاهری جذاب و شیک پیدا کنند علاوه بر این، خانم‌هایی که می‌خواهند سبک کلاسیک ساحلی را انتخاب کنند، می‌توانند علاوه بر پیراهن‌های غیررسمی زنانه که متناسب با این سبک طراحی شده‌اند، پیراهن‌های دکمه‌دار و بریده‌دار را به عنوان پیراهن‌های ساحلی انتخاب کنند.

پیراهن محلی سنتی جنوب

پوشش های محلی ایرانی که در بین مردم ایران محبوبیت دارند طوری طراحی شده اند که شور زندگی، اصالت، رنگ و هنر ایرانی را در آنها ببینید امروزه برخی از اقوام اصیل ایرانی همچنان از البسه های محلی استفاده می کنند و در طراحی و دوخت البسه های محلی می توان جلوه ای از فرهنگ و هنر و اعتقادات مردم را یافت طرح لباس های محلی بسیار متنوع است، مثلا لباس دختران جوان، پوشش های روس ها و پیرزن ها هر کدام طرح متفاوتی دارند، لباس های مردانه نیز در نوع خود متنوع است و در کل لباس های محلی ایرانی آنها نام ها، فلسفه ها و کاربردهای خاصی دارند.

لباسی که حتما باید در سفر های جنوبی خود داشته باشیم

سخن پایانی

پوشاک سلست یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید برای تهیه انواع لباس سنتی محلی و ساحلی در رنگ و اندازه های مختلف طراحی شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت شوید و انتخاب خود را ثبت کنید.

خرید پوشاک زنانه قشمی را از کجا پیشنهاد می کنید؟

فروشگاه اینترنتی سلست بهترین محل برای خرید لباس های قشمی است که با یک سرچ چند دقیقه ای شما می توانید از قیمت های خوب این فروشگاه آگاه شوید.

آیا محصولات شما رنگبندی کامل دارد؟

بله تنوع رنگ و اندازه دارد و شما به عنوان یک خریدار می توانید بهترین جنس ممکن را در رنگ و اندازه مورد نیاز خود خرید اری کنید.

قیمت لباس های محلی و ساحلی چقدر است؟

برای مشاهده آخرین قیمت لباس های سنتی و ساحلی می توانید وارد فروشگاه سلست شوید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *