لباس بومی و محلی جنوبی

آموزش ساخت مینی اسکارف در ۵ مرحله آسان

آموزش ساخت مینی اسکارف در ۵ مرحله آسان

آیا انواع مدل ها و طرح های روسری های کوچک و نحوه نصب آنها را می شناسید؟ در اصل یک روسری پارچه ای نازک و کوچک است که از پارچه های ابریشمی یا ساتن درست می شود.

حال سوال اینجاست که مینی اسکارف چیست؟ این نوع روسری ها قاب کوچکی دارند و بسیار زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسند روسری های اسکارف می تواند استایل زنانه شما و همچنین جذابیت و زیبایی چهره خانم ها را دو چندان کند زیرا این نوع روسری ها به افراد و چهره های زیادی می آید و شما را جذاب تر می کند.

در این سری از آموزش های مد و استایل از مجله سلست (celesteclothes.com) با روسری مینی یا شال زنانه بیشتر آشنا شوید، با انواع مدل ها و نحوه هماهنگی روسری مینی با استایل خود آشنا شوید و برای خرید مینی اسکارف با پشتیبانی فروشگاه سلست تماس حاصل نماید.

آموزش ساخت مینی اسکارف در ۵ مرحله آسان

معرفی کامل مینی اسکارف

در واقع، یک روسری کوچک (Mini Scarf) است که اخیرا در بین خانم های عزیز ترند شده است امروزه شال هایی با سایز کوچک در بازار دیده می شود، اما چیزی که از آن صحبت می کنیم شال های 70 یا 75 است که به نام روسری ریزه یا روسری گردن در بین دختران و خانم ها رایج شده است علاوه بر این، این نوع روسری کوچک یا روسری BB این که با نام های دیگری به عنوان روسری (به دلیل شباهت آن) و شال گردن دهه 60 شناخته می شود، یکی از شیک ترین اکسسوری های دنیاست.

مینی اسکارف چیست؟

مینی اسکارف یا روسری کوچک نوعی روسری زنانه است که اغلب مثلثی یا مربع است نوع مثلثی آن باندانا نام دارد این روسری ها بسیار کوچک هستند و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند با خرید یک روسری کوچک می توانید از آن در مهمانی ها، مجالس رسمی یا جشن ها استفاده کنید، اما اگر نحوه بستن این نوع لباس را بلد باشید در هر شرایطی می توانید بهترین استفاده را از آن ببرید و همچنین می توانید با خرید لباس از قشم ست های جذابی را امتحان کنید.

چگونه یک مینی اسکارف یا روسری کوچک را ببندیم؟

در سال های اخیر استفاده از روسری یا حجاب در بین خانم ها و نوع روسری در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، استفاده از روسری دیگر نیازی به آرایش مو ندارید، زیرا روزانه بین مردم استفاده می شود خانم ها با خرید شال می توانند علاوه بر روسری از آن به عنوان مینی اسکارف نیز استفاده کنند روسری را می توان به عنوان مینی اسکارف استفاده کرد به شرطی که بستن آن را بلد باشید در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه به راحتی می توانید روسری یا مینی اسکارف خود را بهترین و زیباترین کنید حالت فعال را ببندید.

روش های کلی بستن روسری یا مینی اسکارف

  • آن را طوری ببندید که فقط صورتتان نمایان باشد و تمام قسمت های سرتان پوشیده شود این نوعی ماسک است که سر شما را گرم نگه می دارد.
  • به جای مچ بند از دستمال سر استفاده کنید آن را دور مچ دست خود بپیچید تا شکل خوبی داشته باشد و در دست شما قرار گیرد.
  • می توانید دستمال زیر چشم خود را روی دهان و بینی خود قرار دهید تا تبدیل به ماسک شود.
  • می توانید باندانا را به پیشانی خود ببندید و به راحتی آن را به عنوان پیشانی بند خود درآورید.
  • می توانید روسری را به شکل مثلث دور گردن خود ببندید در این صورت از بند به عنوان روسری گردن استفاده می شود و می تواند از نفوذ سرما جلوگیری کند ترکیب شال گردن با روبان یا کلاه بیسبال می تواند استایلی بسیار خاص و چشم نواز برای شما داشته باشد.
  • علاوه بر این ژست هایی که گفتیم، می توانید از زیورآلاتی مانند گردنبند یا دستبند نیز استفاده کنید تا زیبایی روسری خود را بیش از پیش نشان دهید.شما می توانید با خرید لباس عمده از مزون سلست بهترین اجناس را با بهترین قیمت خریداری کنید.

راهنمای خرید روسری مینی اسکارف از سلست

یکی از مهم ترین نکات و ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید پارچه به کار رفته در مینی اسکارف است و باید این قابلیت را داشته باشد که عرق و رطوبت را در نواحی سر و گردن دفع کند تا پوست شما خشک شود همچنین باید بتواند نور را منعکس کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب مینی اسکارف، توجه به طرح و رنگ پارچه است.

همچنین کیفیت دوخت یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب این نوع لباس است.

در انتخاب روسری یا مینی اسکارف حتما به رنگ پوست، طرح و رنگ این نوع لباس ها توجه کنید در فروشگاه سلست، بزرگترین مرجع شال و روسری، می توانید به راحتی هر طرح و رنگی را که می خواهید انتخاب و خریداری کنید خوشحال می شویم اگر تجربه خود را از بستن روسری و نحوه استفاده از آن با فروشگاه ما به اشتراک بگذارید.

آموزش دوخت مینی اسکارف شیک و راحت با وسایل ساده

یک روپوش زیبا و جالب که یک اکسسوری خاص است، روسری است که در طرح ها و نقش های مختلف طراحی و دوخته می شود و می توان از آن در سبک های مختلف در مکان های مختلف استفاده کرد زیبایی منحصر به فردی را به ظاهر خود ببخشید در همین راستا سعی داریم در این مطلب نحوه دوخت روسری را به شما آموزش دهیم.

آموزش استفاده مینی اسکارف به روش ساده

روسری در واقع یک تکه پارچه است که تقریبا از مچ تا آرنج امتداد می یابد و می توان آن را در الگوهای مختلفی تنظیم کرد که می توانید آن را انتخاب کنید و در هر کاربرد دلخواه از آن استفاده کنید با آموزش روش ساده آموزش دوخت روسری به راحتی می توانید این اکسسوری تزیینی و کاربردی را با طرح پارچه دلخواه خود بدوزید و استفاده کنید.

روسری یکی دیگر از اکسسوری هایی است که برای متفاوت و جذاب کردن موها استفاده می شود این پوشش تزیینی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، از زمان های قدیم کاربرد خاص خود را داشته است روسری ها انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید همچنین به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه، می توانید به راحتی یک مدل ساده از آن را در خانه بسازید.

روسری ها را می توان به دو قسمت روسری دخترانه و روسری پسرانه تقسیم کرد که می توان از آن ها در فعالیت های ورزشی مختلف مانند دوچرخه سواری و یا حتی در طبیعت استفاده کرد این نوع پوشش علاوه بر ظاهر مو و صورت، علاوه بر جذاب کردن استایل افراد می تواند فواید دیگری مانند محافظت در برابر سرما، جمع کردن و بستن موها در مکان های مختلف مانند سالن ها، باشگاه های ورزشی و غیره را به همراه داشته باشد.

آموزش ساخت مینی اسکارف در ۵ مرحله آسان

چگونه مینی اسکارف درست کنیم؟

تنوع در سبک، رنگ و اندازه از جمله ویژگی هایی است که می توان برای این نوع پوشش در نظر گرفت روسری در ظاهر افراد موثر است و برای خانم ها و آقایانی که همیشه به دنبال استایل های متفاوت و جدید هستند، استایلی شیک و متمایز ارائه می کند برای بستن روسری روش های مختلفی وجود دارد که نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها با کمی تمرین می توانید آن را به هر مدلی که می خواهید روی سر خود ببندید و به استایل دلخواه برسید.

کارایی مینی اسکارف چیست؟

در مطلبی در مورد خرید لباس از قشم خواندید که روسری های مینی کاربردهای زیادی دارند و فقط به عنوان روسری استفاده نمی شوند درست است که روسری های میکرو با روسری متفاوت هستند، اما بسیاری از افراد از روسری های میکرو را به عنوان روسری استفاده می کنند بسیاری از کوهنوردان برای راحتی و سبکی خود از روسری های کوچک استفاده می کنند.

به نوعی، مینی شال تنها برای زیبایی استایل استفاده نمی شود می توان از آن به عنوان دستمال گردن، هدبند، ماسک و در برخی موارد حتی یک روسری کوچک برای محافظت از چشم در برابر گرد و غبار استفاده کرد روسری مینی علاوه بر جلوگیری از این اتفاقات در سرما، کاربردهای زیادی نیز دارد روسری های کوچک برندهای مختلفی دارند و قیمت آنها با توجه به برند و کیفیتشان متفاوت است و اگر به دنبال کسب و کاری برای فروش روسری های کوچک هستید، می توانید با خرید عمده لباس و از این بازار و همچنین این کار را انجام دهید همچنین می توانید با خرید لباس های شیک کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

اشکال و طرح های مختلف روسزی های مینی اسکارف

یکی از راه ها این است که یک روسری کوچک ببندید به طوری که تمام سرتان پوشانده شود و فقط صورتتان مشخص باشد این روش در روزهای سرد بسیار توصیه می شود زیرا به راحتی از سر شما در برابر سرما محافظت می کند.

می توانید از روسری کوچک خود به عنوان مچ بند استفاده کنید روسری کودک را دور مچ خود بپیچید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

روسری کوچک را از چشمان خود بالا و پایین بیاورید تا دهان و بینی شما به عنوان ماسک نشان داده نشود.

آیا به دنبال خرید هدبند هستید؟ با خرید یک روسری کوچک یا مینی اسکارف می توانید همین کار را انجام دهید روسری کوچک را به پیشانی خود بیاورید، آن را محکم سنجاق کرده و محکم کنید، سپس روسری را از روی گوش های خود عبور دهید و از پشت ببندید.

آیا روسری کلاسیک و متمایز می خواهید؟ با یک روسری کوچک به راحتی می توانید این کار را انجام دهید فقط روسری کوچک را به شکل مثلث ببندید هم با سبک هیبریدی و هم با سبک کلاسیک عالی کار می کند.

اگر می خواهید زیبایی روسری کوچکتان در تمام موقعیت های بالا بیشتر به چشم بیاید، پیشنهاد می کنیم برای تکمیل استایل خود از اکسسوری های دیگری مانند گردنبند، دستبند یا انگشتر استفاده کنید.

آموزش ساخت مینی اسکارف در ۵ مرحله آسان

سخن پایانی

روسری های مینی اسکارف یکی  از جدیدترین و به روز ترین روسری ها در سراسر دنیاست که خواهان و محبوبیت بسیاری دارد لذا برای تهیه و خرید انواع مینی اسکارف در رنگ و سازیزهای مختلف می توانید وارد سایت سلست شوید.

مینی اسکارف چیست و چه تفاوتی با روسری دارد؟

به طور کلی به روسری هایی با حاشیه کوچک، روسری مینی می گویند روسری های کوچک شبیه روسری هستند اما تفاوت هایی با هم دارند برای دوخت روسری کوچک به پارچه زیادی نیاز نداریم.

روسری کوچک به کدام دوران برمی گردد؟

با شروع دهه 1960 و تغییر قوانین، بسیاری از زنان از روسری های کوچک برای پوشش و ظرافت استفاده می کردند و در آن زمان، شال های کوچک و دوخت روسری های کوچک به طرز چشمگیری افزایش یافت.

برای خرید مینی اسکارف شما کجا را پیشنهاد می دهید؟

فروشگاه پوشاک سلست.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *