لباس بومی و محلی جنوبی

چگونه با اکسسوری استایل کنیم و سطح پوششمان را بالا ببریم؟

چگونه با اکسسوری استایل کنیم و سطح پوششمان را بالا ببریم؟

اکسسوری ها به استایل شما شخصیت می بخشند، به دیگران اجازه می دهند شما را بهتر بشناسند و جالب ترین استایل شما را به نمایش بگذارند اکسسوری های زنانه می توانند ظاهر شما را کامل کنند و به استایل کلی شما طراوت ببخشند هر خانمی در هر موقعیت و شغلی به اکسسوری هایی نیاز دارد که نشان دهنده سبک شخصی او باشد.

امروز در این مقاله سلست قصد داریم به شما کمک کنیم استایل شخصی خود را با لوازم شخصی خود به دیگران ارائه دهید.

چگونه با اکسسوری استایل کنیم و سطح پوششمان را بالا ببریم؟

اکسسوری چیست؟

اکسسوری به هر وسیله ای گفته می شود که بتوان به تنهایی یا با افزودن عنصر دیگری برای افزودن زیبایی، بیان مفهوم یا استفاده از عملکرد دلخواه از آن استفاده کرد هر ساله با تغییر فصل، اکسسوری های زیادی در صنعت مد می شوند وقتی اکسسوری ها در ترند هستند، قیمت آن ها بالاتر از حد معمول است و بعد از چند ماه جای خود را به روند دیگری می دهند این قضیه را هنگامی درک می کنید که برای خرید مینی اسکارف به بازار می روید و آن را با قیمت بالا خریداری می کنید و در آخر سر به گوشه کمد می روند تا سال ها خاک بخورند البته ممکن است این روندها تا چند سال ادامه داشته باشد یا بعد از یک یا دو سال دوباره به یک روند تبدیل شود اما اغلب روندهای فصلی وجود دارد که تحت تأثیر رویدادهای دنیای مد تغییر می کند.

روی یک نقطه از پوشش تمرکز کنید

آن را یک نقطه کانونی در لباس خود در نظر بگیرید و از جواهرات و لوازم جانبی اطراف آن استفاده کنید وقتی تصمیم می گیرید چه جواهراتی را بندازید چه گوشواره، گردنبند یا هر دو، نقطه کانونی لباس خود را در نظر داشته باشید و ببینید چشمان شما به کجا کشیده شده است اگر به قسمت بالایی لباس یعنی یقه نگاه کند، نقطه کانونی آن قسمت است در واقع نقطه کانونی جایی است که کار ظریف لباس در آن قرار می گیرد در این صورت بهترین گزینه انتخاب گوشواره خواهد بود نه گردنبند!

اگر می خواهید نقطه کانونی لباس شما کمر باریک شما را نشان دهد، یک چوکر ساده را انتخاب کنید یا اصلا هیچ در غیر این صورت چشم بیننده روی دو نقطه متمرکز می شود و این امر زیبایی کلی ظاهر شما را منحرف می کند اگر لباس شما فاقد نقطه کانونی است و خط گردن ساده است، از یک گردنبند ساده برای پر کردن فضا استفاده کنید که برای اکسسوری استایل خود می توانید از سایت سلست راهنمایی بگیرید.

اندازه مناسب را انتخاب کنید

اندازه اکسسوری را با توجه به فرم بدن خود تنظیم کنید اگر بدن شما لاغر است، از اکسسوری نازک استفاده کنید اگر قد بلندی دارید یا گونه های بزرگی دارید، می توانید از جواهرات بزرگ برای نشان دادن استایل شخصیتی خود استفاده کنید.

همیشه منضبط باش

اکسسوری خود را همیشه مرتب و در دسترس نگه دارید اگر نامرتب هستند یا روی هم چیده شده اند، نمی خواهید از آنها استفاده کنید به علاوه، اگر آنها را از دید دور نگه دارید، احتمالا به یاد خواهید داشت که آنها را با لباس خود بپوشید.

زمان سازماندهی آنها فرا رسیده است اولین قدم این است که جایی برای آنها در کنار لباس پیدا کنید اگر فضای کافی ندارید، کمد لباس شما انتخاب خوبی برای آویزان کردن آن است هنگامی که مکان مناسب را پیدا کردید، می توانید گیره ها، چوب لباسی ها و جعبه های جواهرات را بگیرید تا لوازم جانبی خود را مرتب کنید.

درست انتخاب کنید

به عنوان مثال، تعداد زیادی دستبند ممکن است برای افرادی که در حرفه های فنی کار می کنند جذاب باشد اما برای افرادی که مشاغل محافظه کارانه دارند چندان جالب به نظر نمی رسد نشان دادن اصالت خود با اکسسوری به همان اندازه مهم است که حرفه ای بودن خود را با آنها نشان دهید در حالی که بسیاری از مچ بند ها به یک عکاس حرفه ای اعتبار بیشتری می بخشند، اما اگر حسابدار از همان مچ بند استفاده کند، کار دشواری می شود.

رنگ ها را فراموش نکنید

در هنگام خرید لباس از قشم اگر رنگ لباس با فلز خاصی مانند نقره یا طلا یکی است، رنگ جواهرات خود را با آن هماهنگ کنید برای مثال پوشیدن کت با جزئیات طلایی، زیپ و دکمه در کنار اکسسوری های طلایی جذاب به نظر می رسد حتی می توانید فریم طلایی عینک را انتخاب کنید.

نیاز به اکسسوری با سبک خاص

حتی اگر شیک ترین و بهترین لباس های دنیا را بپوشید، استایل شما بدون اکسسوری کامل نمی شود آنها برای تکمیل استایل ضروری هستند، از طرف دیگر استفاده از آنها می تواند استایل معمولی شما را ظریف و خاص جلوه دهد کوکو شانل، طراح مد مشهور درباره اکسسوری ها گفت: قبل از خروج از خانه در آینه نگاه کنید و یک اکسسوری به استایل خود اضافه کنید اسکارد لارنتا، طراح مد نیز این را می گوید: زنان استایل خود را با اکسسوری ها خلق می کنند.

چگونه با اکسسوری استایل کنیم و سطح پوششمان را بالا ببریم؟

نکاتی برای داشتن استایل مناسب

نکته اول: اعتماد به نفس داشته باشید

قبل از هر کاری باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید اعتماد به نفس نه تنها در رابطه با دیگران ضروری است، بلکه به شما یادآوری می کند که چه کسی هستید و هدفتان چیست سوال اصلی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم برای این کار باید از افراد قدیمی و با تجربه درس بگیرید افرادی هستند که در اولین جلسه متوجه عزت نفس آنها می شوید اعتماد به نفس را با تکبر اشتباه نگیرید!

همچنین، هر زمان که احساس کمبود اعتماد به نفس کردید، قدرت موقعیت را دست کم نگیرید نحوه ایستادن شما تأثیر زیادی بر اعتماد به نفس شما دارد برای درک بهتر این موضوع، وضعیت سوپرمن را در نظر بگیرید همچنین باید پیاده روی را به درستی تمرین کنید نکته مهم دیگر بو است همیشه باید سعی کنید بوی خوبی داشته باشید، پس برای انتخاب عطر مناسب وقت بگذارید.

همچنین سعی کنید چندین بار در طول روز روی تنفس خود تمرکز کنید تنفس عمیق و تنفس صحیح باعث کاهش فشار خون، افزایش هوشیاری و از همه مهمتر کاهش اضطراب می شود.

نکته دوم: قدر سبک خود را بدانید

حتما شنیده اید که کتاب از روی جلدش قضاوت نمی شود، اما همه ما می دانیم که در دنیای واقعی، کتاب از روی جلدش قضاوت می شود ظاهر ما به خصوص در اولین دیدار بسیار چشمگیر است اکثر مردم می گویند درون مهمتر از بیرون است، اما در دنیای واقعی اینطور نیست اگر در نگاه اول خوب به نظر نمی رسید، افراد کمی به شما علاقه مند می شوند.

برای ایجاد اولین تاثیر، ظاهر شما باید در جامعه یا گروهی که می خواهید عضوی از آن باشید قابل قبول باشد بنابراین نوع پوششی که دریافت می کنید به جایی که خواهید بود بستگی دارد لباسی که انتخاب می کنید باید همیشه تمیز و سایز مناسب باشد به لباس مشاوران و وکلا توجه کنید، همیشه لباس های مرتب، تمیز و اتوکشیده دارند، بعد مردم آن را جدی می گیرند به عبارت دیگر، یک استایل مناسب و شیک باعث می شود دیگران متوجه شما شوند.

اگر یک روانپزشک بودید و لباس نوجوانی به تن داشتید، اکثر مردم با شما مانند یک نوجوان نابالغ رفتار می کردند و تعداد کمی به شما گوش می دادند پس باید با لباس مناسب ثابت کنید که برای فضایی که در آن هستید مناسب هستید همچنین استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید اکسسوری مانند ساعت تاثیر بسیار مثبتی بر استایل شما خواهند داشت.

نکته سوم: به کفش های خود بیشتر توجه کنید

در خرید لباس عمده مردانه و زنانه باید به کفش اهمیت زیادی داد یک ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که می گوید می توان یک مرد را از روی کفش هایش قضاوت کرد هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، کفش ها می توانند درآمد و سطح اجتماعی شما را نشان دهند جدای از این، کفش خوب باعث می شود کمتر خسته شوید و فشار روی کمر و زانو را کاهش دهید برای خرید کفش باکیفیت باید هزینه آن را پرداخت کنید و قطعا پشیمان نخواهید شد.

نکته چهارم: مراقب لباس های خود باشید

این نکته برای جوانان بسیار مهم است در جوانی مردم علاقه ای به لباس ندارند می توانستیم از لباس هایی که خریدیم بیشتر استفاده کنیم استفاده از مواد شوینده مناسب، شستشوی مناسب انواع پارچه، اتو کردن لباس، استفاده از رخت آویز و غیره  تاثیر زیادی در پوشش زنانه یا مردانه خواهد داشت.

چگونه با اکسسوری استایل کنیم و سطح پوششمان را بالا ببریم؟

سخن پایانی

روند مد خیلی سریع تغییر می کند نکته خاص در مورد لباس های مد روز این است که افراد فقط زمانی آنها را می پوشند که شیک هستند در این چند سال سوپرمدل های زیادی مد شده اند و بعد از 3 تا 6 ماه دیگر هیچکس آنها را نمی پوشد لباس های مد روز هم برای همه مناسب نیست و به همه نمی آید بنابراین بهتر است به دنبال لباس هایی باشید که طرح، سبک و رنگ آن به یک رویداد یا دوره زمانی گره نخورده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دنیای استایل و اکسسوری وارد سایت فروشگاهی پوشاک سلست شوید.

آیا می توان سبک ها را با هم ترکیب کرد؟

از یک طرف سبک بیانگر طرز فکر و سلیقه شخصی افراد است، بنابراین می تواند جنبه های مختلفی از شخصیت افراد را در برگیرد، از طرف دیگر برخی از سبک ها ویژگی های مشترک زیادی دارند، به عنوان مثال می توان سبکی را به دست آورد که ترکیبی از رسمی و ساده باشد.

سبک قومی چیست؟

این سبک هویت قومی و ملی دارد به عبارتی لباس خاص یک قبیله را نشان می دهد کیمونوهای ژاپنی، ژاکت های افغانی یا دامن های مکزیکی نمونه هایی از این سبک هستند.

چه چیزی جزء اکسسوری محسوب می شود؟

مواردی هستند که پوشیده می شوند و ممکن است شامل ژاکت، کفش، چکمه، کراوات، کلاه، کلاه، کمربند، آویز، دستکش، روسری، گردنبند، دستبند، ساعت، عینک، روسری، شال، روسری، طناب، جوراب ساق بلند و انگشتر باشد.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *