لباس بومی و محلی جنوبی

آشنایی با تولیدی و عمده فروشی قشم

آشنایی با تولیدی و عمده فروشی قشم

امروزه پراکندگی گسترده منابع در نقاط مختلف جهان و همچنین تنوع طبیعت بشری باعث شده تا افراد برای دسترسی به این منابع و تمایل به بازدید از مناطق مختلف راه های سفر را انتخاب کنند به همین دلیل انواع مختلفی از سفرهایی مانند سفرهای کاری، توریستی و تفریحی، سفر به یک قصد تبدیل شده است خرید همچنین در دنیای امروز متداول است یکی از بهترین انواع سفر، سفری است که در آن علاوه بر بازدید از طبیعت و جاذبه های طبیعی، از خرید هم لذت ببرید و به اصطلاح از فال گرفتن و تماشای آن لذت ببرید.

با سفر به قشم علاوه بر بازدید از جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه، در طول سفر از مراکز خریدنیز دیدن کنید و از خریدی متفاوت لذت ببرید برای این منظور مراکز خرید قشم را در دو قسمت زیر به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. مراکز خرید شهر قشم
  2. مراکز خرید درگهان

آشنایی با تولیدی و عمده فروشی قشم

خرید عمده لباس از قشم به صورت آنلاین یا حضوری؟

هر از چند گاهی این سوال از مشتریان پوشاک پیش می آید که قصد خرید و استفاده از انواع پوشاک قشم را دارند که به صرفه ترین راه برای خرید است آیا مدل های مورد نیاز فروشگاه اینترنتی لباسم را از قشم و درگهان بخرم یا خرید حضوری می تواند موفقیت آمیزتر باشد؟ پیشنهاد ما به شما خرید لباس از قشم به صورت غیر حضوری و از طریق سایت مزون سلست است

ما در این فروشگاه به کمک خیاط های محلی دست به تولید لباس های بندری به روز شده زده ایم که میتواند علاوه بر زیبایی بخشیدن سنت های دیم را نیز زنده نگهدارد.

جواب در این دو سال کاملا واضح است که برای خرید عمده پوشاک به جنوب سفر می کنید یا هم برای خرید و هم برای گردشگری به این جزیره سفر می کنید زمانی که برای تفریح ​​و خرید قصد سفر به قشم را دارید می توانید در بازار جنوبی و بازار عمده فروشی درگهان یک خرید موفق داشته باشید اما اگر بخواهید به دلیل افزایش هزینه و قیمت برای خرید خود برنامه ریزی کنید برای کاهش قیمت از آن استفاده کنید و تنها راه خرید از سایت معتبر فروشگاه پوشاک سلست است که می توانید به راحتی بهترین مدل لباس را در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار ارزان خریداری و به فروش برسانید بسیار واضح است که هر چه کمتر هزینه های سفر را کاهش دهید، خرید و فروش محصول ارزان تر خواهد بود.

آشنایی با تولیدی و عمده فروشی قشم

خرید لباس از قشم و درگهان کاملا مقرون به صرفه است چرا؟

آیا تا به حال عبارت قشم ارزونه را شنیده اید؟ حتما شنیده اید بله، قشم از دیرباز به عنوان مرکز فروش پوشاک و سایر کالاها شناخته شده است بنابراین یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن پوشاک در این جزیره این است که فروشندگان پوشاک خارجی به راحتی می توانند با حداقل هزینه باربری و گمرکی کالا را وارد کشور کرده و به فروش برسانند این قابلیت فقط برای مناطق آزاد و در شهرهای دیگر است.

همچنین این حالت نیست موضوع اینجاست که ما مناطق آزاد زیادی در کشور داریم، پس چرا این جزیره توانست در زمینه فروش پوشاک و سایر کالاها پیشرفت کند؟ این موضوع از زوایای مختلف قابل بررسی است یکی از این مزیت ها این است که جزیره این جزیره به دلیل مجاورت با امارات و شهر دبی می تواند کالاها را بسیار زودتر از سایر مناطق آزاد تحویل دهد و این ارائه محصولات به موقع و راحت است یکی از دلایل موفقیت بازارهای پوشاک در جزیره قشم یکی از مهم ترین دلایل این امر را می توان سرمایه گذاری های کلان در بازار پوشاک دانست.

پس از دهه 1970، با رونق تجارت در قشم و درگهان، بسیاری از ایرانیان مقیم امارات و دبی سرمایه های خود را از امارات خارج کردند و سرمایه گذاری های زیادی در پوشاک و سایر کالاها و خدمات انجام دادند که باعث شد قشم به زودی کند شود مکان خوبی برای خرید عمده لباس در بین مردم محلی است که حتی می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه سلست محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید اینترنتی لباس عمده

این روزها اینترنت دیگر ابزاری جدید و ناآشنا برای ما نیست و تاثیر آن را می توان در تمام عرصه های زندگی روزمره ما احساس کرد تقریبا همه چیز در اینترنت انجام می شود به همین دلیل است که ما خیلی به آن عادت کرده ایم، وقتی می خواهیم کاری انجام دهیم اولین سوالی که به ذهنمان می رسد این است که چگونه می توانم آن را آنلاین انجام دهیم که البته یک سوال بسیار حرفه ای و منطقی است!

خوب، چرا باید به دستگاه خودپرداز بروید و زمان و انرژی زیادی را صرف کنید، در حالی که می توانید تمام قبوض آب و برق خود را تنها با چند ضربه روی صفحه لمسی گوشی هوشمند خود پرداخت کنید؟ حالا تصور کنید چه اتفاقی می افتد اگر به جای اینکه دو سه روز مغازه را ببندید و برای خرید عمده کالاهای تجاری خود به شهر دیگری بروید و هزینه زیادی برای حمل و نقل هزینه کنید در خانه بنشینید و با آرامش چای بنوشید آیا آنلاین خریدعمده می کنید؟ بدون هیچ زحمتی با عمده فروشان مختلف!

خوشبختانه، شما در زمانی زندگی می کنید که این امکان برای شما وجود دارد! و از آنجایی که شما در حال خواندن این مقاله به صورت آنلاین هستید، به این معنی است که شما توانایی خرید عمده فروشی آنلاین لباس را دارید بنابراین فروشگاه پوشاک سلست به عنوان یک توزیع کننده قابل اعتماد، مفتخر است که امکان خرید آنلاین امن و همچنین فروش مستقیم را برای مشتریان خود فراهم می کند ما برای انتخاب مشتریان ارزش قائل هستیم و پس از شروع کار مشترک محصولات خود را با مسئولیت پذیری تضمین می کنیم.

مراکز خرید قشم (معرفی بازارهای عمده فروشی)

امروزه لیست بلند بالایی برای عرضه بازارهای عمده وجود دارد در این مقاله سعی داریم مهمترین و بهترین بازارهای قشم و درگهان را به شما معرفی کنیم بافت قدیمی بازارهای قشم را در بازار سنتی می‌توان یافت بازارهای عمده بیش از 100 سال قدمت دارند بازار قدیمی این شهر جایی است که می توانید بافت قدیمی و حال و هوای محلی را پیدا کنید لباس های مردم محلی و آنچه برای زندگی روزمره نیاز دارند در این بازار یافت می شود.

اما از قیمت های بسیار پایین نگران نباشید بیش از 1000 واحد تجاری فروش عمده و تکی محصولات از سوغات این شهرستان گرفته تا خرید لباس ساحلی، طلا، کیف، کفش، صنایع دستی و بازار جنوب را در این بازار سنتی و باستانی بر عهده دارند در این بازارها اگر می خواهید به قیمت مناسبی دست پیدا کنید، چانه زنی را فراموش نکنید.

بازار فردوسی قشم

بازار فردوسی قشم با هدف توسعه و ارتقای کیفیت خرید و فروش در کنار بازار ستاره ساخته شده است این مجموعه از سه طبقه تشکیل شده است که حدود 450 فروشگاه تجاری در طبقات اول و دوم و 180 واحد اداری و مسکونی در طبقه سوم وجود دارد وسعت فروشگاه های این گروه به گونه ای است که فروشندگان به راحتی می توانند کسب و کار خود را در آنجا تبلیغ کنند در این گروه اقلامی مانند دوچرخه، ماشین شارژی، انواع لباس، انواع صندل و دمپایی ارائه می شود در زیرزمین این مجموعه، یک فروشگاه بزرگ، انواع محصولات دکور خانه را مستقیما از چین عرضه می کند در ابتدای راه اندازی این بازار، بخشی از واحدهای مسکونی آن به خوابگاه های دانشجویی اختصاص یافت که پس از مدتی به وضعیت مسکونی و اداری خود بازگشتند اما به همین دلیل همچنان بخشی از بازار به انواع خصوصی ها اختصاص دارد.

بازار بزرگ خلیج فارس

این بازار که در سمت چپ بازار ستاره و بر خلاف نامش قرار دارد، چندان بزرگ نیست و در طبقه اول و دوم این مجموعه 80 مغازه وجود دارد طبقه سوم نیز شامل 30 واحد اداری و مسکونی است و در طبقه چهارم رستوران خلیج فارس میزبان مسافران و ساکنان جزیره است این بازار محل مناسبی برای خرید عمده و تک پوشاک با مناسب ترین قیمت است.

آشنایی با تولیدی و عمده فروشی قشم

بازار پردیس قشم

بازار پردیس این جزیره یکی از بازارهای نسبتا جدید جزیره قشم است که درست در مقابل ستاره ساخته شده است حدود 148 واحد تجاری در طبقات اول و دوم و هتل پردیس و رستوران الجزیره در طبقات سوم و چهارم قرار دارند بیشتر غرفه های بیرونی این بازار مخصوص بانک ها و موسسات اعتباری است، اما در داخل غرفه ها انواع کیف، کفش، پوشاک و وسایل تزیینی پیدا می شود نمایندگی های زیادی نیز در این بازار وجود دارد که به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و خانم ها حتما از این فروشگاه دیدن خواهند کرد به طور کلی لباس های این گروه زیباتر از سایر مراکز خرید قشم هستند.

مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر 1 و 2

اگر در بازارهای این جزیره به دنبال کالاهای لوکس و مارک دار هستید به سیتی سنتر سر بزنید انواع برندهای لوکس و کاربردی در این بازار وجود دارد شما می توانید انواع محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید مانند دوربین، عطر، ادکلن، لوازم برقی و  تنوع محصولات نیز زیاد است قیمت ها پایین نیست اما اجناس با کیفیتی در این بازار پیدا می شود و ارزش دیدن را دارد.

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز خرید این شهر است که در دو ساختمان روبروی هم قرار گرفته و با یک پاساژ به هم متصل می شوند به طور کلی این مجموعه در حال حاضر یکی از مدرن ترین و شیک ترین بازارهای این جزیره است که در نزدیکی مرکز خرید ستاره و در کنار سینما دریا و پارک زیتون واقع شده است این فاصله از مرکز خرید ستاره تا مرکز شهر را با تاکسی 5 دقیقه و با 20 دقیقه پیاده روی طی می کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا به شما چشم بینا تری در هنگام خرید از این جزیره بدهیم شما می توانید برای خرید لباس عمده و آشنایی بیشتر با تولیدی و عمده فروشی های پوشاک قشمی می توانید وارد سایت سلست شوید و یا با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نماید.

بهترین تولیدی پوشاک با قیمت مناسب در کجا قرار دارد؟

مزون سلست بهترین تولیدی پوشاک در پاساژ اطلس درگهان پلاک 356 است که از وبسایت این تولیدی ما می توانید بهترین لباس های تولیدی را خریداری کنید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله این اماکان با مراجعه به پاساژ اطلس درگهان امکان پذیر است.

یکی از بهترین سایت های معتبر در زمینه پوشاک و لباس های قشمی کدام است؟

فروشگاه اینترنتی سلست.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *