لباس بومی و محلی جنوبی

خرید اینترنتی لباس زنانه بندری از درگهان

خرید اینترنتی لباس زنانه بندری از درگهان

لباس زنانه و لباس دخترانه از متنوع ترین قسمت های بازار پوشاک قشم و درگهان است اگر به دنبال خرید لباس عمده زنانه هستید ما بهترین و بزرگترین فروشگاه های پوشاک زنانه، پوشاک دخترانه و پوشاک زنانه در قشم و درگهان را در اختیار شما قرار می دهیم که به صورت عمده و تکی در سایت فروشگاهی سلست به فروش می رسد بنابراین لباس شب، لباس زنانه، ژاکت، لباس مهمانی، لباس عروس، تی شرت، پیراهن لباس، کت مجلسی، پشتی، کت و دامن، پیراهن زنانه و غیره جزو مهم ترین پوشاک مجموعه سلست است.

خرید اینترنتی لباس زنانه بندری از درگهان

آشنایی با لباس بندری

اما لباس بندری چه ویژگی هایی دارد که آن را نه تنها در جنوب، بلکه در کل کشور به شهرت رساند؟! لباس های بندری معمولا با سه نوع پارچه ابریشمی، نخی و ساتن دوخته می شود این لباس که در جنوب به کاندورا معروف است، در رنگ های مختلف و جذاب طراحی شده است رایج ترین و پرطرفدارترین رنگ ها قرمز و سبز هستند که می توان از آن ها برای گروه های عروسی استفاده کرد از دیگر رنگ های جذاب می توان به نارنجی، آبی کاربنی، مشکی، صورتی، سفید و غیره اشاره کرد که همگی در وب سایت ما موجود هستند همه این مدل ها به راحتی قابل استفاده هستند.

خرید آنلاین لباس سنتی از مزون سلست

در ایران لباس های سنتی و محلی فراوانی در انواع مختلف وجود دارد که در میان این لباس های مجلل و منحصر به فرد، لباس زنانه جایگاه ویژه ای دارد لباس زنان محلی با هنرهایی چون زری دوزی، ابریشم دوزی و روبان دوزی تزیین شده و شکل خاصی دارد همچنین از زیباترین لباس های محلی ایران می توان به لباس زنانه بلوچ، لباس زنانه بندرعباس و لباس زنانه مادرزنی اشاره کرد در این قسمت به سراغ لباس های زری و گلدوزی بانوان نقابدار هرمزگانی جنوب کشور می رویم که در ادامه چند مدل از این لباس های زیبا را مشاهده خواهید کرد.

همه ما چادر زنان هرمزگانی را دیده ایم و در زبان محلی به این چادرها برقع می گویند از این برقع ها علاوه بر روبند به عنوان زینت زنان بندری استفاده می شود و برای این کار با سنگ های قیمتی، گلابتون و  تزیین می شود که در زیر چند مدل زیبا از برقع زنانه بندری را مشاهده می کنیم.

مدل لباس ساحلی زنانه از درگهان

کاندورا یکی از مهم ترین لباس های زنانه است که در مهمانی ها و عروسی ها مورد استفاده قرار می گیرد کاندورا پیراهنی زنانه است که تا زانو می رسد و با آثار هنری مختلف روی سینه و کناره های لباس مانند بند دوزی و طلا دوزی تزئین شده است این لباس معمولا با شلوار لی پوشیده می شود و روی آن چادر گلابتون دوزی شده است امیدواریم از دیدن این لباس های بندری لذت ببرید.

جدیدترین مدل لباس ساحلی زنانه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه مانند یک سوپر مدل لباس بپوشید؟ آیا تا به حال دقت کرده اید که چگونه مدل ها همیشه خیره کننده به نظر می رسند؟ البته در این مقاله به بررسی سوپرمدل ها نمی پردازیم در زیر به لباس های ساحلی برای خرید لباس ساحلی اشاره می کنیم.

انواع مدل لباس پورتا

از مدل لباس پورتا جدید گرفته تا مدل لباس پورتا کرپ نخی یا حریر یا مدل لباس راه راه وجود دارد هوای شهرهای بندری جنوب کشور اغلب گرم و مرطوب است این موضوع در نوع پوشش ساکنان این منطقه تاثیر بسزایی دارد زیرا می دانید یکی از عوامل موثر در آستر و پوشش، آب و هوا است همچنین در اکثر مدل های لباس بندری برق و زیور زیبا بسیار دیده می شود.

انواع لباس زنانه بندری و جنوبی

زنان و دختران در شهرهای ساحلی اغلب لباس های محلی منطقه خود را می پوشند در واقع مدلی که برای پوشیدن لباس استفاده می کنند مدل لباس بندری است که بیشتر نخی است و در مدل ها و طرح های جدید و قدیمی موجود است می خواهیم تعدادی از زیباترین و جدیدترین مدل های لباس بندری را به شما معرفی کنیم اگر به این موضوع علاقه دارید ما را راهنمایی کنید امیدواریم این طرح ها و مدل های لباس بندری نظر شما را جلب کرده و برایتان جذاب باشد.

خرید اینترنتی لباس زنانه بندری از درگهان

انواع مدل لباس زنانه بندری از نخی و پلیسه تا مدل های جدید

تمامی مدل های لباس ساحلی زنانه با طرح های زیبا، جذاب و متنوع مشخص می شوند بیشتر این لباس ها از پارچه های خنک با ضخامت پارچه کاهش یافته ساخته شده اند تا دمای بدن را خنک نگه دارند لباس بندری در انواع مدل لباس های محلی دیده می شود که در سایزهای بلند تا پاشنه کفش، تا مچ پا یا زیر زانو دوخته می شود طراحی می تواند بر اساس هر شهر و منطقه بندری و همچنین اندازه ها متفاوت باشد که در نوع خود جالب است علاوه بر نگاه به لباس های بندری، دیدن مدل مخمل 2019 ممکن است خالی باشد.

انواع مدل لباس بندری یک وجه مشترک دارند و آن تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ و زیبایی طرح آنهاست در میان رنگ های موجود، اکثر خانم ها و دختران ترجیح می دهند لباس های خود را در رنگ های سبز، صورتی، بنفش یا آبی انتخاب کنند همین تنوع زیاد، مدل لباس بندری را متمایز و متفاوت کرده است اگر شما هم علاقه مند به انتخاب لباس از بین مدل های جدید لباس بندری هستید یک بار آن را امتحان کنید و خودتان این لباس محلی زیبا را بپوشید بنابراین به راحتی می توانید به فروشگاه های اینترنتی سلست که ارائه دهنده این لباس ها است مراجعه کنید.

انواع مدل لباس با طرح های شیک و زیبا

در بین انواع مدل لباس بندری، پیراهن کاندورا در بین بانوان و دختر خانم های بندری طرفداران زیادی دارد لباس های بندری شباهت زیادی به لباس های هندی و پاکستانی دارد همچنین توسط طراحان لباس محلی طراحی و توسط خیاطان مسلط به دوخت این نوع لباس ها دوخته می شود که برای فروش در بازار عرضه می شود مدل پیراهن کاندورا اغلب توسط بانوان و دختر خانم ها در شهرهای بندرعباس، بندر کنگ، بندرلنگ و بندرخم استفاده می شود.

طرح ها و مدل های لباس پرتغالی

لباس هایی که زنان و دختران بندری برای شرکت در مهمانی ها و مجالس می پوشند دارای نقش و نگارهای متعدد و متنوعی است که آنها را بسیار جذاب و زیبا کرده است بیشتر این لباس‌هایی که زنان و دختران بندری در مراسم و مهمانی‌ها می‌پوشند، که تقریبا به‌طور کامل پوشیده شده‌اند و استایلی متفاوت ایجاد می‌کنند زنان و دختران بندری علاوه بر پوشیدن پیراهن های کوتاه یا بلند، شلوارهای زیبایی نیز می پوشند که نوع پوشش آنها را در میان انواع لباس های محلی متمایز می کند رنگ های استفاده شده در دوخت لباس جدید بندری رنگ های تیره و رنگ های روشن مانند مدل لباس کره ای است گاهی اوقات ترکیب رنگ چند رنگ بر جذابیت این لباس ها می افزاید.

خرید لباس زیبا و شیک از فروشگاه سلست

در تمام دنیا هر منطقه ای لباس مخصوص به خود را دارد ایران در کشور ما در میان اقوام مختلف در نقاط مختلف کشور با لباس محلی به وضوح قابل مشاهده است لباس کردی، لباس لری، لباس ترکی، لباس بندری و انواع لباس های محلی مناطق مختلف کشور است همه این نوع لباس ها رنگ ها و طرح های مختلفی برای مجالس و مهمانی ها و یا برای لباس های راحتی دارند استان هرمزگان و شهر بندرعباس از جمله شهرهایی هستند که از پوشش ویژه دختران و بانوان در جنوب کشور برخوردار هستند این پوشش شامل پیراهن، شلوار، شال، روسری، لباس های طرح دار و آجیلی، آستین کوتاه یا آستین بلند و غیره می باشد.

یکی از مدل های مد بندری که همچنان در استان هرمزگان رواج دارد و مردم زیادی برای خرید لباس از قشم به آنجا می روند، روبان دوزی است که با چادر و برقع پوشیده می شود اگر به این نوع پوشش علاقه دارید و می خواهید آن را برای یک بار و برای مدت کوتاهی در خانه امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم طرح های ساده با نقش و نگار گلدوزی را امتحان کنید.

زری دوزی، ابریشم دوزی و روبان دوزی برای تزیین لباس در طراحی و دوخت طرح های لباس محلی زنانه و دخترانه استفاده می شود از زیباترین لباس های محلی ایران می توان به لباس زنان لری، لباس زنان بلوچ، لباس زنان بندرعباس و لباس زنانه مازندرانی اشاره کرد در لباس بندری از برقع (نقاب زنان بندری و هرمزگانی) به عنوان چادر استفاده می شود.

خرید اینترنتی لباس زنانه بندری از درگهان

سخن پایانی

در ایران تنوع قومیت ها باعث ایجاد لباس های متفاوت و متنوع شده و طراحان مد و لباس کشور را بر آن داشته تا بر اساس مناطق جغرافیایی کشور به طراحی و دوخت مد و لباس بپردازند بندرعباس و هرمزگان یکی از این دو منطقه لباس محلی خاص خود را دارند این لباس ها که محصول هنر هنرمندان ایرانی است با فرهنگ و سنت کشورهایی مانند هند و پاکستان آمیخته شده است پوشیدن این لباس محلی می تواند تنوع خاصی در لباس شما ایجاد کند برخی از زنان و دختران با علاقه به این نوع لباس ها ترجیح می دهند برای مدت کوتاهی با آن خاطره بسازند یا عکس های یادگاری بگیرند.

اگر می خواهید یکی از مدل های بندری را انتخاب کنید به دلیل تنوع زیاد می توانید مطابق سلیقه خود انتخاب کنید اگر قصد دارید این نوع لباس‌های محلی را فقط برای یک عکاسی هنری بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم از بین لباس‌هایی با طراحی و استایل معتبرتر انتخاب کنید.

لباس محلی از درگهان را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی سلست یکی از بهترین تولیدکننده های انواع لباس جنوبی و محلی است.

هزینه لباس محلی چقدر است؟

برای دریافت اطلاعات وارد سایت سلست شوید و یا تماس بگیرید.

آیا ارسال به خارج از کشور دارید؟

خیر ارسال به داخل ایران امکانپذیر است.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *