لباس بومی و محلی جنوبی

معرفی مراکز خرید لباس از درگهان

عنوان محتوا معرفی مراکز خرید لباس از درگهان

معرفی مراکز خرید لباس از درگهان

جزیره قشم  و درگهان یکی از جزایر توریستی ایران است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای تفریح و خرید به آنجا سفر می‌کنند. از جمله بزرگترین مراکز خرید قشم در درگهان قرار دارد. مراکز خرید لباس از درگهان باکیفیت‌ترین پوشاک‌های وارداتی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران می‌گذارند.

با توجه به حجم زیاد پوشاک وارداتی و قیمت بسیار پایین عرضه آن، افراد زیادی برای خرید به این جزیره می‌آیند. برای اینکه خریدی خوب در این منطقه داشته باشید لازم است مراکز خرید آن را به خوبی بشناسید. این آشنایی باعث تسریع روند خرید و صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. در این مقاله قصد داریم مهمترین مراکز خرید درگهان را که عرضه کننده بهترین و باکیفیت‌ترین پوشاک است را معرفی نماییم. درگهان یکی از شهرهای قشم و واقع در 20 کیلومتری آن است.

در قسمتی از آشنایی با لباس بومی قشم گفتیم در درگهان لباس های سنتی زیادی یافت میشود که جزو قدیمی ترین مجتمع های موجود در جزیره ی قشم است و شما میتوانید به راحتی خرید خور را در این قسمت انجام دهید.

بازار بزرگ قدیمی درگهان

یکی از مراکز خرید لباس از درگهان، بازار قدیمی آن است. این بازار هم جاذبه گردشگری بالایی دارد و هم بزرگترین مرکز خرید لباس است. در بافت قدیمی درگهان واقع شده و مانند بازار تهران از کوچه‌های باریکی که تعداد زیادی مغازه دارد تشکیل شده است.  در این بازار پوشاک، به دو صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد. در ایام حراجی‌های بزرگ اکثر کاسبین برای خرید ارزان‌تر به این بازار می‌آیند.

با وجود مراکز خرید مدرن در درگهان اما این بازار شور حال خاص خود را دارد و در اکثر اوقات اولین مقصد گردشگران محسوب می‌شود. شروع ساعت کاری این بازار از 9 صبح است و در تعطیلات و پیک مسافرت تا ساعت 23 شب باز است. در این بازار حجم زیادی از پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود و تنوع بی‌نظیری دارد.

نخل، مرکز خرید لباس درگهان

از مراکز خرید مدرن در درگهان بازار نخل نام دارد که سبک ساختمان آن خانه‌های بومی قشم راتداعی می‌کند. اما عنوان مدرن‌ترین بازار درگهان را به خود اختصاص داده. نزدیکی به دریا از مزیت‌های این بازار است. همچنین تمامی امکانات رفاهی در این بازار موجود است. همه این‌ امکانات باعث می‌شود یک خرید عالی را تجربه کنید. مرکز خرید نخل حدود 224 غرفه دارد. با ظاهری مدرن _ کلاسیک فضای زیبا و دلنشینی برای خرید دارد.

فروش انواع لباس مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش و غیره در این بازار به صورت عمده خواهد بود. بنابراین اگر صاحب فروشگاه لباس فروشی هستید یکی از بهترین مراکز برای خرید محسوب می‌شود. نزدیکی آن به دریا خرید شما را سیاحتی می‌کند. اغلب پوشاک این مرکز برندهای معروف هستند. ساعات کاری این مجموعه از 9 صبح تا 11 شب خواهد بود و در محدوده خیابان ناخدا قرار دارد.

در مرکز خرید نخل لباس های زیادی پیدا میشود از جمله ورزشی و لباس های گشاد و حتی رسمی که پیشتر در خرید عمده لباس زنانه بندری نحو ی خرید عمده از این مراکز را توضیح دادیم که شما با خرید عمده از سایت ما در واقع مستقیم از وارد کننده خرید کرده اید.

بازار دریا، مرکز خرید لباس درگهان

بازار دریا یکی از جدیدترین مراکز خرید لباس از درگهان محسوب می‌شود. یک مرکز خرید 2 طبقه که حدود 1500 غرفه دارد. از لباس و پوشاک گرفته تا کیف و کفش و عطر و غیره را می‌توانید از این مرکز خریداری نمایید. اگر به دنبال بازاری برای خرید جزئی هستید مرکز خرید دریا بهترین انتخاب است. تمامی امکانات رفاهی از رستوران گرفته تا کافی شاپ و غیره در این مرکز وجود دارد.

غرفه‌های این بازار شباهت زیادی به هم دارند، بنابراین اگر برای خرید به آنجا رفتید یادتان باشد که در صورت پسندیدن جنس سریعا خریداری کنید و یا اینکه شماره غرفه را یادداشت کنید تا مجددا برای خرید به آنجا برگردید. با این کار از هدر رفتن وقت نیز جلوگیری کرده‌اید. بازار دریا جدیدالتاسیس است و دقیقا در میدان انقلاب درگهان واقع شده است. ساعت شروع فعالیت این بازار 9 صبح و اتمام کار 22 شب خواهد بود.

بازار دو دلفین

از بهترین مراکز خرید لباس از درگهان باید به مجتمع دو دلفین اشاره کنیم. مرکز خریدی که نمای آبی و نارنجی آن باعث می‌شود خیلی زود بیابید. طیف وسیعی از جدیدترین پوشاک ، اسباب بازی، لوازم خانه و غیره را در این مرکز خرید می‌توانید پیدا کنید. قیمت بسیار مناسبی دارد. این مرکز دارای 6 طبقه است و حدود 20 هزار متر مساحت دارد. امکانات رفاهی را به طور کامل در این مجموعه خواهی دید.

دو دلفین از جمله مراکز خرید مدرن در درگهان است که هم به صورت عمده‌ای کالا عرضه می‌کنند و هم خرده فروشی دارند. عدم اختصاص بازار دو دلفین به صنف خاص، باعث شده که از هر چیزی که فکرش را بکنید در این بازار موجود باشد. اگر وقت برای گشت و گذار در همه بازارهای درگهان را ندارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به این بازار سر بزنید. ساعت شروع فعالیت  بازار دو دلفین از ساعت 9:30 دقیقه صبح و اتمام کار ساعت 23 شب است. این بازار در محدود خیابان ناخدا واقع شده است.

ایران زمین، بزرگترین مرکز خرید لباس درگهان

از جمله مراکز خرید لباس از درگهان که به صنف خاصی از پوشاک اختصاص داده شده بازار ایران زمین است. برای خرید لوازم آرایشی و همچنین پوشاک و کیف و کفش اسپرت این مرکز خرید بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا تمامی این اجناس را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نماید. اگر بخواهیم ایران زمین را با سایر بازارهای موجود در درگهان مقایسه کنیم مساحت کمتری دارد و دارای ساختمان سه طبقه است. در طبقه اول می‌توانید فروشگاه برندهای ورزشی را مشاهده کنید.

در پاساژ دو دلفین که جزو قدیمی ترین پاساژ های درگهان است خرید لباس های بندری زنانه بسیار رواج دارد و افرادی بسیاری مسیر های زیادی را مسافرت میکنند تا بتوانند این نوع لباس های زیبا و سنتی را از این مجتمع بخرند.

از جمله مراکز خرید لباس از درگهان است که در بهترین موقعیت مکانی واقع شده و یافتن آن بسیار راحت در واقع جلوی چشم است. از شناخته شده‌ترین بازارهای درگهان محسوب می‌شود که کالاها را به بهترین قیمت‌ عرضه می‌کند. امکانات رفاهی مانند رستوران، فست فود، بانک و غیره در این مرکز خرید وجود دارد. زمان شروع فعالیت این بازار از 9 صبح است و تا 9 شب ادامه دارد.

مجتمع پرشین گلف (اقامتی، سیاحتی)

اگر می‌خواهید یک اقامت خاطر انگیز در قشم و مخصوصا در درگهان داشته باشید از مجتمع اقامتی سیاحتی پرشین گلف غافل نشوید. یکی از بزرگترین مراکز خرید لباس از درگهان است که علاوه بر بازار دارای هتل نیز می‌باشد. هتل 3 ستاره پرشین گلف نیز دقیقا در همین مرکز خرید قرار دارد که اقامت و خرید کردن را برای شما آسان و لذت بخش می‌کند.

مجتمع پرشین گلف 5 طبقه دارد و اختصاص به صنفی خاصی ندارد. از پوشاک گرفته تا زیورآلات و کیف و کفش و لوازم آرایش و غیره در این مرکز عرضه می‌شود. تنوع بسیار بالایی دارد و کالاها را، هم به صورت عمده و هم جزئی توزیع می‌کنند. امکانات رفاهی کاملی دارد و رستوران معروف پرشین گلف نیز با غذاهای مطبوع میزبان شما خواهد بود. این مجتمع دقیقا پشت بازار دریا قرار دارد. ساعات کاری از 9:30 صبح تا 14 و از 17:30 تا 23 شب است.

آدرس: میدان‌گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار ستاره.

مجتمع نگین

اگر قیمت برای شما اهمیت دارد و به دنبال بازاری ارزان برای خرید هستید ما مجتمع نگین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله مراکز خرید لباس از درگهان است که بر خلاف ظاهر معمولی اما لباس را با قیمت‌های باورنکردنی عرضه می‌کند. علاوه بر تنوع زیاد در انواع لباس، سایر ملزومات مانند عطر و ادکلن، لوازم آرایش، بدلیجات و غیره نیز در این بازار عرضه می‌شود. ساعت شروع کار این مجتمع از 9 صبح است و ساعت 10 شب نیز خاتمه می‌یابد.

بازار صدف و بازار مروارید، مراکز خرید لباس از درگهان

بازار صدف و بازار مروارید به دلیل شباهت‌های زیاد ساختاری و قرار گرفتن در کنار هم به بازارهای دوقلو درگهان معروف هستند. هر دوی این بازارهای جزو مراکز خرید لباس از درگهان بوده بنابراین به راحتی قادرید که در آنجا گشت بزنید و خرید کنید. البته که به جز پوشاک در هر دوی این بازار کالاهای دیگری نیز به چشم می‌خورد اما چیزی که باعث ترغیب گردشگران به رفتن به این دو بازار می‌شود قیمت بسیار مناسب اجناس آن است.

خرید کردن بسیار لذت بخش است اما اگر بتوانید بهترین قیمت را برای خود پیدا کنید قشنگ به نقطه زدید و این دلیلی است که بسیاری خرید لباس از قشم را همیشه در اولیت خود قرار میدهند چون بهترین و ارزان ترین میفیت و قیمت را دارند.

بازار مروارید و همچنین بازار صدف در مقایسه با سایر مراکز خرید لباس از درگهان ظاهر لوکس و امروزی ندارد. اگر این مورد برایتان اهمیتی نداشته باشد بازار های خوبی برای خرید کردن هستند. در انتهای بازار مروارید حیاتی وجود دارد که دارای چند رستوران سنتی است و برای استراحت می‌توانید به آنجا بروید. کیفیت اجناس آن متوسط است. برای کسانی که قصد دارند با هزینه کمتر خرید به صرفه‌تری داشته باشند رفتن به این دو بازار خالی از لطف نیست.

بازار ونوس

بازار ونوس از مراکز خرید لباس از درگهان که معمولا از چشم بسیاری از گردشگران دور می‌ماند اما مکانی برای تجربه خریدی به صرفه است. اجناس این مرکز خرید دربرگیرنده طیف وسیعی از پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه با قیمت مناسب است. البته که تنها  پوشاک عرضه نمی‌شود و لوازم آرایشی بهداشتی، عینک آفتابی و کیف و کفش نیز برای فروش دارند. اما به طور کلی بیشترین فروشگاه‌های موجود در این مجتمع، به بورس لباس‌های بچه گانه و زنانه اختصاص دارد. چه شما قصد خرید عمده داشته باشید چه جزئی مغازه‌های متعددی برای فروش عمده و جزئی در آنجا وجود دارد. ساعت شروع فعالیت مرکز خرید ونوس 9 صبح و تا ساعت 21 شب ادامه دارد. این مرکز خرید در خیابان امام شافعی قرار گرفته است.

بازار نور

بازار نور نیز از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری جزیره قشم محسوب می‌شود و محل خرید بسیاری از مسافران تور قشم است. کیفیت محصولات عرضه شده در بازار نور متوسط است و قیمت بسیار مناسبی دارد. در سال 96 برای رونق هرچه بیشتر این بازار، آن را با احداث پل هوایی به بازار دو دلفین متصل کردند. بدین ترتیب بدون فوت وقت در دو مجتمع معروف درگهان می‌توانید خرید داشته باشید. انواع صنف‌های مختلف پوشاک از جمله مردانه، زنانه و بچه‌ گانه در این بازار به چشم می‌خورد. در کنار آن می‌توانید صنف اسباب بازی، کیف، کفش، کالای خواب، لوازم ورزشی و غیره را نیز در این مرکز خرید مشاهده نمایید و در صورت نیاز خرید کنید. ساعت شروع و اتمام فعالیت در این مجتمع 21-9 شب است و در خیابان ناخدا واقع شده است.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *