لباس بومی و محلی جنوبی

در سفر به جنوب با چه رنگ هایی ست کنم؟

در سفر به جنوب با چه رنگ هایی ست کنم؟

رنگ های روشن یا رنگ های خنثی، پارچه های خنک و راحت و استایل های گشاد باید در اولویت ست انتخاب لباس شما باشد بنابراین گردشگری در جنوب بسیار لذا بخش است می توان گفت بهترین فصل پاییز برای گردشگری جنوب است با رنگ های شاد می توانید از مکان لذا ببرید و البته ناگفته نماند برای انتخاب ست لباس های شاد و خنک می توانید وارد سایت فروشگاه سلست شوید.

در سفر به جنوب با چه رنگ هایی ست کنم؟

برای سفر به جنوب چی بپوشیم؟

لباس های خنک و سبکی که ما را از گرما محافظت می کنند و زیبا هستند و رنگ های روشن و شاد بهترین انتخاب و گرینه برای رفتن سفر به جنوب است.

شما با خرید لباس از قشم و به صورت عمده و تک از فروشگاه سلست می توانید بهترین محصول منطقه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

رنگ های تیره بپوشیم یا روشن؟

فکر می کنم همه شما با این تجربه آشنا هستید که وقتی در هوای گرم رنگ های تیره می پوشید احساس می کنید گرمای هوا دو برابر می شود، به علاوه لباس های مشکی و تیره خیلی سریعتر از لباس های سفید و روشن در آفتاب خشک می شوند دلیل این امر این است که رنگ های تیره بازتاب و جذب نور بسیار کمی دارند در مقابل، رنگ‌های روشن‌تر بازتاب نور بیشتری دارند، بنابراین احساس خنک‌تری خواهید داشت.

با تمام آنچه گفته شد، اگر اصرار دارید که در این فصل به سراغ رنگ‌های تیره بروید، توصیه می‌کنیم از پارچه‌های روشن و تنفس‌پذیر مانند کتان و پنبه استفاده کنید و از لباس‌های نایلونی یا پلی استر خودداری کنید.

چه سبکی برای سفر به جنوب مناسب است؟

همانطور که گفتیم، سبکی که برای سفر به جنوب انتخاب می‌کنید نه تنها باید زیبا باشد، بلکه باید خنک و مناسب فصل نیز باشد همچنین رنگ های روشن یا رنگ های خنثی، پارچه های خنک و راحت و استایل های گشاد باید در اولویت انتخاب این لباس ها باشند.

لباس های بومی برای زنان و دختران جنوبی بسیار زیبا، خنک و راحت در رنگ های سرگرم کننده است بنابراین می توانید به راحتی این لباس ها را بپوشید و در طول سفر عکس های بی نظیری بگیرید.

شما می توانید با خرید لباس شیک مجلسی از فروشگاه سلست در مسافرت و مهمانی های خود بدرخشید.

لباس های هیپی مناسب برای سفر به جنوب

سبک هیپی با تنوع نازش برای گردشگری جنوب بسیار مناسب است لباس های هیپی عموما راحت و تنوع زیادی دارند دامن، پیراهن، شلوار، مانتو و غیره همه این وسایل را می توان در این مدل لباس استفاده کرد که به راحتی می توانید از سایت سلست راهنمایی بگیرید. (با این نوع لباس استایل زیبای جنوبی بسازید).

لباس های گشاد و رنگ شاد برای جنوب

پیراهن کت، مانتوهای بلند و کوتاه جلو باز با شلوارهای سرد و گشاد نیمه گشاد، بلوزهای گشاد با شلوار یا شورت گشاد، پیراهن های خنک با شلوارک یا حتی دامن، بلوز، دامن، بلوز، مانتو و غیره  لباس های گشادی هستند که حتما باید از آن ها در سفر خود به قشم استفاده کنید.

رنگ های سرگرم کننده برای لباس قشمی

رنگ های جیغ یا نئون ممکن است در ابتدا برخی افراد را بترسانند، اما اگر آنها را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید، قطعا نتیجه جالب و ظریفی خواهید داشت در زیر، یک راهنمای کلی آسان در مورد نحوه انتخاب رنگ های دلپذیر برای تابستان با توجه به رنگ پوست خود پیدا خواهید کرد.

رنگ پوست روشن و رنگ پریده

پوست بسیار روشن یا پوست معمولی روشن، ته رنگ صورتی در پوست دارد و عموما کسانی که این نوع پوست دارند از رنگ های آبی روشن مانند آبی کربنی یا بنفش مانند بنفش نئون استفاده می کنند آنها شایان ستایش خواهند بود، به خصوص اگر موهای بلوند و چشمان روشنی داشته باشند.

صورتی‌های جیغ و انواع مرجانی نیز رنگ‌های شادی برای لباس‌های تابستانی هستند که برای پوست‌های بسیار روشن دوست‌داشتنی هستند، دلیل آن این است که این رنگ‌ها صورتی پوست شما را نشان می‌دهند و درخشندگی طبیعی روی پوست ایجاد می‌کنند از طرفی پیشنهاد می کنیم از پوشیدن رنگ های نئون زرد، نارنجی یا سبز خودداری کنید زیرا این رنگ ها تضاد خوبی با این رنگ پوست ایجاد می کنند و پوست رنگ پریده تر از قبل به نظر می رسد بهتر است رنگ های روشن و قوی را در نظر بگیرید، زیرا این گزینه ها معمولا برای پوست های بسیار روشن مناسب هستند.

در سفر به جنوب با چه رنگ هایی ست کنم؟

رنگ پوست گندمی و سبز

پوست های گندمی، زیتونی و سبز رنگ زرد دارند و به زیبایی با رنگ های روشن و نئون های واقعی جفت می شوند از آنجایی که رنگ پوست سبز یا گندمی حد واسط بین رنگ پوست بسیار روشن و خیلی تیره است، رنگ ها کنتراست زیادی با پوست شما ایجاد نمی کنند به همین دلیل، می‌توانید انواع رنگ‌های دلپذیر را برای لباس‌ها امتحان کنید، مانند سایه‌های مختلف رنگ‌های نئونی مانند زرد، نارنجی و سبز، زیرا زرد سبز می‌تواند چهره شما را برجسته کند.

شما می توانید با خرید عمده لباس از فروشگاه سلست بهترین رنگ بندی ممکن را در لباس های خود ایجاد کنید.

بهترین رنگ لباس برای فصل تابستان چیست؟

همانطور که می دانید پوشیدن رنگ های تیره شما را گرمتر می کند پس از پوشیدن رنگ های تیره به خصوص مشکی در تابستان خودداری کنید زیرا این رنگ ها گرما را جذب می کنند با علم به اینکه در تابستان نباید از رنگ های گرم استفاده کرد زیرا رنگ های گرم حس گرما و نشاط را منتقل می کنند، بنابراین استفاده از رنگ های گرم در تابستان توصیه نمی شود.

اما اگر فقط به رنگ های گرم علاقه دارید، می توانید از رنگ های گرم که کمی ملایم هستند یا با رنگ سفید ترکیب شده اند، استفاده کنید هر چه در تابستان رنگ های روشن تری بپوشید، گرمای کمتری را از نظر انعکاس نور خورشید احساس خواهید کرد و در تابستان احساس خنکی بیشتری خواهید داشت.

در تابستان از رنگ های روشن و خنک استفاده کنید

برخلاف رنگ های گرم و تیره، رنگ های روشن و سرد به راحتی نور خورشید را منعکس می کنند، بنابراین در تابستان کمتر احساس گرما می کنید رنگ های سرد مانند آبی یا فیروزه ای رنگ هایی هستند که حس خنکی را منتقل می کنند، بنابراین استفاده از رنگ های سرد در تابستان توصیه می شود.

رنگ های خنثی بپوشید

شاید در ادامه به طور کامل رنگ های خنثی را به شما معرفی کنبم بنابراین می توان گفت رنگ های ساده رنگ های خنثی نیستند، طیف های سرد و گرم متفاوتی دارند، پس پوشیدن رنگ های خنثی را در تابستان فراموش نکنید با توجه به اینکه این رنگ ها حس خنکی را منتقل می کنند به راحتی نور خورشید را منعکس می کنند و در نتیجه گرمای کمتری را احساس خواهید کرد.

در تابستان می توانید یک رنگ سرد یا گرم را انتخاب کنید و از تمام سایه های آن رنگ در استایل خود استفاده کنید، حتی اگر رنگ گرمی را انتخاب کنید، می توانید از تمام سایه ها برای استایل تابستانی خود استفاده کنید، زیرا قطعا این رنگ وجود دارد همچنین رنگ های سرد در محدوده رنگ های گرم قرار می گیرند و هر چه رنگ گرمتر باشد به رنگ سفید نزدیکتر می شود.

لباس تابستانی مناسب برای مردان و زنان چیست؟

لباس های نخی و کتان در رنگ های روشن و گشاد، بهترین انتخاب برای فصل تابستان است پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان افراد را در معرض انواع بیماری های باکتریایی و قارچی به ویژه کودکان و سالمندان با پوست حساس قرار می دهد.

یکی از متخصص پوست، مو و زیبایی می گوید: یکی از مهم ترین عوامل موثر بر پوست در فصل تابستان، اشعه خورشید و گرمای ناشی از آن است که منجر به تعریق و از دست دادن آب بدن می شود.

با پوشیدن لباس های مناسب و گشاد کتان و نخی با رنگ های شاد، استفاده از کلاه، چتر و عینک آفتابی معمولی، مصرف آب به میزان نیاز بدن و پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در گرم ترین ساعات روز یعنی از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر می توان از عوارض کوتاه مدت آفتاب سوختگی در تابستان جلوگیری کرد.

اگر با لباس های نامناسب فصل به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار بگیریم و آب ننوشیم دچار آفتاب سوختگی و گرمازدگی می شویم در چنین مواقعی بدن در اثر تعریق زیاد آب از دست می دهد و تعادل آب و مواد شیمیایی در بدن به هم می خورد که در صورت ادامه و عدم مصرف منجر به مرگ می شود.

بهترین راه برای مقابله با گرمازدگی ناشی از گرمای تابستان نوشیدن آب خنک و پرهیز از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید است افرادی که قصد آفتاب گرفتن (یعنی برنزه شدن) دارند باید کم کم خود را در معرض اشعه آفتاب قرار دهند تا بدنشان به مرور زمان به آن عادت کند و دچار آفتاب سوختگی و لک و تیرگی پوست نشود.

در سفر به جنوب با چه رنگ هایی ست کنم؟

سخن پایانی

در آخر باید به شما بگوییم که در فصل تابستان پوشیدن رنگ های سرد و روشن را فراموش نکنید و باید توجه داشته باشید که بافت شما خنک و تابستانی است و سعی کنید در فصل تابستان از پوشیدن لباس های لایه باز خودداری کنید زیرا فصل تابستان به شما احساس گرما می دهد.

بهترین لباس برای سفر به جنوب چیست؟

لباس سنتی هرمزی و رنگ شاد.

آیا خرید عمده لباس نخی امکان پذیر است؟

بله، ما روی عمده فروشی با قیمت های مناسب تمرکز می کنیم.

برای تهیه یا خرید لباس قشمی با رنگ شاد کجا را پیشنهاد می دهید؟

فروشگاه آنلاین سلست.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *