لباس بومی و محلی جنوبی

خرید لباس‌های بومی قشمی به سبک مدرن

خرید لباس‌های بومی قشمی به سبک مدرن

قشم یکی از زیباترین جزایر ایران است که همواره مسافران زیادی را از داخل و خارج از کشور به علت داشتن جاذبه‌های طبیعی زیبا به خود جذب می‌کند و همچنین افراد زیادی هستند که علاوه بر جنبه تفریحی مسافرت به این جزیره از آمدن به این سفر قصد خرید دارند؛ زیرا این جزیره یکی از بهترین انتخاب های هر فردی است که می‌خواهد یک خرید به صرفه داشته باشد .

جزیره قشم آداب و رسوم و فرهنگ های مختص به خود را دارد که تمامی این موارد بر روی سبک لباس پوشیدن آنها و مدل های لباس هایشان تأثیرات زیادی داشته است و علاوه بر آداب و رسوم خودشان تا حد زیادی لباس های کشور های همسایه مانند لباس های اعراب و یا لباس های هندی بر روی سبک لباس پوشیدن مردم این منطقه تأثیر به سزایی گذاشته است و به راحتی این تأثیرات قابل مشاهده هستند .

خرید لباس‌های بومی قشمی به سبک مدرن

خرید لباس بومی به سبک مدرن

خرید لباس از قشم در بخش هایی از سال جذاب و فوقعلاده به نظر میرسد و نظر هر کسی را به خود چلب می کند و بیشتر خرید های مردم در در قشم لباس های بومی است که طرفداران زیادی دارد و مزون سلست در سال های فعالیت خود تلاش های زیادی برای مدرن کردن این نوع لباش ها کرده است تا در جامعه حال حاضر این سنت قدیمی و رنگ و بوی قدیم در خاطره ها زنده و همیشگی بماند.

لباس های بومی جزیره قشم به بخشی از فرهنگ مردم این منطقه تبدیل شده اند و از جمله لباس هایی هستند که هنوز هم توسط مردم این منطقه به وفور استفاده می‌شود و زیبایی چشم نوازی را به شهر می‌بخشد .

لباس های بومی قشم از جمله زیباترین لباس های بومی ایران محسوب می‌شود که کاملا متناسب با شرایط آب و هوایی این منطقه طراحی شده اند و جذب گرما را تا بیشترین حد ممکن کم می‌کنند تا فعالیت های روزمره مردم راحت‌تر صورت بپذیرد.

لباس های بومی قشم شامل آیتم های متفاوتی نظیر پیراهن ها، شلوار های بندری، چادر بندری و … می‌شود که علاوه بر مورد استفاده قرارگرفتن توسط عموم مردم این جزیره توسط مسافرانی که به قشم سفر می‌کنند نیز خریداری می‌شود و در حین سفر بهترین لباسی است که می‌توانند بپوشند .

خرید لباس های بومی زیبا و رنگارنگ قشم یکی از مهم ترین فاکتور های قبل از داشتن یک سفر عالی به این جزیره است و راه های مختلفی برای خرید این لباس ها وجود دارد؛ اما بهترین راه استفاده از سبک مدرن آن یعنی خرید آنلاین از یک سایت معتبر است که قبل از شروع سفر لباس هایتان آماده باشد اما خرید حضوری از بازار ها نیز از دیگر روش های ممکن است که معایبی نظیر اتلاف وقت و یا هزینه بیشتر و خستگی را به همراه دارد .

خرید لباس‌های بومی قشمی به سبک مدرن

جزیره زیبای قشم از جمله مناطقی است که سراسر آن توسط پاساژ ها، مراکز خرید و بازار ها پوشیده شده است که بسیار پر ازدحام و پر رفت و آمد هستند و اگر نمی‌خواهید بیشتر وقت خود را صرف گشتن در بازار ها کنید و از دیگر زیبایی های جزیره غافل شوید بهتر است که رفتن به بازار ها را با یک خرید آنلاین و به صرفه کنسل کنید .

از جمله بازار های بسیار بزرگ و پر رفت و آمد در جزیره قشم می‌توان به بازار های دریا، مروارید، نخل، فردوسی و … اشاره کرد که همگی این بازار ها مراکزی برای خرید انواع لوازم مانند پوشاک و کیف و کفش و … هستند که افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند در نتیجه ازدحام زیادی نیز در این بازار ها پا برجا است .

خرید لباس عمده از بازار های قشم یکی از دغدغه های افراد در خرید از جزیره قشم است و مزون سلست این امکان را برای خریداران فراهم کرده است و به شما این امکان را می دهد تا لباس های مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

بازار مروارید

بازار مروارید از جمله مراکز قدیمی شهر قشم است که رو به روی بازار سنتی درگهان قرار دارد و یکی از بازار هایی است که مردم در آنجا به خرید لباس، لوازم ورزشی و … می‌پردازند و از مراکز خرید شلوغ در قشم محسوب می‌شود؛ اما معماری چندان زیبایی ندارد و در دو طبقه واقع شده است و دارای چند رستوران سنتی است .

بازار نخل قشم

بازار نخل بر خلاف بازار مروارید جزء بازار های بسیار زیبا و مجلل است که یکی از مراکز بزرگ برای خرید لباس های مجلسی از برند های معروف محسوب می‌شود و موضوعی که باید به آن توجه کرد قیمت لباس ها است که در این بازار زیاد به صرفه نیستند و باید هزینه های بالایی را پرداخت کنید .

بازار نخل نیز دارای رستوران ها و کافی شاپ هایی است که مردم می‌توانند از آنها به راحتی استفاده کنند و همچنین از معماری زیبای این مرکز خرید بزرگ لذت ببرند .

در دنیای مدرن که هر چیزی را می‌توان به راحتی و با صرفه جویی در هزینه ها و اتلاف وقت به دست آورد خرید های حضوری یکی از مواردی هستند که به راحتی جای خود را به خرید های اینترنتی داده اند زیرا خرید های اینترنتی بسیار راحت‌تر و به صرفه تر هستند و اتلاف وقت ندارند و به راحتی می‌توان در مدت زمان کوتاهی خرید خود را انجام بدهید و آنها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

لباس های بومی جزیره قشم نیز از این قضیه مستثنی نیستند و خرید آنلاین آنها راحت ترین راه برای افرادی می‌تواند باشد که می‌خواهند لباس های خود را در کم ترین زمان، به همراه بالا ترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت خریداری کنند .

سایت سلست که یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر است برای رفاه هر چه بیشتر حال مشتریان خود انواع لباس های بومی زنانه قشم را با بالا ترین تنوع در طرح و رنگ برای شما فراهم کرده است و با مراجعه به این سایت می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن لباسی باب سلیقه خود را خریداری کنید و به راحتی از این لباس های بسیار زیبا و رنگارنگ و با کیفیت در سفر های خود به جزیره

زیبای قشم و یا دیگر مناطق جنوبی ایران استفاده کنید و سفری بسیار عالی و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید و همچنین در هزینه های رفت و آمد به بازار ها و وقت خود صرفه جویی کنید .

پاساژ دریا قشم

پاساژ دریا از جمله پاساژ های مجلل و تجاری جزیره قشم در شهر درگهان است که افراد زیادی برای خرید انواع لوازم و محصولات مختلف به این پاساژ مراجعه می‌کنند و همچنین یک مرکز خرید خوب برای خرید لباس است؛ اما باید به این نکته توجه کرد که این پاساژ بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند خرید های لوکس انجام دهند و قیمت ها به نسبت بالا است و اگر می‌خواهید خریدی با قیمت مناسب داشته باشید این مرکز خرید نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

در پاساژ مجلل دریا نیز رستوران های سنتی مختلف و کافی شاپ هایی وجود دارد که اگر قصد رفتن به آنجا را دارید می‌توانید از این رستوران ها نیز استفاده کنید .

بازار فردوسی

بازار فردوسی جزء سه بازار اصلی جزیره قسم محسوب می‌شود که در سه طبقه واقع شده و اجناس مختلفی ازجمله لباس، کیف و کفش، ادکلن و … در این مرکز خرید لوکس به فروش می‌رسد و بر خلاف مرکز خرید نخل قیمت ها در این بازار کمی مناسب‌تر هستند و یکی از پاساژ هایی است که اگر قصد خرید سوغاتی را دارید می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد .

خرید لباس های بومی جزیره قشم می‌تواند یکی از لذت بخش ترین خرید های هر فردی باشد؛ زیرا رنگارنگ بودن لباس ها و زیبایی بی حد آنها می‌تواند خریدتان را برایتان به یاد ماندنی کند؛ اما گشتن در بازار ها و پاساژهای مختلف برای انتخاب لباس می‌تواند بسیار زیاد وقت شما را بگیرد و هزینه هایتان را بالا ببرد پس بهترین روش یک خرید خوب و مدرن به سبک آنلاین است که باعث می‌شود در تمامی موارد بتوانید صرفه جویی کنید و با راحتی لباس های موجود را با هم مقایسه کنید و درست خریدی باب میل و سلیقه تان داشته باشید،.

ما در سایت سلست که از فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبر است به شما کمک می‌کنیم که از مزون سلست خرید لباس شیک  مجلسی  برای خود و متناسب با سلیقه خود داشته باشید و از زیبایی بی حد آنها لذت ببرید و این لباس های بسیار زیبا را در سفر های خود به قشم و مناطق جنوبی دیگر پوشیده و احساس راحتی را به خود هدیه دهید .

خرید لباس‌های بومی قشمی به سبک مدرن

سخن پایانی

زیبایی های طبیعی و گردشگری جزیره قشم یکی از مواردی است که افراد زیادی را از سراسر جهان به خصوص کشور عزیزمان ایران به خود جذب می‌کند؛ اما این زیبایی های طبیعی تمام ماجرا نیستند و از دیگر مواردی که قشم را به یکی از مناطق پر از گردشگر تبدیل می‌کند فرهنگ و اداب و رسوم مردم این منطقه است که به خوبی در لباس های بومی شان قابل مشاهده می‌باشد  و این لباس های رنگارنگ و پر کار و همچنین پر کاربرد زیبایی دو چندانی را به این جزیره می‌بخشد و به هر سو که نگاه می‌کنید چیزی جز رنگ و سر زندگی به چشم نمی‌خورد .

پوشیدن لباس های بومی این جزیره یکی از مواردی است که از لازمه های سفرتان محسوب می‌شود؛ زیرا هم به بیشتر آشنا شدنتان با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این منطقه کمک می‌کند و هم تحمل گرما را به خاطر نوع پارچه های به کار رفته در تولیدشان آسان‌تر خواهد کرد .

برای خرید لباس های بومی قشم سایت سلست می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و به شما کمک خواهد کرد که زیبا ترین و بهترین لباسی را که مطابق سلیقه‌تان است را انتخاب و از آن در سفر خود استفاده کنید و از خنکی و زیبایی و رنگارنگ بودن آنها در تمام طول سفر از پوشیدنشان لذت ببرید .

چرا خرید اینترنتی لباس های سنتی قشم بهتر است؟

خرید اینترنتی گزینه بهترین نسبت به خرید های حضوری است؛ زیرا در وقت و هزینه های شما سرفه جویی خواهد کرد و خرید لباس های قشمی نیز از این قضیه مستثنی نیست.

چرا پوشیدن لباس های بومی جزیره قشم یکی از لازمه های سفر به این جزیره محسوب می‌شود؟

قشم جزء مناطقی است که آب و هوای بسیار گرمی دارد و لباس های بومی این منطقه به صورتی طراحی شده اند که تا بالا ترین حد ممکن دما را کاهش می‌دهند و از جذب گرما جلوگیری می‌کنند پس می‌تواند بهترین نوع پوشش برای سفر به این جزیره باشند.

لباس های سنتی قشم را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید زیبا ترین، با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین لباس های بومی جزیره زیبای قشم کافی است به سایت سلست مراجعه کنید و خریدی عالی و مطمئن داشته باشید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *