لباس بومی و محلی جنوبی

آشنایی مراکز خرید لباس عمده از قشم

آشنایی مراکز خرید لباس عمده از قشم

اگر به جزیره قشم سفر کرده باشید قطعا به مراکز خرید معروف و بازارهای لباس عمده آن سر زده‌اید. بیشترین محصولاتی که در این بازار ها عرضه می‌گردد درزمینه پوشاک و لوازم آرایشی است.

مراکز خرید عمده فروشی لباس در قشم به صورت به هم چسبیده و بسیار نزدیک هستند به طوری که در یک روز می‌توانید به تمامی آن‌ها سر بزنید و اگر قصد خرید لباس های عمده دارید به راحتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را در این بازارهای عمده فروشی لباس یافته و خریداری کنید.

محصولاتی که در این بازارهای عمده فروشی لباس عرضه می‌شوند با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی مرغوب همراه هستند و همچنین می‌توانید در هنگام خرید لباس از قشم از رستوران ها و کافی‌شاپ های اطراف نیز استفاده کرده و از غذاهای محلی قشم لذت ببرید.

در این مطلب به معرفی مراکز خرید بزرگ و معروف در قشم می‌پردازیم و اطلاعاتی در مورد موقعیت این بازارها و محصولاتی که عرضه می‌کنند ارائه می‌دهیم.

آشنایی مراکز خرید لباس عمده از قشم

خرید لباس عمده از قشم

اولین مرکز خرید که به معرفی آن می‌پردازیم، مرکز خرید دولفین در جزیره قشم است.

یکی از معروف‌ترین پاساژ های جزیره قشم پاساژ دولفین است که این پاساژ دوطبقه دارد و اکثر فروشگاه های عمده لباس در طبقه بالایی این پاساژ قرار دارند، در طبقه اول پاساژ دولفین در کنار فروشگاه های عمده لباس، فروشگاه های تک فروشی لباس نیز وجود دارند.

این پاساژ از لحاظ موقعیت مکانی جایگاه خوبی دارد و در کنار بازار اطلس قرار گرفته است، اکثر محصولاتی که در این پاساژ به فروش می‌رسد پوشاک به خصوص پوشاک زنانه و بومی قشم است که چشم را به خود خیره می‌کند و همچنین می توانید خرید لباس عمده از این مرکز داشته باشید

در این پاساژ تعدادی رستوران و کافی شاپ قرار دارد که در هنگام خرید می‌توانید از آنها غذا و نوشیدنی بخرید و لذت ببرید.

مرکز خرید مروارید، این مرکز خرید تقریبا هر نوع جنس و کالایی را پوشش می‌دهد که بخشی از این اجناس پوشاک و لباس های زنانه و محلی قشم هستند که به صورت عمده نیز به فروش می‌رسند، در این پاساژ قیمت محصولات بسیار پایین و مناسب بوده به همین علت تقریبا تمام مدت شلوغ و پر ازدحام است.

در این پاساژ نیز چندین رستوران و کافه قرار دارد تا اوقات خوشی را سپری کنید.

بازار قدیم قشم، همان‌طور که مشخص است بازار قدیم قشم از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره است و به صورت کوچه های تودرتو ساخته شده است در کنار تمامی محصولاتی که در این بازار عرضه می‌گردد، پوشاک به صورت عمده نیز به فروش می‌رسد، اما بیشتر اجناس این بازار به صورت تک فروشی هستند.

از لحاظ مکانی بسیار به اسکله نزدیک است و برخی از هتل های جزیره بسیار به این بازار نزدیک هستند و معماری بازار حسی نوستالژی به شما القا می‌کند.

ساعت کاری این بازار در تمامی روز ها از هشت صبح تا چهار عصر است بجز ایام عید نوروز که از هشت صبح تا دوازده شب باز است.

مجتمع تجاری ایران زمین، این مرکز خرید بیشتر محصولات و لباس های ورزشی را پوشش می‌دهد؛ اما شما می‌توانید در کنار این محصولات، پوشاک زنانه و خرید لباس شیک مجلسی و لباس محلی را نیز به صورت عمده داشته باشید .

این مرکز خرید کوچک‌ترین مرکز خرید در جزیره قشم است؛ اما با این حال امکانات رفاهی زیادی دارد و ساعت شروع به کار این مجتمع از ساعت نه صبح است.

مجتمع تجاری نور قشم، مرکز خرید دیگری که شایسته معرفی است مرکز خرید نور است نکته جالب این است که این مرکز خرید به کمک یک راهروی هوایی به مرکز خرید دولفین متصل می‌شود که افراد می‌توانند به راحتی بین این دو پاساژ رفت و آمد کنند.

اصلی‌ترین تفاوت این مرکز خرید با سایر مراکز خرید در قشم این است که اکثر فروشندگان این مجتمع را افراد بومی تشکیل داده‌اند و شعارشان این است که “ما بومی‌ها با شما صادق هستیم“.

فروشگاه های مرکز خرید نور بسیار کالاهای باکیفیت با قیمت ها لانه و مناسب عرضه می‌کنند و می‌توانید به صورت عمده و تک محصولات مختلف از جمله پوشاک اعم از محلی و غیر محلی را خریداری کنید نکته حائز اهمیت در مورد این مرکز خرید آن است که قیمت محصولاتی که به فروش می‌رسد متوسط است و به علت اتصال به مرکز خرید دولفین همیشه با ازدحام جمعیت روبه رو است.

آشنایی مراکز خرید لباس عمده از قشم

بازار دریا در جزیره قشم، این مرکز خرید از بزرگ‌ترین و جدیدترین بازارهای قشم است و مجموعه‌ای از محصولات مختلف اعم از پوشاک محلی و غیر محلی، لوازم آرایشی و…. را می‌توانید به صورت عمده و تک در این مرکز خرید به راحتی و با قیمتی مناسب تهیه کنید .پیشنهاد ما خرید لباس ساحلی از این مرکز است و پیشنهاد بعدی ما خرید از مزون سلست است که خریدی به صرفه و راحت است.

به علت بزرگی و تشابه اکثر غرفه های این بازار ممکن است در صورت نداشتن آدرس دقیق غرفه مورد نظر دوار سردرگمی شوید و نتوانید فروشگاه مد نظر خود را پیدا کنید پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر محصولی مناسب پیدا کردید همان موقع آن را خریداری کنید؛ چون ممکن است نتوانید به راحتی دوباره غرفه مورد نظر را پیدا کنید و پشیمان خواهید شد.

برند های مختلفی در این بازار به فروش می‌رسند که یکی از مطرح‌ترین های آن می‌توان به برند زارا نیز اشاره کرد. در این بازار رستوران مجلل دریا در طبقه دوم قرار دارد که غذاهای محلی بسیار لذیذی را می‌توانید در آنجا امتحان کنید، همچنین هتل سینگو در این بازار قرار دارد و اگر برای تجارت مثلا پوشاک به این بازار سفر می‌کنید می‌توانید این هتل را رزرو کرده و به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید.

بازار زمرد، این مرکز خرید به قلب لباس های جین یا همان لی مشهور است و این مجتمع طیف بسیار وسیعی از عمده فروشان را به خود اختصاص داده است و افراد می‌توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمتی باورنکردنی خریداری کنند.

بازار نخل جزیره قشم، این بازار یکی از زیباترین و جالب‌ترین معماری های شهر قشم را به خود اختصاص داده است، این بازار در کنار دریا واقع شده و زیبایی خاص و چشمگیری دارد.

این بازار فقط مخصوص فروشگاه های عمده در زمینه پوشاک است و به صورت کاملا منظم نسبت به بازاری های دیگر قشم به عرضه و فروش پوشاک نموده است. معماری و طراحی داخلی و همچنین بیرونی این بازار بسیار چشمگیر و خیره کننده است به همین دلیل افراد زیادی به این بازار مراجعه می‌کنند.

در این بازار در کنار فروشگاه های فروش عمده لباس، رستوران ها و کافی شاپ های بسیار زیبا با طراحی کاملا سنتی مشاهده می‌شود، مرکز خرید نخل از لحاظ موقعیت مکانی بسیار نزدیک به بازار قدیم قشم بوده و از صبح تا نیمه شب به صورت تمام وقت باز است.

بازار اطلس جزیره قشم، در این مرکز خرید می‌توانید به خرید کیف و کفش و چمدان بپردازید، در این بازار اجناس بسیار متنوع و زیبا با قیمت های مناسب عرضه می‌شوند که همه را متحیر می‌کند، در گذشته محصولات این بازار به صورت عمده عرضه می‌شد؛ اما امروزه به صورت تک فروشی نیز عرضه می‌گردد در این بازار نیز رستوران ها و کافی شاپ های بسیار زیبایی وجود دارد و از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است، این بازار دقیقا پشت پاساژ دولفین قرار دارد و از هشت صبح تا یازده شب باز است.

همه روز خریداران در کنار گرمای بیش از حد هوا به قشم سفر کرده و از بازاری های بزرگی که نام برده شد خرید می‌کنند، اما بسیاری از افراد در ایران هستند که به علل مختلف نمی‌توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود به قشم سفر کنند؛ اما علاقه مند به خرید لباس های محلی و زنانه زیبا و با کیفیت بسیار بالا به صورت عمده یا تک باشند و در کنار این کیفیت بسیار عالی به دنبال قیمت مناسب و معقول باشند، نگران نباشید اگر شما جزء این دسته از افراد هستید ما به شما سایت فروش آنلاین سلست را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خیالی راحت از هرجای ایران لباس های زنانه و یا محلی جزیره قشم را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی باورنکردنی و کاملا مناسب به راحتی و به صورت تک یا عمده خریداری کنید و در محل زندگی خود تحویل بگیرید و از خرید های خود لذت ببرید .

برای خرید لباس های مد نظر خود به راحتی می‌توانید وارد سایت سلست شوید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید .

آشنایی مراکز خرید لباس عمده از قشم

سخن پایانی

مراکز خرید بسیاری در جزیره قشم وجود دارد که انواع محصولات مختلفی را عرضه می‌کنند، این محصولات شامل پوشاک محلی و غیر محلی، لوازم آرایشی، لباس و لوازم ورزشی و … است .

شما می‌توانید با سفر به شهر قشم و مراجعه به این مراکز خرید بزرگ محصول مد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت های مناسب، به صورت تک یا عمده تهیه کنید و در کنار تفریح با خانواده به خرید های دلچسب خود بپردازید.

اما همان‌طور که می‌دانید آب و هوای جزیره قشم به شدت گرم بوده و در تمام فصول مناسب مسافرت نیست، همچنین بسیاری از افراد هستند که به دلایل متفاوت شرایط مسافرت به قشم را ندارند اما می‌خواهند لباس های زنانه و محلی این شهر زیبا را به صورت تک و یا عمده خریداری کنند، راه حل این مشکل بسیار راحت است، این دسته از افراد می‌توانند به راحتی وارد سایت سلست شده و لباس های زنانه و محلی را با کیفیت بالا در کنار قیمتی کاملا مناسب انتخاب و خریداری کنند و در خانه خود از پست تحویل گرفته و از لذت خرید محصولات با کیفیت بهره مند شوند .

آیا قشم مرکز خرید عمده فروشی لباس زنانه و محلی دارد؟

بله در جزیره قشم مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد و تعداد زیادی از آنها مختص خرید لباس به صورت عمده زنانه و محلی هستند.

بهترین بازار های قشم کدام اند؟

بهترین بازارها شامل بازار دریا، بازار اطلس، بازار نخل، بازار دولفین و.... است.

آیا می‌توانیم بدون سفر به قشم به صورت عمده لباس های زنانه و محلی خریداری کنیم؟

بله شما می‌توانید با مراجعه به سایت سلست انواع لباس های زنانه و محلی را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی کاملا مناسب به صورت تک و یا عمده انتخاب و خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *