دسته‌بندی نشده

از قشم چی بخرم؟

از قشم چی بخرم؟

سفر با تور قشم یعنی زدن چند هدف با یک تیر! مناظر قشم آنقدر زیاد و شگفت انگیز است که سیر نمی شوید، دره ستاره ها که احساس می کنید روی زمین نیستید، تنگه شاهکوه که یکی از شگفت انگیزترین دیدنی های ایران است ویژه دوستداران طبیعت، مقبره های تاریخیه جزو آثار ثبت ملی است، سواحل زیبای با چشم اندازهای بی نظیر، فعالیت های دریایی که سرشار از هیجان و شور است و غذاهای محلی که سلیقه های متفاوتی دارند و مراکز خرید پر از اجناس رنگارنگ! در این مقاله می خواهیم به یکی از سوالات متداول مسافران پاسخ دهیم که در قشم چه بخرم؟ یا خرید لباس عمده؟ و همچنین قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی آنلاین پوشاک را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

در مقاله ای مفصل درباره مراکز خرید قشم و درگهان نوشتیم که در هر کدام از این مراکز خرید چه چیزی می توان خرید و کدام یک بهتر است؟ از سیتی سنتر 1 و 2 که مجلل ترین مراکز خرید قشم هستند تا بازار قدیم درگهان و بازار درگهان، دو تا از مقرون به صرفه ترین بازارهای جزیره اما در اینجا می خواهیم در مورد کالاهایی صحبت کنیم که می توان از با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کرد از آنجایی که قشم منطقه آزاد تجاری محسوب می شود، قیمت کالاها در آنجا مناسب تر است امروزه  در کنار بنادر و پناه یکی از مهم ترین مراکز خرید ایران است.

از قشم چی بخرم؟

خرید سوغاتی از قشم

اولین چیزی که هنگام خرید از یک شهر به ذهن همه می رسد خرید سوغاتی از آن منطقه است تا بتوانید سوغاتی های سفر خود را با خود ببرید و به عزیزان خود یادآوری کنید که آنها را دوست دارید و در طول سفر به یاد آنها باشید هدایای قشم شامل دو دسته سوغات خوراکی و انواع دیگر سوغاتی می باشد خرما، نان تاموشی، کیک هلر، ادویه قشم، صنایع دستی مانند چک پاوی، گلدوزی، جلابتون و برقع به همراه صنایع دستی صدفی می توانند سوغاتی در سبد خرید شما باشند فراموش نکنید که بسیاری از اجناس چینی به صورت دست ساز قشم توسط اهالی به فروش می رسد.

بنابراین بسیاری از اقلامی که به عنوان سوغات قشم و هرمز به فروش می رسد مانند خاک هرمز آسیب زیادی به محیط زیست منطقه وارد می کند حتی برداشت صدف از طریق دریا در قشم و هرمز باعث آسیب به خرچنگ هایی می شود که از این صدف ها برای محافظت از خود استفاده می کنند! یک ضرب المثل محیطی وجود دارد که می گوید اگر به طبیعت بروید تنها چیزی که از خود به جای می گذارید رد پای شماست و تنها چیزی که از آنجا می گیرید یک عکس یادگاری است.

خرید حریر های فردیس

حریر های فردیس از آن نوع لباس هایی هستند که میتوانید در خیلی از شرایط بپوشید در میهمانی ها و بیرون و به خصوص لب ساحل این حریر های مقدار کمی بدن نما هستند و بسیار خنک و راحت هستند و به شما این امکان را میدهد که ساعت های زیادی بدون اذیت شدن آن را بپوشید و از استایل سنتی و مدرنیته این حریر در هنگام خرید لباس از قشم لذت ببرید خرج کار های بسیار زیبا و خاص هر رنگ به شما اجازه میدهد چندین رنگ از این حریر را انتخاب کنید و هر بار متفاوت باشید رنگ های شاد این حریر برگرفته از زیبایی ها و رنگ های متفاوت طبیعت زیبای وبی کران قشم است رنگ آبی برگرفته از دریایی زیبای قشم رنگ نارنجی برگرفته از خاک بسیار زیبای جزیره ی هرمز است رنگ سبز نیز رنگ درخت خای زیبای قشم است همگی این رنگ ها معانی خاصی دارند که برای ادای احترام ما به طبیعت است و به شما زیبایی چشم گیری میدهد و به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد

جنس ساده و راحت این لباس که از بهترین جنس های ممکنه دوخته شده و بسیار مداوم و در عین حال بسیار زیبا است و استایل سنتی قشمی به حساب می آید که با خرج کارهای بسیار زیبایی که روی این حریر کار شده زیبایی این لباس را دوچندان می کند البته شما میتوانید از استر استفاده کنید و به راحتی آن را با حجاب کامل بیرون از خانه هم بپوشید که البته باز هم بسیار خنک و زیبا هستند این بستگی به سلیقه ی شما دارد

فردیس یکی از اقامتگاه های بسیار زیبایی جزیره ی قشم است که در چهل کیلومتری شهر قشم قرار دارد و چسبیده به ساحل زیبایی است که شما میتواید ساعت ها به آب تنی در آنجا بپردازید و در این اقامتگاه از از اتاق های سنتی استفاده شده که بسیار زیبا هستند و شب های زیبایی را برای شما رقم میزند

تمامی لباس های مزون سلست دست ساز دوخته شده توسط بانوان زحمتکش بومی هرمزگان که ما سعی داشته ایم بهترین قیمت را به شما عزیزان ارایه بدیم تا بتوانیم از این بانوان عزیز حمایت کنیم

از قشم چی بخرم؟

خرید لوازم آرایشی و عطریات از قشم

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و قیمت مناسب یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی است که از آنها استفاده می کنند اما در جزیره قشم می توانید مغازه های زیادی را پیدا کنید که عطر و لوازم آرایشی می فروشند استار پاساژ یکی از پرطرفدارترین بازارهای جزیره برای خرید عطر و ادکلن است البته، مانند هر مرکز خرید دیگری، هنگام خرید باید مراقب باشید که بین کالاهای اصلی و تقلبی تشخیص داده شود که برای خرید یر حضوری می توانید محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه سلست تهیه نماید.

انتخاب لباس قشمی که میخرید

خرید یکی از سرگرمی های ماست که گاهی اوقات یک ضرورت اجتناب ناپذیر وجود دارد خرید لباس برای من سرگرم کننده نیست و تا جایی که می توانم از آن اجتناب می کنم اما وقتی در حین پرواز قسمتی از لباسم پاره شد، چاره ای جز خرید سریع یکی دیگر از اولین فروشگاه نداشتم برای داشتن بهترین خرید در مقصد چه کنیم؟ برخی از مقاصد گردشگری به مراکز محبوبی تبدیل شده اند که در آن لباس های ارزان پیدا می شود: در گذشته های دور کیش، قشم و چابهار، استانبول امروزی برخی به داشتن تاناکورا معروف هستند کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان هر یک از این اهداف برای برخی افراد جذابیت لباس دارد اما چه چیزی می‌خرید و از کجا می‌خرید؟

اکثر ما با دیدن انواع لباس ها در سفر هیجان زده می شویم و غریزه خریدمان قوی تر می شود ممکن است از قیمت آن لباس ها در نزدیکی محل زندگی خود غافل باشیم و با لذتی که در سفر داریم و لذتی که در سفر داریم، ذائقه ما غالب شود به همین دلیل لباس هایی می خریم که احتمالا در شهرمان ارزان تر بودند.

خرید لباس محلی و بندری از قشم

یکی از سوغاتی های منحصر به فرد جزیره قشم خرید لباس شیک مجلسی است اگر دوست دارید می توانید لباس های سنتی قشم را در طرح ها و رنگ های بی شماری برای خود بخرید و یا با خرید سوغاتی عزیزانتان را خوشحال کنید این لباس ها با هنر گلابتون، ابریشم دوزی، چاک پاوی و غیره تزیین شده و جلوه بی نظیری دارند نقوش سنتی در کیف و کفش و زیورآلات قشم به چشم می خورد و می توانید آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

یکی از لباس های سنتی زنان جزیره قشم برقع یا مقنعه آنهاست که در انواع مختلف موجود است و می توانید آن را به عنوان سوغات خریداری کنید برقع در رنگ های مختلف از قرمز و سبز تا مشکی است و معمولا از بالای ابرو تا پایین بینی را می پوشاند گلبول نیز سرپوش زنان قشمی است که بسیار نازک است و روی آن روبند می‌بندند.

از قشم چی بخرم؟

سخن پایانی

اگر همچنان به دنبال پاسخی برای این سوال خود هستید که در قشم چه چیزی بخرید، پیشنهاد ما این است که در سفر به این جزیره چند لبسا زیر زنانه یا لباس محلی بخرید تا خریدی مقرون به صرفه را به خاطر بسپارید و تجربه کنید جزیره قشم از آنجایی که موقعیت جغرافیایی و شرایط خاصی دارد، به یکی از مهمترین و بهترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است همچنین این مشکل باعث شده تا هر ساله مراکز خرید مختلفی در این جزیره افتتاح شود با توجه به نکات و موارد ذکر شده در مقاله، امیدواریم در سفر به این جزیره رویایی، چه برنامه ریزی شده، چه بدون برنامه و یا تور لحظه آخری، بتوانید خریدی مقرون به صرفه و بسیار خوب را تجربه کنید.

چه چیزی می توانیم از قشم بخریم؟

پوشاک زنانه و بچگانه لباس های زیر زنانه و مردانه زیورآلات لوازم آرایشی و بهداشتی.

برای خرید غیرحضوری چکار کنیم؟

باز طریق سایت فروشگاهی سلست می توانید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

آیا سایز بندی برای افراد میانسال وجود دارد؟

بله در هر سایز و اندازه ای که بخواهید.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *