لباس بومی و محلی جنوبی

آشنایی با لباس های تابستانه هرمزی بسیار خنک

آشنایی با لباس های تابستانه هرمزی بسیار خنک

مانند هر فصل دیگری، فصل تابستان نیز لباس خاص خود را می طلبد آیا می دانید چه پارچه هایی برای استفاده در این فصل بهتر است؟ به نظر شما چه نوع لباسی برای استایل تابستانی بهتر است؟ از رنگ ها چه می دانید؟ اینها همه سوالاتی هستند که می توانید برای داشتن استایل تابستانی قشمی به آنها پاسخ دهید در این مطلب از فروشگاه پوشاک سلست به این سوالات پاسخ می دهیم و تصاویری را می بینیم که از طریق آن می توان برای هماهنگی لباس در فصل تابستان ایده گرفت.

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرما، داشتن یک استایل خنک و راحت دغدغه بسیاری از افراد است در این فصل بیشتر ما علاقه مند به استفاده از پوششی هستیم که حجیم و سنگین نباشد و تعریق را تا حد امکان کاهش دهد اما نگران نباشید زیرا راه های زیادی برای آماده کردن کمد البسه ما برای استقبال از گرمای تابستان وجود دارد در زیر قصد داریم چند نکته برای یک استایل خنک تابستانی به شما ارائه دهیم که به شما کمک می کند روزهای گرم تابستان را به راحتی پشت سر بگذارید.

لذا برای مشاهده محصولات بیشتر البسه های تابستانه قشمی می توانید وارد سایت پوشاک سلست شوید و محصولات ما را از نزدیک ملاحضه کنید.

آشنایی با لباس های تابستانه هرمزی بسیار خنک

چگونه استایل تابستان بزنیم که خنک و شاد قشمی داشته باشیم؟

برای ایجاد یک استایل تابستانی خنک و شاد باید ویژگی های فصل را بیش از هر چیز در نظر بگیرید بسیار گرم است به همین دلیل از پوشش های چند لایه فقط در موارد جدی و ضروری استفاده می شود گاهی نور خورشید شما را آزار می دهد بنابراین استفاده از لوازم جانبی مناسب مانند عینک آفتابی ضروری است همچنین باید تعریق شدید در فصل گرما را در نظر بگیرید بنابراین همه پارچه ها برای این فصل مناسب نیستند.

در فصل گرما چه رنگ  و پارچه هایی بپوشیم؟

برای ایجاد حس خنکی بهتر است در این فصل از رنگ های روشن استفاده کنید مثل همیشه رنگ سفید در صدر این لیست قرار دارد سفید رنگ مادر است و با تمام رنگ های دیگر به خوبی هماهنگ می شود اما رنگ های گرم و شاد دیگری مانند آبی، نارنجی، صورتی، زرد، سبز و حتی قرمز می توانند انتخاب های مناسبی باشند بنابراین رای دادن به سازگاری با طبیعت و استفاده از رنگ های زرد، نارنجی و قرمز یادآور رنگ خورشید برای ما بسیار مناسب است ترکیب هوشمندانه زرد و بنفش را فراموش نکنید ترکیب رنگ های سرد و گرم استایل تابستانی بسیار شیکی را برای شما ایجاد می کند.

استفاده از رنگ سبز نیز یک انتخاب عالی برای این فصل است بسته به طیف سبزی که انتخاب می کنید، می توانید از رنگ های زرد و آبی در کنار آن استفاده کنید همچنین سایه های مختلف خاکستری را فراموش نکنید خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی به راحتی می تواند با رنگ های مختلف ست شود و الگوهای چشم نوازی ایجاد کند این رنگ ها نور خورشید را به خوبی منعکس می کنند و احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

بنابراین در فصل تابستان باید رنگ های روشن و شاد را انتخاب کنید برای داشتن ظاهری عالی در تابستان، تی شرت هایی بر اساس اصول هماهنگی رنگ بپوشید ترجیحا پارچه های نخی، کتان و نخی را انتخاب کنید این پارچه ها سبک و خنک هستند و از تجمع رطوبت و تعریق روی پوست جلوگیری می کنند این پارچه ها در واقع مانند حوله عمل می کنند و به دلیل ایمنی مواد، رطوبت و عرق را جذب کرده و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می کنند.

این نوع پارچه یک عایق حرارتی فوق العاده موثر در برابر گرمای تابستان است، به طور قابل توجهی نرم و بادوام است و ضد حساسیت است و به حفظ سلامت پوست شما کمک می کند در اینجا لازم است به یاد داشته باشید که پیراهن زیر باید از پنبه باشد.

برای خرید لباس از قشم می توانید وارد فروشگاه پوشاک سلت شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اصول هماهنگی استایل تابستانی برای زنان و مردان

لباس های خاصی در هر فصل به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند در زیر، با این لباس ها و نحوه ست کردن آنها آشنا خواهیم شد بنابراین مهم ترین نکته ای که یک خانم در استایل تابستانی باید به آن توجه کند احساس خنکی و سبکی است حتی زیباترین تی شرت های تابستانی نیز اگر از الیاف مصنوعی و پلاستیک ساخته شده باشند، بسیار ناراحت کننده و نامطلوب خواهند بود با هم محبوب ترین استایل های تابستانی خانم ها را می بینیم.

پیراهن های بلند گلدار

شاید بتوان این آیتم را یکی از پرطرفدارترین استایل های تابستانی دخترانه و خانم ها دانست این پیراهن ها بسیار گشاد و خنک هستند و شما در آن ها احساس راحتی می کنید می توانید یک پیراهن بلند گلدار را با یک شال ساده و کفش دخترانه ست کنید به رنگ زمینه پیراهن دقت کنید و با سایر اجزا هماهنگ کنید.

کت های گشاد

مانتوهای گشاد مدل های متنوعی دارند مثل کابوس و کیمونو این کت ها آزادی زیادی به شما می دهند و بسیار سبک و دوست داشتنی هستند مانتوهای گشاد معمولا ساده و روشن هستند می توانید انواع لوازم جانبی مانند کیف، کفش و شال را با آنها ست کنید.

چرا لباس محلی فراموش شده است؟

این روزها شهرها بزرگتر می شوند و با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از آداب و رسوم و سنت ها در حال فراموشی هستند بسیاری از مردم به پوشیدن شومیز های محلی تمایل دارند و در برخی از روستاها پوشیدن پیراهن محلی به جز جشن های محلی و جذب گردشگر اهمیت چندانی ندارد همچنین عوامل زیادی باعث بی توجهی و فراموشی پوشیدن لباس های محلی می شود جنگ یکی از مهمترین عوامل تغییر فرهنگی است مثلا یک کشور وارد یک فرهنگ می شود، به مرور زمان وارد فرهنگ یک کشور دیگر می شود این عدد شومیز و نوع کلاه را تغییر می دهد.

رسانه و فناوری از دیگر عوامل تغییر لباس و لباس جامعه است با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که با ورود تکنولوژی به بسیاری از خانه ها، سبک بلوز را نیز بیش از گذشته تغییر کرده است به عبارت دیگر اگر یک سال است که یک مدل شلوار مورد توجه مردم قرار گرفته است، این روزها مدل های مختلف البسه در مدت زمان کوتاه تری وارد بازار می شود.

یکی از عواملی که پوشیدن لباس محلی را کاهش داده است، تمایل مردم به هویت جدید است بسیاری از افراد برای پیروی از دیگران لباس و استایل خود را تغییر می دهند این تغییر می تواند بدون شناخت فرهنگ خود یا آگاهی کامل، ناخودآگاه باشد همه این عوامل ریز و درشت باعث می شود بسیاری از فرهنگ های غنی و کهن ایران از بین برود و در نتیجه شناخت پوشش مردم ایران را تنها در موزه ها و مکان های گردشگری می توان دید اما تی شرت یک ملت نشان از تاریخ آن ملت است که هرگز نباید فراموش شود.

آشنایی با لباس های تابستانه هرمزی بسیار خنک

 چگونه در روزهای سرد پاییز لباس تابستان هرمزی بپوشید؟

یکی از اصول پوشیدن و خرید لباس شیک مجلسی، انتخاب پیراهن های متناسب با فصل است و بر همین اساس باید برای هر فصل البسه های خاصی داشته باشید، مثلا در ابتدای پاییز شومیز های فصل خود را کنار بگذارید و پیراهن های پاییزی خود را بپوشید اما قوانین مد همیشه انعطاف پذیر هستند و راه های زیادی برای دور زدن آنها وجود دارد بنابراین می توانید شومیزهای گرما خود را در فصل پاییز با ترفندهای هوشمندانه بپوشانید ولی چطور این ممکن است؟

همه می دانید که هزینه پوشاک جزء مهمی از مخارج خانواده است و با افزایش قیمت ها این هزینه ها روز به روز سنگین تر می شود بنابراین هر ترفندی که بتواند هزینه های پوشاک خانواده را کاهش دهد، موهبت بزرگی برای اقتصاد خانواده خواهد بود پوشیدن تیشرت برای هر فصل هزینه زیادی دارد و شاید نتوان این هزینه ها را برای همه تامین کرد، اما می توانید از بلوز هایی که هنوز دارید استفاده کنید و تا پایان فصل و شروع تخفیف ها از خرید البسه های جدید خودداری کنید خوشبختانه در هفته های اول پاییز هوا خیلی سرد نمی شود و با کمی تغییر پیراهن فصل گرما می توان از آن ها به عنوان یک پوشش پاییزی دوست داشتنی استفاده کرد.

بهترین پارچه های خنک برای البسه های تابستانی و بهاری

در هوای نیمه اول سال، پوشیدن تیشرت های مناسب فصول و از پارچه های خنک می تواند علاوه بر ایجاد استایل جذاب، سازگاری افراد را با گرما افزایش دهد آشنایی با پارچه های عالی برای البسه های بهاری و تابستانی می تواند به شما کمک کند هنگام خرید لباس عمده بهار و تابستان بهترین انتخاب را داشته باشید بنابراین اگر قصد خرید پارچه برای دوخت مانتو یا کیت بهاره و فصل گرما را دارید، بهتر است بدانید چه متریالی را باید تهیه کنید البته فراموش نکنید که مانتوهای تابستانی زنانه نیز باید پارچه ای باشد تا از تعریق شما در این فصل جلوگیری کند و گرما مزاحم شما نشود!

برای تنوع مدل های مختلف البسه های بهاری و  هرمز می توانید وارد سایت فروشگاهی پوشاک سلست شوید و یا با کارشناسام مجموعه ما تماس حاصل نماید.

10 خاصیت البسه قشمی مناسب برای بهار

اول از همه باید بدانید پارچه فوق العاده ای که مناسب البسه های فصل گرما و بهاری است چه پارامترها و ویژگی هایی باید داشته باشد در زیر به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم:

  • رنگ و ظاهر زیبایی دارد
  • با کمی عرق به بدن نمی چسبد
  • آثار تعریق بدن به راحتی از روی پارچه پاک می شود
  • اگر شسته شود، رسوبی وجود ندارد
  • هنگام نشستن یا ایستادن چین و چروک نکنید
  • چروک ها را می توان به راحتی با اتو از بین برد
  • باید از ثبات مناسب و مورد نیاز برخوردار باشد
  • تراکم پارچه باید برای بهار یا فصل گرما مناسب باشد
  • سازگار با پوست های حساس
  • ملایم و ملایم باشید

آشنایی با لباس های تابستانه هرمزی بسیار خنک

سخن پایانی

مجموعه پوشاک فروشگاهی سلست یکی از بهترین و برترین مراکز خرید آنلاین پوشاک زنانه و مردانه با مناسب ترین قیمت است که برای تهیه محصولات خود می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

بهترین مرکز خرید پوشاک تابستانه هرمزی کجاست؟

فروشگاه آنلاین سلست.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله هم امکان خرید حضوری هست هم غیر حضوری از سایت.

آیا قیمت پوشاک زنانه در سایت به روز است؟

بله قیمت ها هر روز آپدیت می شود.

امتیاز دهید post

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *